mboost-dp1
sci-fi serie tråd?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Takket være newz' fremragende søgefunktion har jeg ikke fundet en gammel tråd hvor der eftersøges sci-fi serier.
But anyway! Jeg har set følgende:
Stargate
Stargate Atlantis
Heroes
Battlestar Galactica
Farscape
Babylon 5
Startrek universet er på ønskesedlen.
Nogen anbefalinger?
Stargate
Stargate Atlantis
Heroes
Battlestar Galactica
Farscape
Babylon 5
Nogen anbefalinger?
Dreadnought (1) skrev:Takket være newz' fremragende søgefunktion har jeg ikke fundet en gammel tråd hvor der eftersøges sci-fi serier.
Stargate
Stargate Atlantis
Heroes
Battlestar Galactica
Farscape
Babylon 5
Nogen anbefalinger?
Jesus christ, få da dig en hobby!
Jeg formoder at dette er den tidligere tråd du refererer til?
http://newz.dk/forum/tagwall/ideer-til-scifiserier...
Jeg formoder at dette er den tidligere tråd du refererer til?
http://newz.dk/forum/tagwall/ideer-til-scifiserier...
trylleklovn (5) skrev:Well Hvordan har du overhovedet tid til at se alt det?
Ja, det er jo lige det. Hvilket også er grunden til at jeg ikke har kastet mig ud i Startrek endnu. Der er jo 17 millioner afsnit.
#7 Yes sir. takker.
Du mangler helt klart Andromeda, Firefly, Doctor Who the new series ,Futurama og Terminator, the Sarah Connor chronicles.
der er kun 726 Star Trek afsnit (plus et par ikke offentliggjorte afsnit) og 11 film.
der er kun 726 Star Trek afsnit (plus et par ikke offentliggjorte afsnit) og 11 film.
Skal det vaere Sci-Fi?
Heroes er ikke umiddelbart sci-fi, saa jeg tilfoejer lige et par stykker :P
Firefly er klart min favorit Sci-Fi serie..
Dexter, Chuck, Lost, Californication, X-Files, Supernatural, og mange mange flere :D
Stargate
Stargate Atlantis
Heroes
Battlestar Galactica
Farscape
Babylon 5
Skal det vaere Sci-Fi?
Heroes er ikke umiddelbart sci-fi, saa jeg tilfoejer lige et par stykker :P
Firefly er klart min favorit Sci-Fi serie..
Dexter, Chuck, Lost, Californication, X-Files, Supernatural, og mange mange flere :D
#1 Hvis du ikke har set denne sci-fi serie, så få det gjort. Jeg taler naturligvis om.... Knight Rider.... der er en sort bil med og den kan tale og lave flyvehop og alt muligt lort, og har radar.
Hovedpersonen hedder Michael Knight (David Hasselhoff) og han er en superhelt, sammen med den sorte bil (ovenstående) K.I.T.T (rimer på tit) og de kører rundt og laver en masse skæg sammen, mens en fyr ved navn Devon ringer på K.I.T.T's video telefon og giver dem nye missioner.
Én gang skulle Michael Knight og K.I.T.T (fra ovenstående) ødelægge en meget ond amerikansk-talende bil ved navn K.A.R.R. (den har også radar system og kan suge luften ud af sin kabine). Det var fandeme et hæsblæsende afsnit.
Hovedpersonen hedder Michael Knight (David Hasselhoff) og han er en superhelt, sammen med den sorte bil (ovenstående) K.I.T.T (rimer på tit) og de kører rundt og laver en masse skæg sammen, mens en fyr ved navn Devon ringer på K.I.T.T's video telefon og giver dem nye missioner.
Én gang skulle Michael Knight og K.I.T.T (fra ovenstående) ødelægge en meget ond amerikansk-talende bil ved navn K.A.R.R. (den har også radar system og kan suge luften ud af sin kabine). Det var fandeme et hæsblæsende afsnit.
Hvis det ikke behøver være Sci-fi og gerne må være humor vil jeg anbefale to serier:
Harvey Birdman, Attorney at Law
Family Guy
Af Sci-Fi vil jeg anbefale
Star Trek
Futurama (Sci-Fi humor? :>)
Babylon 5
Jeg vil gerne tale i mod Andromeda. Jeg kan ikke tage hovedpersonen seriøst. Han er alt for perfekt, og så plejede han at spille Herkules. >_<
Babylon 5 er awesome-o-saurus, dog.
Harvey Birdman, Attorney at Law
Family Guy
Af Sci-Fi vil jeg anbefale
Star Trek
Futurama (Sci-Fi humor? :>)
Babylon 5
Jeg vil gerne tale i mod Andromeda. Jeg kan ikke tage hovedpersonen seriøst. Han er alt for perfekt, og så plejede han at spille Herkules. >_<
Babylon 5 er awesome-o-saurus, dog.
#20 Hold kæft det kunne være sjovt at se de gamle knight rider afsnit igen.
Ja, Andromeda har jeg også set lidt af, men jeg kan heller ikke tage ham seriøst. Han er jo Herkules.
Futurama har jeg selvfølgelig set. Rendyrket humor!
Firefly har jeg set det meste af første sæson. Den blev hurtig kedelig.
Torchwood og Dr. Who vil jeg nok kigge nærmere på.
Tak gutter!
Ja, Andromeda har jeg også set lidt af, men jeg kan heller ikke tage ham seriøst. Han er jo Herkules.
Futurama har jeg selvfølgelig set. Rendyrket humor!
Firefly har jeg set det meste af første sæson. Den blev hurtig kedelig.
Torchwood og Dr. Who vil jeg nok kigge nærmere på.
Tak gutter!
Jakob Jakobsen (10) skrev:der er kun 726 Star Trek afsnit (plus et par ikke offentliggjorte afsnit) og 11 film.
Nu hvor jeg er ved at færdig med den sidste Star Trek-serie, kunne du give mig et hint til hvordan jeg får fat i de ikke offentliggjorte afsnit?
Jeg har allerede set den "første pilot", men den er jo også offentliggjort (sendt i TV), selv om den egentlig ikke er en del af serien.
Af ældre dato bør Red Dwarf nævnes - god engelsk SciFi, meget seriøst.
Mht Andromeda stod jeg af, da helten enten udslettede en komplet klode, eller fjernede et helt stjernesystem - tal om at lade målet helliggøre midlet.
Knight Rider er netop blevet genoptaget - men et fesent plot, bliver ikke bedere af, at man propper moderne special effects ind.
Jeg holdt ikke hele første afsnit igennem. :-X
Hvis man ikke har set Star Trek før, vil jeg advare mod at starte fra begyndelsen - William Shatner i lange underhyler, og et plot der er dårlige end den originale Jens Lyn - så dør man hurtigt.
Selv TNG vil jeg advare imod - ser man de første afsnit er de decideret kiksede, selvom serien vokser sig til at være en af de meste gennemførte. DS9 er bare kedelig.
Man skal nok starte med Voyager, og så måske kaste sig over Enterprise...hvis man stadig er hooked, kan man så søge længere tilbage i tiden.
Voyager bliver først rigtig god, da Seven træder ind i billedet ... og ikke kun pga hendes enorme balloner. Hun kommer ind i 4. sæson...som jeg lige erindre det.
Mht Andromeda stod jeg af, da helten enten udslettede en komplet klode, eller fjernede et helt stjernesystem - tal om at lade målet helliggøre midlet.
Knight Rider er netop blevet genoptaget - men et fesent plot, bliver ikke bedere af, at man propper moderne special effects ind.
Jeg holdt ikke hele første afsnit igennem. :-X
Hvis man ikke har set Star Trek før, vil jeg advare mod at starte fra begyndelsen - William Shatner i lange underhyler, og et plot der er dårlige end den originale Jens Lyn - så dør man hurtigt.
Selv TNG vil jeg advare imod - ser man de første afsnit er de decideret kiksede, selvom serien vokser sig til at være en af de meste gennemførte. DS9 er bare kedelig.
Man skal nok starte med Voyager, og så måske kaste sig over Enterprise...hvis man stadig er hooked, kan man så søge længere tilbage i tiden.
Voyager bliver først rigtig god, da Seven træder ind i billedet ... og ikke kun pga hendes enorme balloner. Hun kommer ind i 4. sæson...som jeg lige erindre det.
#31: Personligt gik jeg direkte i mod kronologien af lavede Star Trek serier - så TNG sidst og nægter at se TOS.
DS9 er faktisk meget spændende men først i sæson 2 hvor de får noget nyt legetøj. Voyager er udemærket, men bliver fed efter Seven of Nine kommer med, ganske rigtig i sæson 4. :-)
DS9 er faktisk meget spændende men først i sæson 2 hvor de får noget nyt legetøj. Voyager er udemærket, men bliver fed efter Seven of Nine kommer med, ganske rigtig i sæson 4. :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.