mboost-dp1

Safari - iTunes "opdatering"

Gå til bund
Gravatar #1 - Magten
4. sep. 2008 07:55
Jeg kan ikke lige finde nyheden om det, men lovede Apple ikke at ændre på deres iTunes update, så Safari IKKE stod med hak i som standard?
Gravatar #2 - TWFH
4. sep. 2008 08:25
Nu har jeg ikke selv fulgt vildt godt med i den sag, men var ændringen ikke at du generelt bare fik et valg, hvor den før bare installerede Safari uden at spørge?
Gravatar #3 - Magten
4. sep. 2008 08:49
Hmm, det kan godt være det var sådan det var.. Mente bare de ville ændre det så der som standard ikke var sat flueben ud for Safari..

Anyways, slut med iTunes på mine pc'er.. Så må man jo have en vmware xp til når man skal jailbreake ipod =}
Gravatar #4 - fidomuh
4. sep. 2008 09:00

Du vil altsaa hellere installere VMWare og XP paa ny, end at vaelge Safari fra? o.O

Eller rettere, hellere VMWare end at undersoege om iTunes har sat et flueben for dig eller ej ?

Farligt :D
Gravatar #5 - Magten
4. sep. 2008 09:07
Ja, jeg vil langt hellere have en virtuel pc hvor jeg har iTunes+de tools jeg skal bruge til at jailbreake, end at have iTunes på min "rigtige" maskine.. Jeg bruger kun iTunes til at jailbreake ipods, og hader programmet som pesten..

Jeg kunne jo komme til at sige ja til at installere Safari - det gider jeg ikke.. Tilgengæld kan jeg leve med det på en virtuel jeg ikke bruger til andet :)

Og når VMWare alligevel kører 24/7, så vil jeg foretrække det.. Er jo ikke fordi det fylder voldsomt meget at have en virtuel xp :)
Gravatar #6 - fidomuh
4. sep. 2008 09:21

Hehe, fair nok :D

Det virker bare lidt omsonst for "saa lidt" :D
Gravatar #7 - Magten
4. sep. 2008 09:45
fidomuh (6) skrev:

Hehe, fair nok :D

Det virker bare lidt omsonst for "saa lidt" :D
Det kan vi godt blive næsten enige om :P Men det er mest af alt fordi jeg hader iTunes, og det her gav det så lige dødsstødet :P
Gravatar #8 - Magten
11. sep. 2008 07:44
Og så laver man en virtuel maskine med det hele.. 1. gang updateren kommer har de selvfølgelig fjernet hakket ved Safari :P

http://i35.tinypic.com/64ight.jpg
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login