mboost-dp1
Salg af billet
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg er desværre nødt til at sælge min MetallicA billet, og nu skal jeg til at indrykke den på dba.dk hvor jeg bliver mødt af teksten:
Det er ulovligt at sælge billetter til mere end pålydende værdi!Vil det sige at jeg kun må tage de 650 kr billetten koster, og jeg ikke må tage betaling for de gebyrer (35 kr) jeg har betalt?
#2 Hmm, nu har jeg sat den til 685, men ellers skal jeg sgu have benzinpenge og alt muligt.
Lidt OT:
Der var engang en eller anden her inde, der skulle levere en eller anden ting retur og han lavede en lang liste med priser på alting lige fra dækslid til sprittuschen han skrev på pakken med.
Hvem kan finde den tråd?
Lidt OT:
Der var engang en eller anden her inde, der skulle levere en eller anden ting retur og han lavede en lang liste med priser på alting lige fra dækslid til sprittuschen han skrev på pakken med.
Hvem kan finde den tråd?
http://www.newz.dk/forum/tagwall/bonniers-forretni...
Jeg er vist egentligt ret god til at huske de sjove tråde herinde.. I skriver bare næste gang der skal hives en frem :p
Jeg er vist egentligt ret god til at huske de sjove tråde herinde.. I skriver bare næste gang der skal hives en frem :p
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.