mboost-dp1

Søger en med et Daytek fladskærms TV.

Gå til bund
Gravatar #1 - Dreadnought
17. jan. 2011 10:23
Er der nogen her på newz, der er velsignet/forbandet med et Daytek fladskærms TV og som har fjernbetjeningen til den?

Jeg har et stående i soveværelset, men jeg mangler fjernbetjeningen, og jeg har forsøgt med tre One4All universale remotes, uden at kunne finde den rigtige kode til dem.

Det er en DLC-3230, men det behøves ikke være lige den model. Jeg har forsøgt at finde kodefiler fra både Daytek og Daewoo (Som producerer Daytek) til RemoteControl II til PocketPC, som vist nok er the shizzle til WinMobile, men det er komplet umuligt at finde nogen.

Jeg har ikke lyst til at ofre penge på flere universale fjernbetjeninger. Jeg har indtil videre ofret 30 kr i benzinpenge, hvilket næsten er mere værd end TV'et. ;)
Gravatar #2 - mfriis
17. jan. 2011 10:27
Hvis du har ngoet der kan modtage IR ind til din computer så skal du bare låne en fjernbetjening.

Sæt den til at logge input og så kør knapperne igennem. Signalet til hver knap kan du så programmere ned i en af de mange billige programmerbare fjernbetjeninger.

Idag har man oftest kun brug for P+ -, Vol + -, up/down/left/right/ok/exit, menu samt power

Med de funktioner har du kontrol over det meste.
Gravatar #3 - Dreadnought
17. jan. 2011 11:06
Min PDA kan med RemoteControl II lære IR-koder, så det er den jeg vil bruge. Men jeg skal jo lige finde en der har en fjernbetjening. ;)
Gravatar #4 - mfriis
17. jan. 2011 11:21
Nu ved jeg ikke hvor gammelt fjernsynet er men det kan være du kan være fræk og gå ned i fona og logge dem?
Gravatar #5 - meh
17. jan. 2011 14:12
Logitech Harmony kender den.
Alternativ lån / køb en Harmony og upload Daytek.
Tag den derfra.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login