mboost-dp1

Stabil trådløs router

Gå til bund
Gravatar #1 - gnаrfsan
6. jun. 2009 19:14
Min trådløse router har altid været ustabil og upålidelig. Det er en Linksys WRT54G ver. 7 og jeg har løbende opdateret den, men det har ikke hjulpet.

Er der nogen, der har gode erfaringer med andre mærker og modeller?
Gravatar #2 - D_V
6. jun. 2009 19:20
Jeg bruger en D-Link DAP-1353
Det er godt nok kun et access-point, men det spiller max... har aldrig haft udfald eller lign på det..
Gravatar #3 - Jakob Jakobsen
6. jun. 2009 19:23
Har en Asus WL500G Deluxe, kørte ustabilt med original firmware.
Skiftede til DD-WRT firmware, og nu har den kørt i flere år uden et eneste problem. Den har kun været slukket når jeg har flyttet rundt, eller der har været længere strømafbrydelser så UPSen ikke kunne klare mere.

Så jeg ville kigge på DD-WRT's side, og vælge en afde routere de anbefaler, og så smide DD-WRT på den.
Gravatar #5 - Jakob Jakobsen
6. jun. 2009 21:57
Jeg har selv kig på DENNE
Draft N 2.0, 4 Gb kablet netværk

Og så virker DD-WRT på den
Gravatar #6 - gnаrfsan
6. jun. 2009 23:02
#3: Utroligt nok er WRT54G serien helt understøttet lige på nær min (v. 7). Det lugter lidt af at jeg har købt en mandagsversion...
Gravatar #7 - illishar
8. jun. 2009 11:54
#6 Lidt ironisk, så er WRT54G version 4, faktisk den der har ry for at være den bedste ;)
Gravatar #8 - gnаrfsan
8. jun. 2009 12:03
hehe, så kan jeg lære at være 1½ for sent på den...
Gravatar #9 - Tumleren
8. jun. 2009 16:08
D-Link er efter min erfaring et godt mærke at gå efter - Den vi har nu er dog ikke helt rask, men den er også blevet sat ud af produktion for en del år siden, på grund af problemer der bare ikke kunne rettes med firmware-opdateringer.

Deres N-650, N-655 og DIR-615 er vist nogle af de bedre mht. pris i forhold til ydelse
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login