mboost-dp1

Spil død :s

Gå til bund
Gravatar #2 - TullejR
6. dec. 2007 19:34
Og hvad er moralen? Tvunget WoW i skolerne?
Gravatar #3 - DarX
6. dec. 2007 19:48
Når jeg møder en elg, kaster jeg først en flashbang, vender mig om, sætter mig og camper med AWP og venter på den. Og når den så kommer.... BOOOOOM HEADSHOT!

Det har jeg også lært i et spil!!11oneone
Gravatar #4 - TullejR
6. dec. 2007 20:23
Alderen taget i betragtning er det da utroligt at han ikke hev en pokéball frem, og brugte en pokémon til at slå bæstet ned...
Gravatar #5 - trylleklovn
6. dec. 2007 20:24
Det hedder btw "feign death" og ikke "fake death", som der står i artiklen.
Gravatar #6 - holmen
6. dec. 2007 20:24
Jeg troede at man var vokset fra wow når man var i hans alder...
Gravatar #7 - Svindleren
6. dec. 2007 20:36
Du kunne også russerhoppe når den var ved at stangere dig... eller bunnyjumpe.. så var du sikker på den ikke ville ramme :D

#4: HAHAHAHAHAHAHAHH ROOOFL !
Gravatar #8 - Ronson ⅍
6. dec. 2007 21:26
Det kommer sikkert mellem de ellers ultraseriøse nyheder i morgen på TV 2. Jesper Steinmetz glæder sig nok allerede, som den lille homodreng han er.
Gravatar #9 - zin
6. dec. 2007 22:42
#4:
Forkert. Det er mere sandsynlig, statistisk set, at drengen havde hævet en hånd i vejret, hvorefter han havde samlet begge hænder som om han holdt om en usynlig håndbold, og bevæget dem i et masserende mønster i ca. 10 sekunder hvorefter han bliver stærkt chokeret over ikke at være hjemme hos Mor i køkkenet. :-)

For ikke-WoWnørder:
Aldersgennemsnittet for Paladins er 24 år, hvor de fleste andre klasser ligger på ca. 29+, eller var det efter de første 8 måneder af WoWs udgivelse.
De har en skill der hedder Divine Shield der gør dem urørlige (og dermed usårlige) - På level 50 varer den præcis længe nok til at man kan aktivere denne og derefter sin "Hearthstone" som sender en til ens "home" - oftest en kro i en by.
Gravatar #10 - BluepaiN
11. dec. 2007 23:02
#9 Og jeg tør slet ikke tænke på hvad den er idag. Den må være faldet drastisk.
Gravatar #11 - punctilio
12. dec. 2007 07:59
#5 der står også "feign death"

nu spiller jeg ikk så meget wow, er mere til bf2 så jeg havde nok sat mig ind i en tank og skudt dyret...
Gravatar #12 - trylleklovn
12. dec. 2007 10:56
#11 Kan se de har rettet det nu. Originalt stod der "fake death".
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login