mboost-dp1

Salg af billet

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
5. jan. 2009 13:25
Jeg er desværre nødt til at sælge min MetallicA billet, og nu skal jeg til at indrykke den på dba.dk hvor jeg bliver mødt af teksten:
Det er ulovligt at sælge billetter til mere end pålydende værdi!
Vil det sige at jeg kun må tage de 650 kr billetten koster, og jeg ikke må tage betaling for de gebyrer (35 kr) jeg har betalt?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
5. jan. 2009 13:32
I princippet må du ikke, men du kan vel sætte de 35 kr. som fragt?
Gravatar #3 - holmen
5. jan. 2009 13:40
#2 Hmm, nu har jeg sat den til 685, men ellers skal jeg sgu have benzinpenge og alt muligt.

Lidt OT:
Der var engang en eller anden her inde, der skulle levere en eller anden ting retur og han lavede en lang liste med priser på alting lige fra dækslid til sprittuschen han skrev på pakken med.
Hvem kan finde den tråd?
Gravatar #4 - plazm
5. jan. 2009 13:49
http://www.newz.dk/forum/tagwall/bonniers-forretni...

Jeg er vist egentligt ret god til at huske de sjove tråde herinde.. I skriver bare næste gang der skal hives en frem :p
Gravatar #5 - holmen
5. jan. 2009 13:57
#4 Takker, synes det er et genialt indlæg.
Gravatar #6 - MiniatureZeus
5. jan. 2009 17:19
Ahh det kan jeg godt huske det indlæg... Damn det var godt.. Nogen som ved om han nogensinde fik pengene?
Gravatar #7 - Systran
5. jan. 2009 18:01
En af de sjoveste tråde jeg har læst længe (selvom der er mange gode kandidater) :-)

#6 Tja, vi kan vel spørge ham, hvis han kan huske det. :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login