mboost-dp1
Spørgeskema!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Morsomt spørgeskema...
Der tages slet ikke højde for at nogle folk ikke interessere sig en skid for kunst...
Men alligevel et eller andet sted, et interessant koncept.
Der tages slet ikke højde for at nogle folk ikke interessere sig en skid for kunst...
Men alligevel et eller andet sted, et interessant koncept.
Jeg kan godt lige, at besvarelsen "Andet/Ved ikke" er obligatorisk... :)
Desuden, så vil det nok være en god ide at SKRIVE, hvad man svarer ja eller nej til i slutningen af spørgeskemaet. Jeg ræsonnerede mig frem til, at man skulle svare ja eller nej til, om man var interesseret i abonnementsformen, men det kunne lige så godt have været omvendt.
Desuden, så vil det nok være en god ide at SKRIVE, hvad man svarer ja eller nej til i slutningen af spørgeskemaet. Jeg ræsonnerede mig frem til, at man skulle svare ja eller nej til, om man var interesseret i abonnementsformen, men det kunne lige så godt have været omvendt.
Hvor interesseret i kunst er du?
(1 = Meget enig, 5 = Meget uenig)
Hvor kultur-interesseret er du?
(1 = meget enig, 5 = meget uenig)
???
(1 = Meget enig, 5 = Meget uenig)
Hvor kultur-interesseret er du?
(1 = meget enig, 5 = meget uenig)
???
Ok, kan godt se at det ikke skulle have været publiceret i en så tidlig fase... Blev bare så lykkelig over, at det var så skide nemt at bruge LimeSurvey; det tog ca. 30 minutter fra jeg downloadede filerne, til spørgeskemaet kom online og var færdigt.. Kan helt sikkert anbefale det til alle og enhver som skal lave et gratis spørgeskema uden begrænsninger!
vandfarve (11) skrev:Gad vide, hvornår Acro kommer og giver mig en bredside... :)
Bare rolig, har ringet til ham. Du skal ikke blive bange når der banker nogle "rockertyper" på døren.. De vil bare hjælpe dig med at lære at bruge edit-funktionen! :D
#12 Jotak, så er jeg mere rolig. Gad vide om jeg kan finde en pakke Gevalia et sted...
Et eller andet sted synes jeg, at de foreslåede koncepter er skide spændende, men så meget interesserer jeg mig ikke for kunst til, at jeg har råd til det. Til gengæld, når jeg har fået min kandidat, så skal jeg da nok tænke over det.
Er de kæreste med i en tilsvarende kunstforening, hvor man kan "vinde" eller "leje" hendes kunst?
Et eller andet sted synes jeg, at de foreslåede koncepter er skide spændende, men så meget interesserer jeg mig ikke for kunst til, at jeg har råd til det. Til gengæld, når jeg har fået min kandidat, så skal jeg da nok tænke over det.
Er de kæreste med i en tilsvarende kunstforening, hvor man kan "vinde" eller "leje" hendes kunst?
vandfarve (13) skrev:Et eller andet sted synes jeg, at de foreslåede koncepter er skide spændende, men så meget interesserer jeg mig ikke for kunst til, at jeg har råd til det. Til gengæld, når jeg har fået min kandidat, så skal jeg da nok tænke over det.
Altså med hensyn til økonomien, så bliver det i starten nok noget med 350 kr. i opstart/1. måned og så omkring 25-50 kr. pr. måned afhængig af hvor mange måneder man vil betale for adgangen..
Desværre er projektet netop blevet udskudt i x-antal måneder, da hun har været så heldig at få sine billeder udstillet på en større grafisk virksomhed i Roskilde, hvilket jo er fedt for fremtiden, men gør at hun ikke har nogle billeder at starte med! :)
Er de kæreste medLængere nåede jeg ikke, før jeg fik en genial ide. Hvad med en abonnement-kæreste, efter det princip der fremlægges i spørgeskemaet?
Et opstart gebyr på 350 kr, og derefter 50 kr pr. måned, og mulighed for at skifte hver måned, eller beholde hende så længe man vil.
Spændende ide/koncept.
Minder mig om der er et kunstbibliotek på DTU -
lidt ala det du tænker på... Går forbi stort set hver dag, men har ikke lånt noget endnu
http://www.dtu.dk/subsites/kunst/Kunstbibliotek.as...
Minder mig om der er et kunstbibliotek på DTU -
lidt ala det du tænker på... Går forbi stort set hver dag, men har ikke lånt noget endnu
http://www.dtu.dk/subsites/kunst/Kunstbibliotek.as...
Med stationær kunst menes der, malerier, fotokunst, statuer, glaskunst og ligene som enten står eller hænger i hjemmet.
Ja, der er nok nogle bedemænd og seriemordere, som synes at lig er kunst.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.