mboost-dp1
SATC testen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Dammit røvskæg.
Her troede jeg lige det var en eller anden crazy test, omkring en ninja afart af satisfiability problemet (Normalt benævnt med SAT)
Og så viser det sig at det ikke har noget med computere, eller beregnelighed at gøre...
Her troede jeg lige det var en eller anden crazy test, omkring en ninja afart af satisfiability problemet (Normalt benævnt med SAT)
Og så viser det sig at det ikke har noget med computere, eller beregnelighed at gøre...
16/30. Jeg har aldrig set et afsnit, men jeg fangede på et tidspunkt en scene, hvor én af de gamle krager røg sig skæv sammen med en gammel stodder. Good times.
Norrah (16) skrev:16/30 har kun set en scene med en eller anden der har en sko fetish.. Ellers kender jeg til samantha's personlighed takket været Sascha baron cohen... og nogle andre ting fra nogle høns der ikke kan lade være med at snakke om det.
Busted! Du kan lige så godt indrømme det...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.