mboost-dp1
Sidder der ikke en webmaster eller 2 her inde på Newz..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Sidder der ikke en webmaster eller 2 her inde på Newz som kunne tænke sig at prøve min besøgstæller. Den kan findes på http://www.livecounter.dk/
Jeg mangler noget feedback på den. Mangler der nogle statistik? Er det besværligt at finde rundt? Er der noget du ikke forstå?
Sådan nogle spørgsmål vil jeg gerne høre svar på, hvis nogen der ude finder på at afprøve den :)
Jeg mangler noget feedback på den. Mangler der nogle statistik? Er det besværligt at finde rundt? Er der noget du ikke forstå?
Sådan nogle spørgsmål vil jeg gerne høre svar på, hvis nogen der ude finder på at afprøve den :)
Hmm.. så vil jeg gerne hører hvordan du holder styr på hvor mange mennesker der besøgser din hjemmeside? :)
Nu er der jo heller ikke kun en besøgstæller, den registrer også en masse andre ting.
Nu er der jo heller ikke kun en besøgstæller, den registrer også en masse andre ting.
5 skrev:Hvor mange servere kører du det der på? :)
Jeg tænker bare på hvad der ville ske hvis vi her på newz lagde dit tag på og brugte live stat ;)
Det ville den sagents kunne trække, skulle jeg mene. Du kunne jo prøve? :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.