mboost-dp1
skammer du dig også over den danske wikipedia?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Kan godt være du dummet dig lige her, men vi kan godt blive enige om at den danske Wikipedia ikke er ret god.
Dog er det vel vores egen skyld :)
Dog er det vel vores egen skyld :)
Der var engang hvor jeg rettede de største fejl i den danske wikipedia når jeg stødte på dem, og tilføjede nogle små artikler når jeg syntes det var en kritisk mangel, men det er efterhånden meget sjældent at jeg benytter den danske wikipedia.
Hvad skal vi også med en dansk version når der står 10-20 gange så meget i den engelske (og det det der står er meget bedre)?
Selv når det er danske emner synes jeg næsten altid den engelske version er klart overlegen.
Hvad skal vi også med en dansk version når der står 10-20 gange så meget i den engelske (og det det der står er meget bedre)?
Selv når det er danske emner synes jeg næsten altid den engelske version er klart overlegen.
Ja, skrot alle andre versioner end den engelske. Og investér i en maskinoversætter til franskmændene og de andre som ikke kan engelsk.
Ja jeg har gjort min pligt siger jeg bare!
http://da.wikipedia.org/wiki/Vekao
Men anyway, har altid ment at det ville være bedre og federe at vedligeholde ÉN wikipedia og droppe alle de lokale (og så drømmer jeg om en verden hvor alt er på samme sprog, men det sker jo nok næppe)
http://da.wikipedia.org/wiki/Vekao
Men anyway, har altid ment at det ville være bedre og federe at vedligeholde ÉN wikipedia og droppe alle de lokale (og så drømmer jeg om en verden hvor alt er på samme sprog, men det sker jo nok næppe)
Hvad med en fælles Wiki hvor man så kunne komme med tilføjelser på hvert sit sprog hvis man havde nogen. Istedet for at have en separat til hvert sprog... Saml hele møget på en side...
Eller måske min hjerne krøller for meget lige nu...? :o)
12 skrev:Hvad med en fælles Wiki hvor man så kunne komme med tilføjelser på hvert sit sprog hvis man havde nogen. Istedet for at have en separat til hvert sprog... Saml hele møget på en side...
Du er helt sikkert velkommen til at tilføje noget til dem på de andre sprog, så længe det er skrevet på det pågældene sprog.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.