mboost-dp1
Sjanten
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeps, det er ham. 4 Hustler og en masse druesukker kunne heller ikke holde mig vågnen. Han har en meget "fortryllende" stemme:)
Men bestod da alligevel:P
Men bestod da alligevel:P
Henrik havde jeg ingen problemer med at holde mig vågen til.. Ihvertfald ikke i forhold til Thorleif Den Kedelige der foldede sine ensformige og kedelige taler ud i mine Cisco timer..
Henrik lavede vi meget pis og gøgl med og vi havde det generelt kanon med ham i vores timer, hvilket gjorde dem sjovere og mere interessante imo :)
Edit: Må dog indrømme at jeg en enkelt gang faldt i søvn i hans timer.. Eller rettere, lagde mig til at sove pga tømmermænd.. De 3 timers skole den fredag skulle bare overstås :D
Henrik lavede vi meget pis og gøgl med og vi havde det generelt kanon med ham i vores timer, hvilket gjorde dem sjovere og mere interessante imo :)
Edit: Må dog indrømme at jeg en enkelt gang faldt i søvn i hans timer.. Eller rettere, lagde mig til at sove pga tømmermænd.. De 3 timers skole den fredag skulle bare overstås :D
Nu faldte jeg så teknisk set i søvn i alle timerne... :P Men han var fed, en god lærer der kan tåle spas. Han råbte engang ind i min mobil for at ønske tillykke til min mor som han slet ikke kendte. Hele klassen var flad af grin.
Ham og Robert (the american dude), var de fedeste.
Ham og Robert (the american dude), var de fedeste.
#7: Egon Rasmussen er værre... Men Osvald er også temmelig styg. Heldigvis har Osvald ikke så mange timer, mere.
Men siden jeg havde calculus på Aarhus Universitet med verdens absolut mest kedelige lektor, har jeg godt kunne onde migselv at falde i søvn i timerne. Det er sjældent min egen skyld og oftere undervisernes - også burde de lære noget, ikke mig. :)
Men siden jeg havde calculus på Aarhus Universitet med verdens absolut mest kedelige lektor, har jeg godt kunne onde migselv at falde i søvn i timerne. Det er sjældent min egen skyld og oftere undervisernes - også burde de lære noget, ikke mig. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.