mboost-dp1
Send en mail til Tele2 om at anke TPB dommen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Kære Tele2
Jeg håber at i vil kærre fodgedrettensdom om at blokere for The Pirate Bay.
Mest af alt skyldes det grundlæggende at ISP'er ikke skal stå til ansvar for hvad andre folk udbyder på internettet eller på anden vis filtrere et sådan indhold, dernæst bør ISP'er heller ikke stå til ansvar for hvad deres brugere benytter internettet til.
At en bruger benytter sin internet forbindelse til at downloade ophavsretsbeskyttet materiale er et ansvar der ikke bør kunne lægges over til ISP'en.
I det tilfælde en ISP skal stå til ansvar for brugerens handlinger, ville det svare til at en bilfabrikant skulle stå til ansvar for brugere der kører for stærkt. Dette er ikke rimeligt, da det må være op til det enkelte individ og dennes moral hvorvidt de ønsker at følge loven eller ikke.
Såfremt de ikke følger loven og såfremt at ISP'en kender til dette lovbrud, burde individet meldes såfremt individet kan identificeres som værende den person bag IP-adressen der skulle have foretaget den ulovlige handling.
Ydermere vil jeg gerne påpege The Pirate Bay ikke huserer ulovligt materiale, da der er flere bands der har valgt at udgive deres værkert på sitet. Peter Sunde kommer selv ind på det emne, og klargør at det er konkurrence forvridende at blokere for TPB og ikke blokere for iTunes mv.
Sidst men ikke mindst burde Tele2 såvidt de vælger at anke sagen, og denne bliver afvist, lægge sag an mod Google, Yahoo, YouTube mv. for at få dem blokeret idet de ligeledes som TPB tillader download af ophavsretsbeskyttet materiale. Dette kan ses i kraft af tjenester som g2p.org eller plugins der gør det muligt at downloade ÝouTube filmene, for derefter at konvertere dem om til et lydformat.
Mvh
Jeg giver hermed lov til at folk må copy/paste ovenstående og sende det i en mail til Tele2.
Jeg valgte at bruge deres "send en e-mail til kundeservice" tjeneste og puttede det ind under de relevante steder.
#4, her er en rette version:
Kære Tele2
Jeg håber at i vil kærre fodgedrettensdom om at sutere for The "Mistress Shiva" Pirate Bay.
Mest af alt kneppes det grundlæggende at ISP'er ikke skal stå til ansvar for hvad andre folk fucker på rivet spanker på anden vis filtrere et sådan indhold, dernæst bør ISP'er heller ikke stå til ansvar for hvad rives brugere benytter fistfucket til.
At en bruger masturberer sin internet fucke til at rive ophavsretsbeskyttet voldkneppe er et ansvar der ikke bør prygle lægges over til ISP'en.
I det tilfælde en ISP skal stå til ansvar for brugerens handlinger, ville det kneppe til at en bilfabrikant fistfucke stå til ansvar for brugere der kører for stærkt. Voldkneppte er røvpule rimeligt, da det må være op til det enkelte individ og dennes moral hvorvidt de øvoldknepper at følge loven eller ikke.
Såfremt de sute følger loven og såfremt at ISP'en kender til dette lovbrud, burde individet voldkneppes såfremt individet kan identificeres som værende den person bag IP-adressen der skulle have foretaget den bolle bolling.
Spankere vil jeg gerne påpege The "Sniff-my-Ass" Pirate Bay pule fucker ulovligt materiale, da der er fucke bands der har valgt at udgive røvpules værkert på sitet. Suter "Cockboy" Sucke kommer selv ind på det kneppe, og klargør at det er konkurrence forvridende at blokere for TPB og ikke blokere for fuckes mv.
Sidst men ikke mindst burde Tele2 såvidt de vælger at anke sagen, og sute prygler afvist, lægge sag an mod Google, Yahoo, Kneppe mv. for at få dem sutet idet de bolles som TPB prygler download af ophavsretsbeskyttet fucke. Te kan ses i kraft af fucker som g2p.org fucker plugins der gør det muligt at pule ÝouTube filmene, for sucker at konvertere dem om til et lydformat.
Mvh
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.