mboost-dp1
Sjov med USA!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ja jeg keder mig gevaldigt, så jeg tænkte, hvor ikke lave en tråd hvor vi laver lidt sjov med de stakkels amerikanerer.
Lægger selv ud:
http://users.skynet.be/fa018426/Georgia.jpg
Give me ur best shot =(
Lægger selv ud:
http://users.skynet.be/fa018426/Georgia.jpg
Give me ur best shot =(
Nu er amerikanerne jo gode til at gøre sig selv til grin, men her er en britte der gør grin med dem, og har nogle ret gode pointer.
[url=
[url=
Amagard!
Nogen gange fatter jeg ikke amerikanere. Nogen gange tror jeg seriøst at mine fisk har mere intelligents, end nogle af dem... No wonder hvorfor jeg får manualer til mit videokamera hvor det hele er skåret ud i pap, for hvad man ikke må med sådan en...!! GEEZ!!!
Nogen gange fatter jeg ikke amerikanere. Nogen gange tror jeg seriøst at mine fisk har mere intelligents, end nogle af dem... No wonder hvorfor jeg får manualer til mit videokamera hvor det hele er skåret ud i pap, for hvad man ikke må med sådan en...!! GEEZ!!!
I den lidt mere seriøse ende en undren over hvorfor USA ikke har et ordentligt navn:
http://www.nielsbuus.dk/wordpress/?p=172
http://www.nielsbuus.dk/wordpress/?p=172
#10's link
Ikke så meget med "Amerika" at gøre (udover at det understreger det dumme i deres navn), men "United Kingdom" hedder faktisk 'United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland', hvilket ikke er helt så diffust :)
En sejltur hen over Nordsøen fører os til “Det Forenede Kongerige” eller “The United Kingdom”.
Ikke så meget med "Amerika" at gøre (udover at det understreger det dumme i deres navn), men "United Kingdom" hedder faktisk 'United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland', hvilket ikke er helt så diffust :)
9 skrev:#8 Jeg har selv tænkt over de er dumme... men på den anden side... kan du nævne alle staterne i Amerika og hvor de befinder sig?
Blandt alle de der spørgsmål som kun amerikanere ikke kan svare på, må jeg indrømme at jeg godt kan følge "de dumme" når det kommer til geografi og den slags.
Nej, jeg ved ikke lige hvem der er i krig med hvem, og hvem der vandt sidst. Jeg ved ikke engang hvor vi har danske soldater i krig.
Hvorfor skulle jeg vide det? Hvad jeg jeg bruge det til? Jeg ved godt hvor Australien ligger og sådan, men jeg ser ingen grund til at hænge mig i detaljerne.
Og alle de krige keder mig altså helt ubeskriveligt efterhånden. Det er ikke mig der har startet dem, jeg har ingen mulighed for at slutte dem, jeg kan såmen ikke engang påvirke dem bare en smule uden at gå urealistisk højt op i det. Når krigen er afsluttet påvirker det mig lige så meget som udfaldet af Nettos slagtilbud på leverpostej: Nada, jeg handler der ikke, jeg har ikke aktier der, jeg kender ikke engang nogen der arbejder der.
Men jeg ved dog trods alt hvor mange kanter der er i en trekant, at Fidel Castro ikke er en sanger men en Cubansk høvding og sådan. ;-)
Mht. amerikanerne sparsomme viden om geografi, så udtrykte Jon Stewart det bedst, for nogle uger siden:
Anti-Olympic Update - In Europe
Oh, war. It's just God's way of teaching Americans geography.
Anti-Olympic Update - In Europe
Nej, men jeg ved hvor alle kontinenterne er.9 skrev:#8 Jeg har selv tænkt over de er dumme... men på den anden side... kan du nævne alle staterne i Amerika og hvor de befinder sig?
De videoer er dog ret lamme, hvis du leder nok i Danmark kan du også finde ignorante mennesker.
Synes det er mega sjovt folk kan nedgøre amerikanernes Geografi viden, når man kan kommer fra et land hvor unge ikke kan placere Nakskov på et Danmarks kort...:)
For ikke at tale om Øster Åbølling, helt klart den mest oversete by, det er navn burde være en seværdighed i sig selv...
For ikke at tale om Øster Åbølling, helt klart den mest oversete by, det er navn burde være en seværdighed i sig selv...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.