mboost-dp1
Skiver søges.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg er på udkig efter følgende cd'er på skive..
Gotan Projekt - La Revancha Del Tango.
Bajofondo Tango Club - Mar Dulce.
Justice - A cross the Universe (Live).
Rage Against the machine - Rage Against the machine.
Blue Foundation - Sweep of days.
Pepe Deluxé - Beatitude
Ideelt set alle sammen fra samme sted, derfor den fulde liste.
Anyway, gider af gode grunde ikke betale mere for dem, end hvis jeg havde købt dem på iTunes.. hvilket jeg faktisk også har for nogle af dem allerede.
Men jeg skal bruge mediet..
De sider jeg har søgt på, har bare ikke haft de 3 første til priser under 150,- Resten er til at opspore.
Nogen der kender et sted?
Gotan Projekt - La Revancha Del Tango.
Bajofondo Tango Club - Mar Dulce.
Justice - A cross the Universe (Live).
Blue Foundation - Sweep of days.
Pepe Deluxé - Beatitude
Ideelt set alle sammen fra samme sted, derfor den fulde liste.
Anyway, gider af gode grunde ikke betale mere for dem, end hvis jeg havde købt dem på iTunes.. hvilket jeg faktisk også har for nogle af dem allerede.
Men jeg skal bruge mediet..
De sider jeg har søgt på, har bare ikke haft de 3 første til priser under 150,- Resten er til at opspore.
Nogen der kender et sted?
Du kan få hjælp her fra.Norrah (3) skrev:Hjælper ikke meget, når jeg planlægger at beholde dem.
Lån dem på bilioteket, scan covers i ultra lækker kvalitet, køb musikken online (hvis det er bedre pga ridser osv), få lortet trykt professionelt, aflever skiverne tilbage (eller hvis du er rigtig hardcore, kopierne).
Jeg kan sende dig min opskrift på overtagelse af verdensherredømet som ebook hvis du stadig er sulten.
Jeg kan sende dig min opskrift på overtagelse af verdensherredømet som ebook hvis du stadig er sulten.
Ronson (7) skrev:Lån dem på bilioteket, scan covers i ultra lækker kvalitet, køb musikken online (hvis det er bedre pga ridser osv), få lortet trykt professionelt, aflever skiverne tilbage (eller hvis du er rigtig hardcore, kopierne).
skal musiken købes online forsvinder en del af detaljerne i lyden da det er compressed file formats!
Ignuz (10) skrev:#9
Man kan vel i nogle få netbutikker også få det i flac eller lignende som er loseless ellers vil jeg også mene at MP3 320 kbit er svært at høre.
Det kommer helt an på hvilken musik du hører, er der mange instrumenter/lyde samtidig, er der meget lille båndbredde til hvert instrumet/lyd!
Derfor at klassisk musik er langt den bedste på S-audioCD da størere ensembles simpelthen mudrer sammen! :)
Har købt et par stykker af dem.
Valgte at gå i en... Butik.. med rigtige mennesker og lys og sådan noget... det var en spændende oplevelse.
Desværre fandt jeg ikke A cross the Universe til billige penge, men resten kostede omkring 50kr.
Og get this, det her var vildt, man betalte ikke for fragt!!
Valgte at gå i en... Butik.. med rigtige mennesker og lys og sådan noget... det var en spændende oplevelse.
Desværre fandt jeg ikke A cross the Universe til billige penge, men resten kostede omkring 50kr.
Og get this, det her var vildt, man betalte ikke for fragt!!
qw_freak (11) skrev:Ignuz (10) skrev:#9
Man kan vel i nogle få netbutikker også få det i flac eller lignende som er loseless ellers vil jeg også mene at MP3 320 kbit er svært at høre.
Det kommer helt an på hvilken musik du hører, er der mange instrumenter/lyde samtidig, er der meget lille båndbredde til hvert instrumet/lyd!
Derfor at klassisk musik er langt den bedste på S-audioCD da størere ensembles simpelthen mudrer sammen! :)
Dette kan også skyldes crappy højtalere, damen troee der var noget galt første gang hun spillee en CD hjemme ve mig (noget gaga noget tror jeg nok)...for selv om det var en orginal skive, så var forskellen stor.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.