mboost-dp1
Skræmmende observation..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Med rating menes der karma, og denne har betydning for de ratings, som du selv giver til andre. Jo bedre karma, jo højere vurderes dine egne bedømmelser sammenlignet med andres.
Eksempelvis:
A bedømmer et indlæg "Relevant" med en "God" karma.
B bedømmer samme indlæg "Informativ", men har har en "Super"-karma.
Da super (+3) rangeres højere end god (+2), så vil dette indlæg modtage ratingen "Informativ", så længe ingen andre har ratet det.
Og undskyld jeg skulle skære det ud i pap, men jeg så lige selv muligheden for at få en "Informativ"-rating! :D
Eksempelvis:
A bedømmer et indlæg "Relevant" med en "God" karma.
B bedømmer samme indlæg "Informativ", men har har en "Super"-karma.
Da super (+3) rangeres højere end god (+2), så vil dette indlæg modtage ratingen "Informativ", så længe ingen andre har ratet det.
Og undskyld jeg skulle skære det ud i pap, men jeg så lige selv muligheden for at få en "Informativ"-rating! :D
Rolig nu! Man er slet ikke optaget i klubben, før man har sovet i bussen til CeBIT og hørt HNM sige som et som 56k-moden.
Dvs at kun 200 af Newz' brugere kan kalde sig for medlemmer af broderskabet, så det er en ærværdig klub!
...og jeg er ikke medlem, øv...
Dvs at kun 200 af Newz' brugere kan kalde sig for medlemmer af broderskabet, så det er en ærværdig klub!
...og jeg er ikke medlem, øv...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.