mboost-dp1
Sindssyge kællinger :O
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Forstår grunden, men ikke handlingen.
Vi skal istedet dreje hovedet over på manden. Hvilken rask person ville lade den über lækre dame rende alene rundt?
BTW:
Jeg har fået diagnosticeret "yellow fever" ^^
Vi skal istedet dreje hovedet over på manden. Hvilken rask person ville lade den über lækre dame rende alene rundt?
BTW:
Jeg har fået diagnosticeret "yellow fever" ^^
Det er godtnok en billig måde at få eksponeret sit produkt på. To skuespillere, et håndholdt kamera og en hammer = en milliardmillion Youtube-hits. Nu kan I slet ikke lade være at tænke på PS3 - og tanken bliver hos jer fordi, i spontanejakulerede over hende kinarullen.
Fatter dem ikke... Ved at der rent faktisk findes sindsyge kællinger derude der er dumme nok til at gøre det... Men hvorfor gå så hvidt?!
Hvis min kæreste gik for hvidt hvad gaming angår, så ville jeg da hive skærmstikket (eller andet der ikke kan erstattes uden at man skal købe et nyt) ud og gemme det indtil man fik en snak...
Havde fandeme losset kællingen nået så grusomt hvis det var min konsol det gik ud over.
Hvis min kæreste gik for hvidt hvad gaming angår, så ville jeg da hive skærmstikket (eller andet der ikke kan erstattes uden at man skal købe et nyt) ud og gemme det indtil man fik en snak...
Havde fandeme losset kællingen nået så grusomt hvis det var min konsol det gik ud over.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.