mboost-dp1

Settlers 7 digital download

Gå til bund
Gravatar #1 - Bastardo
24. mar. 2010 11:25
Hey, som overskriften siger vil jeg gerne købe og betale Settlers 7. Det skal være som 'digital download' (modsat hvad??? fysisk download??).
Anyways. Jeg kan ikke finde nogen steder at købe det. Ubisofts hjemmeside bliver ved med at give mig 'token decoding exception'. WTF, skal jeg vente på en torrent og så betale ved siden af?
(under ingen omstændigheder noget fysisk medie)

Så må jeg udmygt spørge efter sider hvor jeg kan erhverve mig dette software lovligt og digitalt?
tak.
Gravatar #2 - Bastardo
24. mar. 2010 11:30
okay, kan se jeg måske var lidt for hurtig. Jeg fatter bare ikke at de lancerer det forskellige datoer i US og Europa når der er tale om noget digitalt.
Tror det må blive en ulovlig erhvervelse hvis det skal køre på den måde. Dam...
Gravatar #3 - Slettet Bruger [2096556734]
24. mar. 2010 11:32
http://www.direct2drive.co.uk/9346/product/Buy-The...

Du vil downloade noget ulovligt fordi du ikke kan vente 2 små ubetydelige dag på et SPIL?

Den historie score du sikkert mange damer med i byen
Gravatar #4 - fidomuh
24. mar. 2010 11:33
Steam faar det ogsaa?
Gravatar #5 - Bastardo
24. mar. 2010 12:07
SlettetBruger skrev:
Du vil downloade noget ulovligt fordi du ikke kan vente 2 små ubetydelige dag på et SPIL?

Bastardo skrev:
Tror det må blive en ulovlig erhvervelse hvis det skal køre på den måde

Det er der noget der tyder på, men du skal have tak for moralen.

Men, næh, selvfølgelig venter jeg. Men underligt med forskellige lanceringsdatoer. Man burde sætte en proxy op til rigtige nørder der ikke magter at vente overhovedet.
Gravatar #6 - Slettet Bruger [2096556734]
24. mar. 2010 12:10
Hvis éns liv drejer sig rundt om spil er man ikke en nørd ^^ det vil være synd for nørder at sige.
Gravatar #7 - fidomuh
24. mar. 2010 12:15

Det handler nok mere om, at det bare er irriterende og idiotisk at lancere det '2 dage senere'.

Specielt hvis det er en meget ventet titel :)
Gravatar #8 - Slettet Bruger [2096556734]
24. mar. 2010 12:21
fidomuh (7) skrev:
Specielt hvis det er en meget ventet titel :)

Men du tror da ikke at han har været så styg at han har ventet meget efter den amerikanske udgivelse?

^^ hvis han fra dag ét har ventet den nordiske release så vil han idag ikke være skuffet og heller ikke ty til kriminalitet. ;P

Tålmodighed er en dyd. nu har han lige fået 2 dage hvor han ikke kan spilde tiden med at nørde... ud og løb en tur ^^
Gravatar #9 - fidomuh
24. mar. 2010 12:24

Men du tror da ikke at han har været så styg at han har ventet meget efter den amerikanske udgivelse?

Styg?
Mit bud er, at det er den foerste release date han har hoert ( som altid ), saa derfor satte han sin lid til den.

^^ hvis han fra dag ét har ventet den nordiske release så vil han idag ikke være skuffet og heller ikke ty til kriminalitet. ;P

Naeh, men saadan er det jo altid.
Problemet ligger bare i, at skuffelsen alligevel kommer, naar man saa ser at det ER udkommet andre steder for 'x' tid siden.
Nogen gange flere maaneder.. ;)

Tålmodighed er en dyd. nu har han lige fået 2 dage hvor han ikke kan spilde tiden med at nørde... ud og løb en tur ^^

Han kunne ogsaa bare sige fuck it og spille spillet, men altsaa.. Saa skal han jo koebe det via en amerikansk proxy, men det er jo stadig lovligt, saa meh :D
Gravatar #10 - Slettet Bruger [2096556734]
24. mar. 2010 12:27
fidomuh (9) skrev:
Styg?

prøvede at undgå ordet "dum" og styg sprang lige til hovedet.. "osten stinker stygt"

^^
Gravatar #11 - milandt
24. mar. 2010 12:28
#10 som i "osten stinker dumt"?
Gravatar #12 - Slettet Bruger [2096556734]
24. mar. 2010 12:29
åh gud... sagde ikke det var et direkte synonym :3
Gravatar #13 - Bastardo
24. mar. 2010 12:40
Nu blev konsekvensen også at jeg venter, men som Fidomuh siger gik jeg og regnede med at spille det nu her mens jeg har et par dage fri. Jeg regner ikke med at mit liv bryder sammen, men som hardcore Settlers spiller siden 1'eren til Amiga 500 syntes jeg ikke det decideret rocks at vente 2 dage til.
Men whatever, startede tråden i et anfald at frustration over spilbranchen laver alle de samme brølere som filmbranchen.
Gravatar #14 - fidomuh
24. mar. 2010 12:41

Tjah, personligt ser jeg ikke nogen skade i at man spiller det ... uofficielt, naar man alligevel har koebt det, eller taenkt sig at koebe det. Saafremt man rent faktisk koeber det, altsaa..
Gravatar #15 - Magten
24. mar. 2010 13:44
SlettetBruger (8) skrev:
ud og løb en tur ^^
Du får min stemme til næste Øråd, for det forslag der :o
Gravatar #16 - Slettet Bruger [2096556734]
24. mar. 2010 13:46
#15 jeg ved ikke om det er godt eller skidt ^^ ser som nogen kan gætte ikke robinson xD
Gravatar #17 - vandfarve
24. mar. 2010 21:30
Magten (15) skrev:
Du får min stemme til næste Øråd, for det forslag der :o

Det er sgu et stykke tid siden. Hvem starter en tråd, så vi kan få smidt SlettetBruger ud?
Gravatar #18 - Systran
24. mar. 2010 21:49
Jeg har Settlers som brætspil, det er helt fantastisk.

Men tror ikke, det er at finde på Steam...
Gravatar #19 - Slettet Bruger [2096556734]
25. mar. 2010 08:57

I kan starte en "you laugh you leave Newz 4ever"

Det er grunden til at jeg ikke er på 4chan længere
Gravatar #20 - Adagio
25. mar. 2010 09:11
Bastardo (2) skrev:
okay, kan se jeg måske var lidt for hurtig. Jeg fatter bare ikke at de lancerer det forskellige datoer i US og Europa når der er tale om noget digitalt.

Specielt eftersom at de bliver ved med at nævne at de første dage er vigtigst, for at undgå folk downloader piratkopier af et spil

Btw, du har vel nok læst hvad det er for en DRM de bruger i Settlers 7, right? Hvis ikke, så vil jeg stærkt anbefale dig at læse lidt om det, før du punger ud for det
Gravatar #21 - Fjolle
25. mar. 2010 09:21
Adagio (20) skrev:
Specielt eftersom at de bliver ved med at nævne at de første dage er vigtigst, for at undgå folk downloader piratkopier af et spil

Btw, du har vel nok læst hvad det er for en DRM de bruger i Settlers 7, right? Hvis ikke, så vil jeg stærkt anbefale dig at læse lidt om det, før du punger ud for det

Well. I det mindste har deres drm jo så udelukket pirateri i de første par dage (ihvertfald indtil videre...) så deres strategi virker vel‽
Gravatar #22 - Adagio
25. mar. 2010 09:28
Fjolle (21) skrev:
Well. I det mindste har deres drm jo så udelukket pirateri i de første par dage (ihvertfald indtil videre...) så deres strategi virker vel‽

Hvis målet med DRM er at stoppe folk fra at købe deres spil, så har det virket jo

Nu har jeg ikke lige fuldt med om nyheder til spillet, men da jeg lige tjekkede deres hjemmeside for et par dage siden, mener jeg at der stod at spillet udkom i morgen
Gravatar #23 - Fjolle
25. mar. 2010 09:35
Huh?

Denne tråd handler om at det udkom i usa i tirsdags (som spil plejer at gøre der ovre) og at det kommer i morgen fredag (som spil plejer at gøre her).

Tråden kom så ind på at man som europæer ville hente en pirat-kopi når man ikke kan få fat i spillet på en lovlig måde i hele 3 dage.

Jeg pointerede så at man pga. deres drm-dims ikke kan få en pirat-udgave endnu.

At der så er nogle som dig, der af ideologiske grunde helt nægter at spille spillet vil jeg da ikke benægte, men helt ærligt så tror jeg at i er et mindretal.
Gravatar #24 - Adagio
25. mar. 2010 10:13
Jeg tror du totalt missede pointen:

Jeg sagde bare til Bastardo at jeg ville anbefale ham at læse om DRM'en før han købte, så han slap for at føle sig snydt. Hvis han stadig vælger at købe spillet efter at vide hvad det er for nogle håndjern han får på ved købet, så er det hans eget valg. Nu til dags kan man trods alt ikke få pengene tilbage fordi man ikke har fået alt at vide om hvad der følger med spillet

Derefter skrev jeg at ud fra hvad jeg havde set (uden at havde gået i dybden med det), så var spillet ikke udkommet endnu. Dette fandt jeg frem til ved at tage ind på spillets officielle hjemmeside i går

Jeg tvivler ærligt talt at et SP spil der ikke kan crackes vil sælge for meget mere, end det ville, hvis spillet kunne crackes. Alle de undersøgelser jeg har set, viser at det ikke hjælper på salget
Gravatar #25 - Fjolle
25. mar. 2010 10:17
Adagio (24) skrev:
Jeg tvivler ærligt talt at et SP spil der ikke kan crackes vil sælge for meget mere, end det ville, hvis spillet kunne crackes. Alle de undersøgelser jeg har set, viser at det ikke hjælper på salget

[Citation needed]
Gravatar #26 - Bastardo
25. mar. 2010 18:11
# Adagio

Det er god pointe med at lige kigge lidt på DRM til denne, de fleste mener det kræver konstant internetforbindelse, men desværre er det ikke helt det der menes. Du skal være logget ind hos Ubisoft, mens du spiller, også SP.
Det minder meget om at bruge WoW's MMORPG som en slags DRM. Effektivt? Sikkert, men ubehageligt.

Ikke desto mindre vil jeg godt betale for produktet, ganske simpelt for at støtte Ubisoft og Blue Byte, men jeg spiller nok en cracket version.

Gravatar #27 - Icypinguin
29. mar. 2010 15:29
Vil gerne sælge en digital nøgle til Settlers 7, siden jeg kun har mobilt bredbånd, er jeg ikke sikker på at være online konstant bare for at spille det... dummede mig med at tro de kun solgte det digitalt... sælger den for 300kr. Der står at man kan bruge nøglen i 3 computere.
Mit mobil nummer er 24638759
E-mail er [email protected]
Gravatar #28 - Icypinguin
30. mar. 2010 08:17
Icypinguin (27) skrev:
Vil gerne sælge en digital nøgle til Settlers 7, siden jeg kun har mobilt bredbånd, er jeg ikke sikker på at være online konstant bare for at spille det... dummede mig med at tro de kun solgte det digitalt... sælger den for 300kr. Der står at man kan bruge nøglen i 3 computere.
Mit mobil nummer er 24638759
E-mail er [email protected]

Solgt
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login