mboost-dp1

Spar din tid på Facebook (ny software)

Gå til bund
Gravatar #1 - Simonbrask
21. jun. 2010 10:55
Til sagen, grunden til jeg skriver til jer, er pga. jeg har fået udviklet et program som jeg mener i burde dele med jeres læsere på jeres website m.m.

Idéen er bl.a. kommet efter at jeg kan se folk i IT lokalerne på skolerne, side at surfe rundt på Facebook.com. Åbner op, lukker ned, åbner op, lukker ned, kun for at tjekke om der er sket noget aktivitet på ens profil. Spar tiden?? og.....

BENYT DIN TID FORNUFTIGT
Som vi alle ved, handler alt på internettet, snart efterhånden kun om Facebook. "Alle er afhængige" af Facebook og spendere en del af sin fritid, men også sin arbejdstid på Facebook. Hvilket giver dårlig arbejdsgang. Derfor har jeg fået udviklet et program der hedder "Facetray" - Facetray er et program som er gratis at downloade og kan hentes på (http://www.facetray.net).

Du installer blot programmet, kort og simpelt, genstarter din computer og så vil der komme et lille vindue op hvor du skal skrive dine Facebook oplysninger, programmet er selvfølgelig sikkert og login modulet er et Facebook selv har udviklet. Så ingen fare, men det smarte er så, at hvergang du tænder din computer nu, så logger den dig automatisk på Facebook. Selvom du ikke har internettet åbent eller befinder dig på deres websiden Facebook.com.

Hvergang der så kommer en ny notifikation, som man for det meste tjekker sin Facebook konstant for, så viser den det nede i din processlinje, fra et lille ikon som er placeret ved siden af dit ur og klokkesæt på computeren. Der vil så slide et lille diskret vindue op der fortæller f.eks fortæller "Jens Jensen synes godt om Facetray" eller skrevet på din væg eller hvad der nu har at gøre med din Facebook profil.

Så alt i alt så sparer du tid pga:

1. Du skal ikke logge dig ind på Facebook.com hver dag.

2. Du behøves ikke gå ind at tjekke om der er kommet nye notifikationer, fordi det vil Facetray fortælle dig når du tænder din computer, om der er eller ej.

3. Du behøves ikke at smuge kigge hver halve time for at se om nogle har skrevet.

Det er bare nogle af de grunde til at Facetray er blevet udviklet og burde hentes ned. Programmet er selvfølgelig gratis at downloade og benytte.

Vh
http://www.facetray.net
Gravatar #2 - XorpiZ
21. jun. 2010 11:22
http://www.facetray.net/2009/06/hello-world/

Sjovt at alle kommentarerne har samme web-adresse.. lur mig om ikke det er samme person, der har skrevet dem -.-

Ydermere, så kan jeg ikke helt se pointen i programmet.. men det er måske bare mig.
Gravatar #3 - paradise_lost
21. jun. 2010 11:57
DIGSBY!
Gravatar #4 - Systran
21. jun. 2010 12:12
Haha. Han har også indsendt en nyhed!

http://newz.dk/news-deleted-item.php?id=39915

Gravatar #5 - Magten
21. jun. 2010 12:25
Har sgu et par fælles bekendte :(
http://www.facebook.com/profile.php?id=772503210

Hvem tager forbi Odense og dickslap'er ham?

<adresse fjernet - red.>
Gravatar #6 - Simonbrask
24. jun. 2010 14:17
Det nok bare dig XorpiZ, det haar faet over 500 downloads de foerste par dage.

Men i er velkommen til at bruge det eller ej. :-)

Du velkommen Magten, tosse altsaa.
Gravatar #7 - Wraith
24. jun. 2010 14:20
Vil det ikke bare være endnu et program som kan undværes, og kun vil bruge computerens ressourcer?
Gravatar #8 - Simonbrask
24. jun. 2010 14:25
Det er vel en smagssag Wraith. Men jo selvf. kan det undvaeres. Jeg lavede det blot fordi jeg synes det var traels at gaa ind og tjekke hele tiden. Saa synes jeg det var nemmere og lave et simpelt og nemt program som bare viste mig det hvis der kom noget.

Det har intet at goere med DIGSBY eller andet. Digsby kendte jeg saamen ikke foer nu, det kan ikke sammenlignes. Det et kaempe og advanceret program. Det er Facetray ikke.

Held og lykke med programmet, for jer som har valgt at bruge det, jer andre som ikke oensker at bruge det, maa gerne holde deres barnlige kommentarer hjemme :-)

Paa forhaand tak.
Gravatar #9 - onetreehell
24. jun. 2010 15:08
... men det smarte er så, at hvergang du tænder din computer nu, så logger den dig automatisk på Facebook. Selvom du ikke har internettet åbent

Det der var virkelig en brainfuck! "Hvordan kan man logge på facebook uden internet?!", og så mener knægten selvfølgelig webbrowseren.

Jeg tror der er virkeligt mange værktøjer der gør præcist det samme eller mere. For mig at se er det netop endnu mere tidsspilde, da man så skal åbne browseren hver eneste gang der sker noget nyt på facebook.

Obligatory: But does it run [in] linux?
Gravatar #10 - Simonbrask
24. jun. 2010 15:46
Den husker din session og logger dig paa naar du taender din PC. uden du har din browser aaben.

Men ja, for at laese din nye notifikation skal du selvf. ind paa facebook.com - som du kan komme til via. programmet.

Men ja, knaegten mener webbrowseren ;-)
Gravatar #11 - Simonbrask
24. jun. 2010 15:48
Det pt. kun lavet til Windows.

Vi er i gang med en version til Mac, da det er efterspurgt.
Gravatar #12 - terracide
24. jun. 2010 15:57
Så facebook i overskriften og trykkede automatisk på "flambait"...

Terra - Shit happens...
Gravatar #13 - Simonbrask
24. jun. 2010 15:58
Okay. :-)
Gravatar #14 - jeldtoft
24. jun. 2010 16:06
Jeg er glad for du huskede hagekorset!!

卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐

http://fbgeek.com skrev:
(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ₪_₪ ಠ_ಠ ◑_◑ ٩(̾^̮̮̃̾-̃̾)۶ ٩(̾-̮̮̃̾-̃̾)۶ ஐ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ❤ ☂ ☁ ♋ ♻
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡ (u_u) (●*∩_∩*●) (*^ -^*) (-'_'-) 凸(¬‿¬)凸

(。 ❤‿❤。) (✿ ♥‿♥) (。♥‿♥。) (~o❤‿❤)~o ┣▇▇▇▇▇═─ (∧∧) ๏̯͡๏ ☼☼ ◙◙

ஜ۩۞۩ஜ ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪ ☠ ☢ ☣ ☃ ❀ ✿ ψ ♆ ☪ ☭ ♪ ♩ ♫ ✎ ✟ ☚ ☛
゚+。☆*゜+。.。:.*.゚ ゚¨゚゚・*:..。o○☆゚+。 (̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪے~ ~ ><(((°> »-(¯'v'¯)-»

d(-_-)b ----- ̿̿̿ ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ------- ░ ▒ ▓ ⌘ ⏎ ☜ ☝ ☞ ☟ .♪.♫.ılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılı.♫.♪.
✈ ✄ ✉ ❤ ☊ ☎ ☏ ☮ ☯ ♔ ♕ ♖ ♗ ♘ ♙ ♚ ♛ ♜ ♝ ♞ ♟ ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

( ̲̅:̲̅:̲̅:̲̅[̲̅ ̲̅]̲̅:̲̅:̲̅:̲̅ ) ▀▄▀▄▀▄ [̲̅$̲̅(̲̅1̲̅)̲̅$̲̅] ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐ ℑℜℵ♏η αβεℓℓα· ¨…¦┅┆┈ ┊╱╲╳¯– —≡჻░▒▓ ▤▥▦▧▨▩█

▌▐▀▄ ◠◡╭╮╯╰ │┤╡╢╖╕╣ ║╝╜╛┐ └┴┬├─┼ ╞╟╚╔╩╦ ╠═╬╧╨╤ ╥╙╘╒╓ ╫╪┘┌ {。^◕‿◕
^。} (◕^^◕) ⓐⓑⓒⓓⓔⓕ ⓖⓗⓘⓙⓚⓛ ⓜⓝⓞⓟⓠⓡ ⓢⓣⓤⓥⓦⓧⓨⓩ ✖✗✘♒♬✄ ✂✆✉✦
✧♱ ♰♂♀☿❤❥ ❦❧™®©♡♦ ♢♔♕♚♛★ ☆✮✯☄☾☽ ☼☀☁☂☃☻ ☺☹☮۞۩ εїз☎☏¢ ☚☛☜☝☞☟✍
✌☢☣☠☮☯ ♠♤♣♧♥ ♨๑❀✿ ψ♆☪☭♪ ♩♫℘ℑ ℜℵ♏ηα ʊϟღツ回 ₪卐™ ©®¿¡½⅓ ⅔¼¾⅛⅜⅝⅞℅
№⇨❝❞ ℃◠◡╭╮╯╰ ★☆⊙¤㊣ ★☆♀◆◇◣◢ ◥▲▼△▽ ⊿◤◥▆▇██■ ▓回□〓≡ ╝╚╔╗╬ ═╓╩ ┠┨
┯┷┏ ┓┗┛┳⊥ ﹃﹄┌ ┐└┘∟「 」↑↓→ ←↘↙♀ ♂┇┅﹉﹊ ﹍﹎╭╮╰╯ *^_^* ^*^ ^-^ ^_^ ^︵^∵∴‖
︱︳︴﹏ ﹋﹌♂♀ ♥♡☜☞☎ ☏⊙◎☺☻ ►◄▧▨ ♨◐◑↔↕ ▪▫☼♦▀ ▄█▌▐ ░▒▬♦◊ ◦☼♠♣▣ ▤▥▦
▩ ぃ◘◙◈♫ ♬♪♩♭♪ の☆→あ £❤。◕‿ ◕。✎✟ஐ ≈๑۩ ۩.. ..۩۩๑ ๑۩۞۩๑ ✲❈➹ ~.~◕ ‿-。☀☂☁ 【】
┱┲❣ ✚✪✣ ✤✥✦❉ ❥❦❧❃ ❂❁❀✄☪ ☣☢☠☭♈ ➸✓✔✕ ✖㊚㊛ *.:。 ✿*゚ ‘゚・ ⊙¤㊣★☆ ♀◆◇ ◣◢
◥▲ ▼△▽⊿◤ ◥▆▇ ██■▓ 回□ 〓≡╝ ╚╔╗ ╬═╓╩ ┠┨┯┷┏ ┓┗┛ ┳⊥﹃﹄ ┌┐└┘∟ 「」↑↓ →←↘↙ ♀♂
┇┅﹉ ﹊﹍﹎ ╭╮╰╯ *^_^* ^*^ ^-^ ^_^ ^︵^∵ ∴‖ ︱︳ ︴﹏﹋﹌ ♂♀♥♡☜ ☞☎☏⊙ ◎☺☻►◄
▧▨♨◐◑ ↔↕▪▫ ☼♦▀▄█ ▌▐░▒▬ ♦◊◦☼ ♠♣▣▤▥ ▦▩ぃ◘◙ ◈♫♬♪ ♩♭♪の☆ →あ£❤。 ◕‿◕。 ✎✟
ஐ≈ ๑۩۩.. ..۩ ۩๑๑۩۞ ۩๑✲❈ ➹ ~.~◕‿-。 ☀☂☁【】 ┱┲❣✚ ✪✣✤✥ ✦❉❥❦ ❧❃❂❁❀ ✄☪☣☢☠
☭♈➸✓ ✔✕✖㊚ ㊛ *.:。✿*゚ ‘゚・ ◊♥╠═╝▫■๑»«¶ஐ©† εïз♪ღ♣ ♠•± °•ิ.•ஐஇ *×○▫ ♂•♀◊©¤ ▲↔™
®☎ε їз♨☏☆★ ▽△▲∵∴∷ #♂♀♥♠♣ ♧♤♧♡♬♪ ♭♫♪ﻬஐღ ↔↕↘••● ¤╬﹌▽☜♥☞ ♬✞♥♕☯☭☠☃ ─ ━
╭ ╮ ╯ ╰ ╱ ╲ ╳ ╴ ╵ ╶ ╷ ╸ ╹ ╺ ╻ ╼ ╽ ╾ ╿ ▀ ▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ ▉ ▊ ▋ ▌ ▍ ▎
▏ ▐ ░ ▒ ▓ ▔ ▕ ▖ ▗ ▘ ▙ ▚ ▛ ▜ ▝ ▞ ▟ ■ □ ▢ ▣ ▤ ▥ ▦ ▧ ▨ ▩ ▪ ▫ ▬ ▭ ▮ ▯ ▰ ▱ ▲ △ ▴
▵ ▶ ▷ ▸ ▹ ► ▻ ▼ ▽ ▾ ▿ ◀ ◁ ◂ ◃ ◄ ◅ ◆ ◇ ◈ ◉ ◊ ○ ◌ ◍ ◎ ● ◐ ◑ ◒ ◓ ◔ ◕ ◖ ◗ ◘ ◙ ◚ ◛
◜ ◝ ◞ ◟ ◠ ◡ ◢ ◣ ◤ ◥ ◦ ◧ ◨ ◩ ◪ ◫ ◬ ◭ ◮ ◯ ◰ ◱ ◲ ◳ ◴ ◵ ◶ ◷ ◸ ◹ ◺ ◻ ◼ ◽ ◾ ◿ ☀ ☁
☂ ☃ ☄ ★ ☆ ☇ ☈ ☉ ☊ ☋ ☌ ☍ ☎ ☏ ☐ ☑ ☒ ☓ ☔ ☕ ☖ ☗ ☘ ☙
│ ┃ ┄ ┅ ┆ ┇ ┈ ┉ ┊ ┋ ┌ ┍ ┎ ┏ ┐ ┑ ┒ ┓ └ ┕ ┖ ┗ ┘ ┙ ┚ ┛ ├ ┝ ┞ ┟ ┠ ┡ ┢ ┣ ┤ ┥ ┦ ┧ ┨ ┩ ┪ ┫ ┬ ┭ ┮ ┯ ┰ ┱ ┲ ┳
┴ ┵ ┶ ┷ ┸ ┹ ┺ ┻ ┼ ┽ ┾ ┿ ╀ ╁ ╂ ╃ ╄ ╅ ╆ ╇ ╈ ╉ ╊ ╋ ╌ ╍ ╎ ╏ ═ ║ ╒ ╓ ╔ ╕ ╖ ╗ ╘ ╙ ╚ ╛ ╜ ╝ ╞ ╟ ╠ ╡ ╢
╣ ╤ ╥ ╦ ╧ ╨ ╩ ╪ ╫ ╬
῿ ​ ‌ ‍ ‎ ‏ ⁕ ⁖ ⁗ ⁘⁙ ⁚ ⁛⁦ ⁧ ⁨ ⁩  ⁰ ⁱ ⁲ ⁳⁴ ⁵ ⁶ ⁷ ⁸ ⁹ ⁺ ⁻ ⁼ ⁽ ⁾ ⁿ ₀ ₁ ₂ ₃ ₄ ₅ ₆ ₇ ₈ ₉ ₊ ₋ ₌ ₍ ₎ ₏ ₐ ₑ ₒ ₓ ₔ ₕ ₖ ₗ ₘ ₙ ₚ ₛ ₜ
₝ ₞ ₟ ₠ ₡ ₢ ₣ ₤ ₥ ₦ ₧ ₨ ₩ ₪ ₫ € ₭ ₮ ₯ ℀ ℁ ℂ ℃ ℄ ℅ ℆ ℇ ℈ ℉ ℊ ℋ ℌ ℍ ℎ ℏ ℐ ℑ ℒ ℓ ℔ ℕ №
℗ ℘ ℙ ℚ ℛ ℜ ℝ ℞ ℟ ℠ ℡ ™ ℣ ℤ ℥ Ω ℧ ℨ ℩ K Å ℬ ℭ ℮ ℯ ℰ ℱ Ⅎ ℳ ℴ ℵ ℶ ℷ ℸ ℹ ℺ ℻ ℼ ℽ ℾ ℿ ⅀ ⅁ ⅂ ⅃
⅄ ⅅ ⅆ ⅇ ⅈ ⅉ ⅊ ⅋ ⅌ ⅍ ⅎ ⅏ ⅐ ⅑ ⅒ ⅓ ⅔ ⅕ ⅖ ⅗ ⅘ ⅙ ⅚ ⅛ ⅜ ⅝ ⅞ ⅟ Ⅰ Ⅱ Ⅲ Ⅳ Ⅴ Ⅵ Ⅶ Ⅷ Ⅸ
Ⅹ Ⅺ Ⅻ Ⅼ Ⅽ Ⅾ Ⅿ ⅰ ⅱ ⅲ ⅳ ⅴ ⅵ ⅶ ⅷ ⅸ ⅹ ⅺ ⅻ ⅼ ⅽ ⅾ ⅿ ↀ ↁ ↂ Ↄ ↄ ↅ ↆ ↇ ↈ ↉ ↊ ↋ ↌ ↍
↎ ↏ ← ↑ → ↓ ↔ ↕ ↖ ↗ ↘ ↙ ↚ ↛ ↜ ↝ ↞ ↟ ↠ ↡ ↢ ↣ ↤ ↥ ↦ ↧ ↨ ↩ ↪ ↫ ↬ ↭ ↮ ↯ ↰ ↱ ↲ ↳ ↴ ↵ ↶ ↷ ↸
↹ ↺ ↻ ↼ ↽ ↾ ↿ ⇀ ⇁ ⇂ ⇃ ⇄ ⇅ ⇆ ⇇ ⇈ ⇉ ⇊ ⇋ ⇌ ⇍ ⇎ ⇏ ⇐ ⇑ ⇒ ⇓ ⇔ ⇕ ⇖ ⇗ ⇘ ⇙ ⇚ ⇛ ⇜ ⇝ ⇞ ⇟ ⇠ ⇡ ⇢
⇣ ⇤ ⇥ ⇦ ⇧ ⇨ ⇩ ⇪ ⇫ ⇬ ⇭ ⇮ ⇯ ⇰ ⇱ ⇲ ⇳ ⇴ ⇵ ⇶ ⇷ ⇸ ⇹ ⇺ ⇻ ⇼ ⇽ ⇾ ⇿ ∀ ∁ ∂ ∃ ∄ ∅ ∆ ∇ ∈ ∉ ∊ ∋ ∌ ∍
∎ ∏ ∐ ∑ − ∓ ∔ ∕ ∖ ∗ ∘ ∙ √ ∛ ∜ ∝ ∞ ∟ ∠ ∡ ∢ ∣ ∤ ∥ ∦ ∧ ∨ ∩ ∪ ∫ ∬ ∭ ∮ ∯ ∰ ∱ ∲ ∳ ∴ ∵ ∶ ∷ ∸ ∹ ∺ ∻
∼ ∽ ∾ ∿ ≀ ≁ ≂ ≃ ≄ ≅ ≆ ≇ ≈ ≉ ≊ ≋ ≌ ≍ ≎ ≏ ≐ ≑ ≒ ≓ ≔ ≕ ≖ ≗ ≘ ≙ ≚ ≛ ≜ ≝ ≞ ≟ ≠ ≡ ≢ ≣ ≤ ≥ ≦ ≧ ≨ ≩
≪ ≫ ≬ ≭ ≮ ≯ ≰ ≱ ≲ ≳ ≴ ≵ ≶ ≷ ≸ ≹ ≺ ≻ ≼ ≽ ≾ ≿ ⊀ ⊁ ⊂ ⊃ ⊄ ⊅ ⊆ ⊇ ⊈ ⊉ ⊊ ⊋ ⊌ ⊍ ⊎ ⊏ ⊐ ⊑ ⊒ ⊓ ⊔ ⊕ ⊖
⊗ ⊘ ⊙ ⊚ ⊛ ⊜ ⊝ ⊞ ⊟ ⊠ ⊡ ⊢ ⊣ ⊤ ⊥ ⊦ ⊧ ⊨ ⊩ ⊪ ⊫ ⊬ ⊭ ⊮ ⊯ ⊰ ⊱ ⊲ ⊳ ⊴ ⊵ ⊶ ⊷ ⊸ ⊹ ⊺ ⊻ ⊼ ⊽ ⊾ ⊿ ⋀
⋁ ⋂ ⋃ ⋄ ⋅ ⋆ ⋇ ⋈ ⋉ ⋊ ⋋ ⋌ ⋍ ⋎ ⋏ ⋐ ⋑ ⋒ ⋓ ⋔ ⋕ ⋖ ⋗ ⋘ ⋙ ⋚ ⋛ ⋜ ⋝ ⋞ ⋟ ⋠ ⋡ ⋢ ⋣ ⋤ ⋥ ⋦ ⋧ ⋨ ⋩ ⋪ ⋫ ⋬
⋭ ⋮ ⋯ ⋰ ⋱ ⋲ ⋳ ⋴ ⋵ ⋶ ⋷ ⋸ ⋹ ⋺ ⋻ ⋼ ⋽ ⋾ ⋿ ⌀ ⌁ ⌂ ⌃ ⌄ ⌅ ⌆ ⌇ ⌈ ⌉ ⌊ ⌋ ⌌ ⌍ ⌎ ⌏ ⌐ ⌑ ⌒ ⌓ ⌔ ⌕ ⌖ ⌗ ⌘ ⌙
⌚ ⌛ ⌜ ⌝ ⌞ ⌟ ⌠ ⌡ ⌢ ⌣ ⌤ ⌥ ⌦ ⌧ ⌨ ⟨ ⟩ ⌫ ⌬ ⌭ ⌮ ⌯ ⌰ ⌱ ⌲ ⌳ ⌴ ⌵ ⌶ ⌷ ⌸ ⌹ ⌺ ⌻ ⌼ ⌽ ⌾ ⌿ ⍀ ⍁ ⍂ ⍃ ⍄
⍅ ⍆ ⍇ ⍈ ⍉ ⍊ ⍋ ⍌ ⍍ ⍎ ⍏ ⍐ ⍑ ⍒ ⍓ ⍔ ⍕ ⍖ ⍗ ⍘ ⍙ ⍚ ␋ ␌ ␍ ␎ ␏ ␐ ␑ ␒ ␓ ␔ ␕ ␖ ␗ ␘ ␙ ␚ ␛ ␜ ␝ ␞ ␟ ␠ ␡ ␢
␣ ␤ ─ ━ │ ┃ ┄ ┅ ┆ ┇ ┈ ┉ ┊ ┋ ┌ ┍ ┎ ┏ ┐ ┑ ┒ ┓ └ ┕ ┖ ┗ ┘ ┙ ┚ ┛ ├ ┝ ┞ ┟ ┠ ┡ ┢ ┣ ┤ ┥ ┦ ┧ ┨ ┩ ┪ ┫ ┬ ┭ ┮ ┯ ┰ ┱ ┲
┳ ┴ ┵ ┶ ┷ ┸ ┹ ┺ ┻ ┼ ┽ ┾ ┿ ╀ ╁ ╂ ╃ ╄ ╅ ╆ ╇ ╈ ╉ ╊ ╋ ╌ ╍ ╎ ╏ ═ ║ ╒ ╓ ╔ ╕ ╖ ╗ ╘ ╙ ╚ ╛ ╜ ╝ ╞ ╟ ╠ ╡ ╢ ╣
╤ ╥ ╦ ╧ ╨ ╩ ╪ ╫ ╬ ╭ ╮ ╯ ╰ ╱ ╲ ╳ ╴ ╵ ╶ ╷ ╸ ╹ ╺ ╻ ╼ ╽ ╾ ╿ ▀ ▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ ▉ ▊ ▋ ▌ ▍ ▎ ▏ ▐ ░
▒ ▓ ▔ ▕ ▖ ▗ ▘ ▙ ▚ ▛ ▜ ▝ ▞ ▟ ■ □ ▢ ▣ ▤ ▥ ▦ ▧ ▨ ▩ ▪ ▫ ▬ ▭ ▮ ▯ ▰ ▱ ▲ △ ▴ ▵ ▶ ▷ ▸ ▹
► ▻ ▼ ▽ ▾ ▿ ◀ ◁ ◂ ◃ ◄ ◅ ◆ ◇ ◈ ◉ ◊ ○ ◌ ◍ ◎ ● ◐ ◑ ◒ ◓ ◔ ◕ ◖ ◗ ◘ ◙ ◚ ◛ ◜ ◝ ◞ ◟ ◠ ◡ ◢
◣ ◤ ◥ ◦ ◧ ◨ ◩ ◪ ◫ ◬ ◭ ◮ ◯ ◰ ◱ ◲ ◳ ◴ ◵ ◶ ◷ ◸ ◹ ◺ ◻ ◼ ◽ ◾ ◿ ☀ ☁ ☂ ☃ ☄ ★ ☆ ☇ ☈ ☉ ☊ ☋
☌ ☍ ☎ ☏ ☐ ☑ ☒ ☓ ☔ ☕ ☖ ☗ ☘ ☙ ☚ ☛ ☜ ☝ ☞ ☟ ☠ ☡ ☢ ☣ ☤ ☥ ☦ ☧ ☨ ☩ ☪ ☫ ☬ ☭ ☮ ☯ ☰ ☱ ☲ ☳ ☴ ☵
☶ ☷ ☸ ☹ ☺ ☻ ☼ ☽ ☾ ☿ ♀ ♁ ♂ ♃ ♄ ♅ ♆ ♇ ♈ ♉ ♊ ♋ ♌ ♍ ♎ ♏ ♐ ♑ ♒ ♓ ♔ ♕ ♖ ♗ ♘ ♙ ♚ ♛ ♜
♝ ♞ ♟ ♠ ♡ ♢ ♣ ♤ ♥ ♦ ♧ ♨ ♩ ♪ ♫ ♬ ♭ ♮ ♯ ♰ ♱ 頹 - 衙 - 浳 - 浤 - 搰 - ㍭ - 煤 - 洳 - 橱 - 橱 - 煪 - ㍱ - 煱
둻 - 睤 - ㌹ - 楤 - ぱ - - 椹 - ぱ - ㍵ - 畱 - 煵 - 田 - つ - 煵 - 엌 - 嫠 - 쯦 - 案 - 迎 - 是 - 從 - 事 - 網 - 頁 -
設 - 計 - 簡 - 大 - ‐ ‒ – — ― ‖ ‗ ‘ ’ ‚ ‛ “ ” „ ‟ † ‡ • ‣ ․ ‥ … ‧ ‪‫‬‭‮‰ ‱ ′ ″ ‴ ‵ ‶ ‷ ‸ ‹ › ※ ‼ ‽‾ ‿ ⁀ ⁁⁂ ⁃ ⁄
⁅ ⁆ ⁇ ⁈ ⁉ ⁊ ⁋ ⁌ ⁍ ⁎ ⁏ ⁐ ⁑ ⁒ ⁓ ⁔ ⁜ ⁝ ⁞ ⁠ ⁡ ⁢ ⁣ ⁤ ⁥
Ƹ̵̡Ӝ ̵̨̄Ʒ ξЖЗ εжз☎☏ ¢☚☛ ☜☝ ☞☟✍ ✌☢☣ ♨๑ ❀✿ψ ♆☪☭ ♪♩♫ 卐™©® ¿¡½⅓⅔¼¾ ⅛⅜⅝⅞
℅№⇨❝❞ ℃ ∃∧∠∨∩⊂ ⊃∪⊥∀ ΞΓɐəɘεβ ɟɥɯɔи ๏ɹʁ яʌʍλ ч∞ΣΠ ➀➁➂ ➃➄➅ ➆➇➈ ➉➊➋➌➍ ➎➏
➐➑➒➓ ⒶⒷⒸⒹⒺⒻ ⒼⒽⒾⒿⓀ ⓁⓂⓃⓄⓅⓆ ⓇⓈⓉⓊⓋ ⓌⓍⓎⓏⓐⓑ ⓒⓓⓔⓕⓖⓗ ⓘⓙⓚ
ⓛⓜⓝ ⓞⓟⓠⓡⓢⓣ ⓤⓥⓦⓧⓨⓩ
Gravatar #15 - onetreehell
24. jun. 2010 16:19
WTF

og tillykke, du har nu opdaget unicode...
Gravatar #16 - Chewy
24. jun. 2010 16:57
@14
Jeg er glad for du huskede hagekorset!!

Det er ikke et hagekors, men et soltegn...
Gravatar #17 - Simonbrask
24. jun. 2010 17:05
Ha ha. Du har helt ret Chewy :-)
Gravatar #18 - terracide
24. jun. 2010 17:08
#16:
Et indisk solkors for at være mere specifik (som rent faktik hedder swastika):

http://en.wikipedia.org/wiki/Swastika

Gravatar #19 - Simonbrask
24. jun. 2010 17:08
Synes det syndt i fylder traaden med userioese og barnlige kommentarer, naar der faktisk er nogle som ser traaden som noget brugbart. Find da noget andet at benytte jeres tid paa drenge :-)
Gravatar #20 - terracide
24. jun. 2010 17:10
#19:
Find et andet sted at spamme?
Gravatar #21 - Simonbrask
24. jun. 2010 18:15
Det bestemt ikke spam, fik tilladelse af en admin til at poste indlaegget her, saa det har jeg gjort. Men har jeg da fortrudt nu :-)

Beder admin om at lukke traaden, naar den kun kan faa userioese henvendelser.
Gravatar #22 - Slettet Bruger [2433024072]
24. jun. 2010 18:23
jeg tror ikke på dig..

Reklamér for dit produkt et andetsteds.. eller køb et banner.

Gravatar #23 - doh09
24. jun. 2010 18:49
facetray....facetr...face....fa....as....ash.....asht...ashtra....lårt

btw til din info, du har lavet en fejl med de kommentarer du har skrevet fra "kunder".....

der er ingen mærkbare stavefejl, folk laver ALTID stave/grammatikfejl, det ser for clean ud ^^
Gravatar #24 - Slettet Bruger [2433024072]
24. jun. 2010 19:28
det er et anagram for Arty Face :)
Gravatar #25 - Slettet Bruger [2433024072]
24. jun. 2010 19:29
Gravatar #26 - Chewy
24. jun. 2010 20:55
@19
Synes det syndt i fylder traaden med userioese og barnlige kommentarer, naar der faktisk er nogle som ser traaden som noget brugbart. Find da noget andet at benytte jeres tid paa drenge :-)

Du kender tydeligvis ikke newz.dk

Beder admin om at lukke traaden, naar den kun kan faa userioese henvendelser.

Scratch that..
Du aner intet om newz.dk
Gravatar #27 - Qw_freak
24. jun. 2010 21:49
Ideen er da ganske god hvis man er en af dem der har svært ved at styre det!

*nogen der har testet hvor krævende der når det bare ligger og kører i baggrunden, og vigtigere åbner det for nogen huller i sikkerheden?'

Edith; bruger ikke feecesbook. og har aldrig gjort det!
Gravatar #28 - gnаrfsan
24. jun. 2010 21:50
qw_freak (27) skrev:
og vigtigere åbner det for nogen huller i sikkerheden?

Tjah, jeg undrer mig lidt over forretningsmodellen... Det med kommentarerne virker også skummelt.
Gravatar #29 - xXgmzorXx
25. jun. 2010 00:05
@ Simon

Hvorfor har du oprettet Simonbrask, slettet den efter 2 indlæg, og oprettet en ny bruger ved navn Simonbrask1?
Gravatar #30 - terracide
25. jun. 2010 00:55
#29:
Han kører vel samme stil som kommentarerne på hans siden...samme person, mange brugere...*host*
Gravatar #31 - Pernicious
25. jun. 2010 05:27
Lige en kommentar herfra vedrørende at skrive om sit eget software her på siden.
Hvis i, eller en anden, har lavet et program, i gerne vil dele med verden, gratis vel at mærke, og som ikke er malware (siger vel sig selv), så ser jeg intet problem i at skrive om det her på tagwallen.

At det som udgangspunkt bliver set som reklame og dermed som spam, er nok lige snæversynet nok.

Det er helt i orden at komme med kritik om programmet, men hvorfor ikke gør det konstruktivt?
Gravatar #32 - fjols
25. jun. 2010 06:06
#31: Jeg er generelt enig, men jeg tror dog at grunden til at ham her bliver flamet er pga. hans eneste indlæg her på siden har været i denne tråd.
Hvis brugeren havde været oprettet for en uge siden og havde kommenteret andre tråde ville stemningen nok være lidt mindre fjendtlig.
Gravatar #33 - MiniatureZeus
25. jun. 2010 06:24
pernicious (31) skrev:
Lige en kommentar herfra vedrørende at skrive om sit eget software her på siden.
Hvis i, eller en anden, har lavet et program, i gerne vil dele med verden, gratis vel at mærke, og som ikke er malware (siger vel sig selv), så ser jeg intet problem i at skrive om det her på tagwallen.

At det som udgangspunkt bliver set som reklame og dermed som spam, er nok lige snæversynet nok.

Det er helt i orden at komme med kritik om programmet, men hvorfor ikke gør det konstruktivt?

Hey! Hvad laver du på vores forum?!
Gravatar #34 - themuss
25. jun. 2010 06:37
http://www.manwoman.net/ ....Hvis man ikke kan få nok af flotte soltegn.
Gravatar #35 - gnаrfsan
25. jun. 2010 07:43
pernicious (31) skrev:

Det program lugter langt væk af malware.
Gravatar #36 - Pernicious
25. jun. 2010 11:49
MiniatureZeus (33) skrev:
Hey! Hvad laver du på vores forum?!

Jeg ejer det ;)
Gravatar #37 - Chewy
25. jun. 2010 12:23
@36
Jeg ejer det ;)

(oversat til folk der ikke kan læse imellem linierne)
THIS IS MY HOUSE!!!!

;-)
Gravatar #38 - MiniatureZeus
25. jun. 2010 12:56
pernicious (36) skrev:
Jeg ejer det ;)

Touché....
Gravatar #39 - themuss
25. jun. 2010 13:33
v-penis overload!!!!!!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login