mboost-dp1

Skulle man opsige kabeltv

Gå til bund
Gravatar #1 - idiotiskelogin
11. sep. 2012 09:01
Har de seneste par dage noteret hvor meget af det tv jeg ser kommer fra mit kabeltv.
Det var ca 1/4. Resten er nu netflix og et par torrents(amerikanske tslkshows mest som ikke bliver sendt i DK). Og den smule jeg så på kabel tv var mest dr som jeg kan hente med en antenne samt TV2 news.

Men det er bare så meget federe at bruge f.eks. Netflix end alm tv.
Det eneste jeg mangler er de seneste tv serier. så er det kun TV2 (+news) jeg må undvære. TV2 play er latterligt for dyrt når man tænker på deres indhold og jeg ikke kan få det op på mit tv.

Så vidt jeg ved er det svært at få hulu+ til at virke i dk selvom den er på min WDTVlive. (har dog en bekendt i USA der kunne betale for mig men jeg vil helst være fri)
Nogen gode ideer til hvad man kan gøre, hvis man vil undgå torrents?
Gravatar #2 - snesman
11. sep. 2012 09:38
Nogen nævnte http://tunlr.net/get-started/ til bla hulu. Jeg har ikke selv erfaring med det.
Gravatar #3 - Slettet Bruger [3437822948]
11. sep. 2012 09:53
Min bror bruger sådan et US-kreditkort-paypal-ligende service, det kan også bruges til Hulu.
Gravatar #4 - kasperd
11. sep. 2012 12:02
Jeg har faktisk kun KabelTV abonnement fordi det var den måde jeg kunne få internetadgang. Jeg har ikke engang et TV. Alle film jeg ser er på computeren, som er udstyret med et USB DVD drev.

idiotiskelogin (1) skrev:
Så vidt jeg ved er det svært at få hulu+ til at virke i dk
Hvis det har noget med IP adressen at gøre er jeg lidt nysgerrig efter om det virker med min Teredo server, der kan få det til at se som om man kommer fra lige præcis den adresse, man har lyst til.
Gravatar #5 - Slettet Bruger [4006262955]
11. sep. 2012 12:34
Jeg opsagde mit kabel pga genudsendelserne, når Rocky 1 bliver vidst 6 gange på en måned er det noget galt. Det galte også for programmer som NatGeo osv. skod.
Gravatar #6 - XorpiZ
11. sep. 2012 12:46
Jeg har også opsagt mit kabeltv - det eneste jeg så var fodbold, og det kan man betale sig fra på nettet.
Gravatar #7 - idiotiskelogin
11. sep. 2012 13:49
Hej.
Tak for input jeg vil lige undersøge det med kreditkort noget mere.

Jeg må erkende at det er også min voksende væmmelse mod reality programmer og generelt skod TV.
Jeg syntes ikke jeg får bedre kvalitet ved at vælge større pakker(da sport ikke har nogen interesse).
de fleste af kanalerne i de større pakker genudsender bare det samme på skift.

Og for helvede. har kun TV3 nu men de reklamerede seriøst for at de ville sende "politiskolen" og "frækkere end politiet tillader" på 3+. WHAT THE FUCK? Skulle DET få mig til at opgradere til en større pakke?

Netflix alene er ikke helt nok så hvis jeg kunne få gang i HULU også så kaster jeg de samme penge efter dem som mit kabel tv, det er bare 100 gange federe.

Teknisk:
Lige nu leger jeg med overplay("smartdns") og unblockus dns løsning.
Hos TDC ser det ud til at unblockus hurtigst giver mig x-high:HD i netflix streaming kvalitet.

Jeg har også betalt for den dyre løsning hos overplay der giver en fuld VPN mulighed.

Jeg har haft en virtuel linux kørende under vmware som jeg har brugt til at teste openvpn med. Men jeg har ikke en maskine kørende 24/7 som kan køre virtualisering og min server er allerede vpn server fra når jeg er ude.

Så jeg overvejer at købe en "billig" d-link router, smide dd-wrt på den og så kan mine streaming bokse bruge den som default gateway mod USA.

Gravatar #8 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
11. sep. 2012 13:57
Opsige kabel tv? o_O

Jamen, hvad så med sådan nogle fantastiske kanaler som Discovery HD Showcase, og Animal Planet HD? O_O

Jeg ville ikke kunne leve uden - eller jo, det kunne jeg snildt ... Problemet at bare, at man tit og ofte skal have "den store pakke", hvis man vil have Discovery og lignende ... Hvorfor? Jeg gider ikke have 117 sportskanaler >_<
Gravatar #9 - idiotiskelogin
11. sep. 2012 14:06
#8 :) jeg har yousee grundpakke med Discovery HD Showcase samt National Geographic HD som ekstrapakker og især NatGeo HD er en af dem jeg ser oftest.
Men mange af begges programmer er faktisk på Netflix.

Bekvemmeligheden ved at jeg kan se det når jeg har lyst er simpelthen for stor.
Det er flere år siden at jeg har tilpasset mit liv/fritid efter hvad der kommer i TV så resultatet er at det er ikke ret mange programmer jeg fanger "live" mere på TV.
Gravatar #10 - idiotiskelogin
12. sep. 2012 13:28
Nu er jeg rendt ind i flere referencer til : www.buyfrompowerseller.com
men det virker lidt dyrt for hulu 15$ oveni for en 25$. så er der nogen der taler om at man kan købe adgang med et amerikansk prepaid visa. så det kunne være man skulle se om man kan oprette det.
I gamle dage(15 år siden) ved jeg da at man kunne endda få en amerikansk bankkonto hvis man var i USA. Men det kan være de har strammet op på det.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login