mboost-dp1
Sidste nye konspirationsteori?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
FBI vil kunne overvåge IPv6... skulle det være en konspirations teori? Er det ikke lidt en selvfølge?
Generelt er det jo virkelig svært at fange krimininelle på nettet som det er idag. Det kan lade sig gøre, men det kræver en del ressourcer. Med IPv6 vil det måske blive endnu nemmere at være anononym på nettet. Men siden det ikke kun er FBI der vil vide hvem det er der surfer rundt på WWW, så er jeg ret sikker på at den slags muligheder kommer helt af sig selv. Og ellers har de jo også Google og Facebook til at hjælpe hvis det skulle gå hen og blive problemer med at finde folk. Om de vil det eller ej, så skal de jo udlevere data hvis de bliver bedt om det.
Generelt er det jo virkelig svært at fange krimininelle på nettet som det er idag. Det kan lade sig gøre, men det kræver en del ressourcer. Med IPv6 vil det måske blive endnu nemmere at være anononym på nettet. Men siden det ikke kun er FBI der vil vide hvem det er der surfer rundt på WWW, så er jeg ret sikker på at den slags muligheder kommer helt af sig selv. Og ellers har de jo også Google og Facebook til at hjælpe hvis det skulle gå hen og blive problemer med at finde folk. Om de vil det eller ej, så skal de jo udlevere data hvis de bliver bedt om det.
Magten (5) skrev:Hvor er Conar når man mangler ham?
911 var planlagt af amerikanere for at fjerne opmærksomheden fra IPV6 i dets unge dage.
Tak! Jeg ser intet underligt i, at myndigheder vil have visse muligheder, så de kan efterforske.
Tak! Jeg ser intet underligt i, at myndigheder vil have visse muligheder, så de kan efterforske.
Magten (5) skrev:Hvor er Conan når man mangler ham?
FYP
http://3.bp.blogspot.com/_BRW4gNHvrkk/SjTp1o8m4bI/...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.