mboost-dp1
Spørg om Film.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej...
Jeg er ny bruger. Og har et filmspørgsmål-....
Af ren kedsomhed, har jeg siddet og set GREASE endnu en gang.. Her i aften...
Mod slutningen af filmen hvor de kører om kap i bilen.... Ligner det en form for kanal eller sluse system, de kører i...
Er der nogen som ved hvad det er...?
Og så kommer det rigtig mærkelige....
30 år senere er filmen The Core lavet. Den starter med en nødlanding af en RumFærge. eller i hvert fald i begyndelsen af filmen......
Lander den ikke i den samme kanal...?
//Joern
Jeg er ny bruger. Og har et filmspørgsmål-....
Af ren kedsomhed, har jeg siddet og set GREASE endnu en gang.. Her i aften...
Mod slutningen af filmen hvor de kører om kap i bilen.... Ligner det en form for kanal eller sluse system, de kører i...
Er der nogen som ved hvad det er...?
Og så kommer det rigtig mærkelige....
30 år senere er filmen The Core lavet. Den starter med en nødlanding af en RumFærge. eller i hvert fald i begyndelsen af filmen......
Lander den ikke i den samme kanal...?
//Joern
Den hedder Los Angeles River har været med i MANGE film, blandt andet Terminator 2.
Den fungerer dog hovedsageligt som et oversvømmelses bassin, som kan tage sig af vandmasserne i tilfælde af kraftigt regnfald. Hvilket kan virke underligt da Los Angeles netop ikke er kendt for regn. :)
Den hedder Los Angeles River har været med i MANGE film, blandt andet Terminator 2.
Den fungerer dog hovedsageligt som et oversvømmelses bassin, som kan tage sig af vandmasserne i tilfælde af kraftigt regnfald. Hvilket kan virke underligt da Los Angeles netop ikke er kendt for regn. :)
OK...
Tak for svaret......
Tænkte næsten nok at det var en form for afvandings sluse...
Men jeg har aldrig vist hvor den er....
Men midt i bil løbet i den 30 år gamle Grease, slog det mig pludselig, at det også er der de nødlander i The Core....
Og du har ret, der er også en film, hvor en JumboJet, nødlander samme sted.....
Tak for svaret......
Tænkte næsten nok at det var en form for afvandings sluse...
Men jeg har aldrig vist hvor den er....
Men midt i bil løbet i den 30 år gamle Grease, slog det mig pludselig, at det også er der de nødlander i The Core....
Og du har ret, der er også en film, hvor en JumboJet, nødlander samme sted.....
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.