mboost-dp1
Spam på kraftig tilbagegang
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Heay,
Jeg har lige lagt mærke til at min Gmail konto ikke modtager nær så meget spam som tidligere.
Spam folderen, der jo indeholder spam fra de sidste 30 dage, plejer at have omkring 400 mails i mit tilfælde, men i skrivende stund indeholder den kun 244, hvilket altså giver en tilbagegang i spam på 39%.
Er der andre der oplever det samme?
Hvis andre oplever det samme, så kan det være de er ved at få kontrollen over Srizbi ?
Jeg har lige lagt mærke til at min Gmail konto ikke modtager nær så meget spam som tidligere.
Spam folderen, der jo indeholder spam fra de sidste 30 dage, plejer at have omkring 400 mails i mit tilfælde, men i skrivende stund indeholder den kun 244, hvilket altså giver en tilbagegang i spam på 39%.
Er der andre der oplever det samme?
Hvis andre oplever det samme, så kan det være de er ved at få kontrollen over Srizbi ?
Jeg har desværre lagt mærke til en anden tendens, at spammails bliver mere og mere latterlige og utydelige.. ikke fordi jeg nyder at læse dem, men nu kommer de forbi mit filter fordi der ikke er noget der mærke det som spam :S virkeligt belastende at ha brugt lang tid på at lave spam-regler for bestemte ord og så se dem optræde i udgaver som sexDFSDFuSDFaSFlly-exSDFSDFplicit
I dag er der næsten ikke kommet noget spam igennem mit greyfiltering/spamassasin samt thunderbird. Men i går og forgårs væltede det ind hele tiden med de tåbelige 'de her aktier stiger' mails.
7 skrev:Gennem de sidste 4 dage har jeg modtaget 1138 spam mails, så mit svar må være: Nej, der er ikke generelt færre spam mails nu end der var for nogle måneder siden.
Dog kan det være at GMail er blevet bedre til at filtrere nogen af dem fra ?
I mit tilfælde er der hverken nu eller før i tiden sluppet nogen igennem filteret, så det kan ikke være det der er afgørende.
jeg bruger gmail og hotmail..
og jeg tror ikke jeg har fået nogen spammails.. startede med det for ca to år siden..
kan være jeg er heldig??
og jeg tror ikke jeg har fået nogen spammails.. startede med det for ca to år siden..
kan være jeg er heldig??
13 skrev:jeg bruger gmail og hotmail..
kan være jeg er heldig??
Jeg har haft min gmail konto i et par år nu og jeg har dags dato ikke modtaget en eneste spam mail på den.
Alt det spam jeg modtager er på andre mail-adresser som jeg bruger gmail til hente mails med. Disse mail adresser har jeg smidt omkring mig med i alle mulige forums, hvorimod gmail adressen har jeg været mere påpasselig med at give ud.
På den måde er det lykkedes ikke at få en eneste spam mail på den.
Bruger i alle G-Mail? Har overvejet at skifte dertil da den er kompatibel med min nuværende browser, men da i modtager mere spam på et år end jeg har fået i hele min hotmail tid, tvivler jeg da på det er en god beslutning? :b
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.