mboost-dp1

Skræmmende observation..

Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
5. feb. 2008 08:35
Zin's rating er mere værd end min...

Er det bare mig der føler det løbe koldt ned af ryggen på mig som om balancen lige er blevet forskubbet til den mørke side af rating?
Gravatar #2 - vandfarve
5. feb. 2008 08:37
#1 Bare rolig, Norrah! Ifølge legenden skulle der snart fødes en jedi, der vil genskabe balancen...
Gravatar #3 - zin
5. feb. 2008 19:59
#1: Ja, oh Acros er bedre end min. Hvad sker der så!
Gravatar #4 - vandfarve
5. feb. 2008 20:16
#3 Alle ved da, at Acro er Yoda, så den skal være bedre end din. Faktisk alles! Alles! Det står i hvert fald i den EULA, som man skal acceptere, inden man bliver jedi... Øh, Newz-bruger!
Gravatar #5 - holmen
6. feb. 2008 15:04
#1 Har jeg overset et eller andet eller er det en joke jeg ikke fatter?
Gravatar #6 - zin
6. feb. 2008 15:17
#5: Joken er; Jeg er en fucking troll og min rating er bedre end Norrahs. Dét er skræmmende!
Gravatar #7 - holmen
6. feb. 2008 20:48
Den rating, er det bare hvordan jeres indlæg er ratet i snit, eller er der en anden rating som jeg ikke lige tænker over?
Gravatar #8 - zin
6. feb. 2008 20:52
#7: Check vores enkelte profiler og reglerne. Her står alt du burde have brug for at vide.
Gravatar #9 - vandfarve
6. feb. 2008 20:52
Med rating menes der karma, og denne har betydning for de ratings, som du selv giver til andre. Jo bedre karma, jo højere vurderes dine egne bedømmelser sammenlignet med andres.

Eksempelvis:
A bedømmer et indlæg "Relevant" med en "God" karma.
B bedømmer samme indlæg "Informativ", men har har en "Super"-karma.
Da super (+3) rangeres højere end god (+2), så vil dette indlæg modtage ratingen "Informativ", så længe ingen andre har ratet det.

Og undskyld jeg skulle skære det ud i pap, men jeg så lige selv muligheden for at få en "Informativ"-rating! :D
Gravatar #10 - holmen
6. feb. 2008 20:54
Hvade en fornemmelse af at de snakkede karme, hvor zin "fører" med 2 * +1, men jeg var ikke sikker... Nu føler jeg mig oplyst og med i klubbben. Tak.
Gravatar #11 - vandfarve
6. feb. 2008 21:01
Rolig nu! Man er slet ikke optaget i klubben, før man har sovet i bussen til CeBIT og hørt HNM sige som et som 56k-moden.

Dvs at kun 200 af Newz' brugere kan kalde sig for medlemmer af broderskabet, så det er en ærværdig klub!

...og jeg er ikke medlem, øv...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login