mboost-dp1

Spam fra topnew.dk

Gå til bund
Gravatar #1 - gi-jones
24. jan. 2008 12:50
Jeg modtager ret ofte spammails fra det danske firma topnew.dk der henviser til deres hjemmeside film-gadgets.dk.

Jeg har lagt mærke til at det begyndte ca. samtidig med at newz.dk blev hacket. Er det andre der har oplevet det samme? Jeg skrev til Mikkel Bucholdt, der ejer stedet at jeg var utilfreds og krævede at få at vide, hvorfra han havde min adresse. Han kvitterede blot med at fjerne mig fra listen, sagde han, men jeg modtager stadig hans skrald.

Ved godt at det er en dråbe i havet, men kan ikke lade være med at hidse mig lidt op, og når det nu er en dansker må man jo for fanden kunne få ram på ham. Har klaget til forbrugerstyrelsens spam-fidus.
Gravatar #2 - madeinrussia
24. jan. 2008 12:51
Kan du ikke bare blockere den mail du får spam fra?
Gravatar #3 - karga
24. jan. 2008 12:59
Tjaah email adresser er irriterende nok i høj kurs.. specielt hvis man ved en smule om brugerskaren på siden man har dem fra, for så kan de sælges til målrettede firmaer
Gravatar #4 - Kan.Du.Huske.Hvem.Jeg.Var
28. jan. 2008 01:42
Det passer helt bestemt.. Sterling betaler fx. 2.63 kr per mailadresse, igennem det dejlige firma euroads.

Min mail er begyndt at blive spammet også, pisse irriterende.
Gravatar #5 - arne_v
28. jan. 2008 02:11
Brug af stjålne email-adresser er vel hæleri af email-adresser.

Normalt straffes hæleri tilsvarende til tyveriet.

Strafferammen for hacking er 1.5 år - 6 år i grove tilfælde.

Dagdrømmeri: dem der bruger de af hackere offentliggjordte email adresser fik 6 år ...
Gravatar #6 - amokk
28. jan. 2008 05:53
#4 Men det er vel og mærke for mailadresser på brugere som har accepteret at modtage random skrald ved f.eks. at deltage i konkurrencer mv.
Gravatar #7 - Spiderboy
28. jan. 2008 10:40
Snarere tværtimod, når det gælder Newz-brugernes e-mail-adresser. En af grundene til, at de er i høj kurs.
Gravatar #8 - amokk
28. jan. 2008 14:58
#7 jeg taler om euroads og sterling, jeg går da stærkt ud fra at disse ikke udveksler email-adresser som er stjålet fra newz brugere....
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login