mboost-dp1
Spam lotteri mails
Har I lagt mærke til de emails med at man har vundet en halv million pund eller 2 millioner dollars el.lign. hvor man skal kontakte en eller anden spade der har oprettet et MSN domæne for 2.95 dollars for at bruge den som mail så det ser professionelt ud.
http://esecurity-international.com/
Men de gad dog ikke lave en forside.
Jeg har prøvet at kontakte dem og pt. beder de om kontonummer og bank oplysninger for at kunne overføre gevinsten. På mandag vil jeg oprette en konto i en anden bank end min egen og sikre mig at det på ingen måde kan komme en negativ saldo på den. Og så se hvad der sker.
Jeg er udemærket godt klar over at dette er en scam.
http://esecurity-international.com/
Men de gad dog ikke lave en forside.
Jeg har prøvet at kontakte dem og pt. beder de om kontonummer og bank oplysninger for at kunne overføre gevinsten. På mandag vil jeg oprette en konto i en anden bank end min egen og sikre mig at det på ingen måde kan komme en negativ saldo på den. Og så se hvad der sker.
Jeg er udemærket godt klar over at dette er en scam.
Jeg svare næsten altid på de her scam-mails, og spiller med på 'legen'. Har et udvalg af scans af falske id-kort og diverse billeder - hvis jeg spilder deres tid, så kan de ikke snyde andre imens. Desuden er det sjovt.
Bruger forresten billeder af Mogens Lykketoft, under navnet John Lejemorder :)
Tjek http://419eater.com/ hvis i vil se hvad man kan få dem til. Bagmanden på siden har flere gange svindlet svindlerne til at give ham penge!
Bruger forresten billeder af Mogens Lykketoft, under navnet John Lejemorder :)
Tjek http://419eater.com/ hvis i vil se hvad man kan få dem til. Bagmanden på siden har flere gange svindlet svindlerne til at give ham penge!
#4 jeg kender den side. Under audio kan i jo lige høre den med "John Kimble" og ikke glem at se denne først: http://www.albinoblacksheep.com/flash/arnold.php
Mega grinern
Mega grinern
Vil ikke mene det er dokumentfalsk så længe man ikke fremstiller, well, et dokument.
Når det nu er sagt, så tvivler jeg på at de har tænkt sig at melde mig :)
De dokumenter jeg har fremstillet er også lavet 100% i Photoshop, og ligner ikke så meget et pas at det ville kunne bruges til andet end at svindle de her med. De hopper på stortset alt med et stempel på. De forventer jo ikke at blive snydt.
Vil ikke mene det er dokumentfalsk så længe man ikke fremstiller, well, et dokument.
Når det nu er sagt, så tvivler jeg på at de har tænkt sig at melde mig :)
De dokumenter jeg har fremstillet er også lavet 100% i Photoshop, og ligner ikke så meget et pas at det ville kunne bruges til andet end at svindle de her med. De hopper på stortset alt med et stempel på. De forventer jo ikke at blive snydt.
#7 Nej, jeg tvivler heller ikke på at de vil melde mig for det. :D
#8 Den konto, som jeg ville have brugt til var blevet lukket i efteråret pga. at den ikke havde været blevet brugt siden oprettelsen. Så jeg må ned i byen imorgen og lave en ny.
btw.: Her er den topprofessionelle internationale bank der er med i spillet:
CHARTERED HOUSE CASH CENTRE
#8 Den konto, som jeg ville have brugt til var blevet lukket i efteråret pga. at den ikke havde været blevet brugt siden oprettelsen. Så jeg må ned i byen imorgen og lave en ny.
btw.: Her er den topprofessionelle internationale bank der er med i spillet:
CHARTERED HOUSE CASH CENTRE
Så har jeg hørt fra dem igen med endnu et nyt domæne hvor man skal indtaste noget info om overførslen.
Hvis man går ind på dens IP-adresse 66.96.217.104 så får man en halvfærdig Plesk default side. (Hvis der er nogen der har lyst til at lave lidt sjov med den IP-adresse så gå bare igang.)
Anyway, de skriver at de (CHCC) har modtaget de 500.000 pund og er sat ind på min konto (hos dem) og at jeg skal kontakte en hr Meeting Henry (lol de havde ikke noget bedre navn?) For at de kan overføre pengene til min kontoher hos Sydbank skal de have enten £1200 eller £1600. De har vist gang i lidt for meget copy-paste i deres mails eller også er det kun for at forvirre deres offer.
Jamen, så må jeg stakkels offer jo lige høre hvor meget det egentligt drejer sig om og hvordan overførslen skal foregå. :D
Hvis man går ind på dens IP-adresse 66.96.217.104 så får man en halvfærdig Plesk default side. (Hvis der er nogen der har lyst til at lave lidt sjov med den IP-adresse så gå bare igang.)
Anyway, de skriver at de (CHCC) har modtaget de 500.000 pund og er sat ind på min konto (hos dem) og at jeg skal kontakte en hr Meeting Henry (lol de havde ikke noget bedre navn?) For at de kan overføre pengene til min kontoher hos Sydbank skal de have enten £1200 eller £1600. De har vist gang i lidt for meget copy-paste i deres mails eller også er det kun for at forvirre deres offer.
Jamen, så må jeg stakkels offer jo lige høre hvor meget det egentligt drejer sig om og hvordan overførslen skal foregå. :D
OK. Jeg er lige blevet ringet op af svindleren som havde prøvet at ringe til mig det meste af dagen. Han ville lige checke om jeg havde modtaget en mail om betalingen af de £1300. Jeg ville ikke fyre et eller andet pis af, så jeg svarede bare ja og at jeg dog ikke havde læst mailen endnu.
Det lød ikke som om han var fuldblods britte. :D
I morgen vil jeg prøve at fise ned på posthuset og se om jeg kan få udleveret lidt information om modtageren af den Western Union overførsel + Jeg vil også høre TeleDulle om det er muligt at få oplyst telefonnummeret på det opkald + jeg vil høre politiet om hvad man kan gøre ved sådan en fætter.
Det lød ikke som om han var fuldblods britte. :D
I morgen vil jeg prøve at fise ned på posthuset og se om jeg kan få udleveret lidt information om modtageren af den Western Union overførsel + Jeg vil også høre TeleDulle om det er muligt at få oplyst telefonnummeret på det opkald + jeg vil høre politiet om hvad man kan gøre ved sådan en fætter.
hiihihih
Blev lige ringet op af spasseren igen, selvom at jeg aftalte torsdag med spaden igår.
Han snakker og forstår ekstrem dårligt engelsk af en englænder at være.
Jeg snakkede med politiet igår som kunne fortælle at de havde en gang haft en afdeling til at opklare disse bedragerisager. Grunden til at den afdeling blev opløst var at det var håbløst at gøre noget ved disse dager. Primært pga de engelske bankers langsomme behandling af disse sager hvor retsinstanser skulle have informationer af bankerne. Og dette er også grunden til at svindlerne har udset England som deres "base".
Tilbage til opkaldet. Jeg fortalte ham at jeg overførte beløbet her kl 15.00 i eftermiddags. (NOT!) Hvilket han ikke helt forstod, men da jeg gentog mig selv blev røret smækket på. LOL!!!
Så nu venter jeg spændt på om han ringer tilbage pga at pengene ikke er kommet endnu. Det er nu nok tvivlsomt. Men han har da brugt et par pund på at ringe hertil.
Blev lige ringet op af spasseren igen, selvom at jeg aftalte torsdag med spaden igår.
Han snakker og forstår ekstrem dårligt engelsk af en englænder at være.
Jeg snakkede med politiet igår som kunne fortælle at de havde en gang haft en afdeling til at opklare disse bedragerisager. Grunden til at den afdeling blev opløst var at det var håbløst at gøre noget ved disse dager. Primært pga de engelske bankers langsomme behandling af disse sager hvor retsinstanser skulle have informationer af bankerne. Og dette er også grunden til at svindlerne har udset England som deres "base".
Tilbage til opkaldet. Jeg fortalte ham at jeg overførte beløbet her kl 15.00 i eftermiddags. (NOT!) Hvilket han ikke helt forstod, men da jeg gentog mig selv blev røret smækket på. LOL!!!
Så nu venter jeg spændt på om han ringer tilbage pga at pengene ikke er kommet endnu. Det er nu nok tvivlsomt. Men han har da brugt et par pund på at ringe hertil.
Det var hurtigt. Fæet ringede igen og undskyldte for at forbindelsen røg. Men han havde sgu ikke modtaget noget endnu. Ej hvor mærkeligt. :D Han begyndte nu og nævne noget om en deadline som snart kommer. Og da jeg spurgte ham om hvornår det var sagde han følgende: "Date? Eh ehm eh eh ehm Fr-friday." Ja sikkert! Jeg fik ham overbevist at de ville være der i morgen tidlig.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund