mboost-dp1
Stabil trådløs router
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Har en Asus WL500G Deluxe, kørte ustabilt med original firmware.
Skiftede til DD-WRT firmware, og nu har den kørt i flere år uden et eneste problem. Den har kun været slukket når jeg har flyttet rundt, eller der har været længere strømafbrydelser så UPSen ikke kunne klare mere.
Så jeg ville kigge på DD-WRT's side, og vælge en afde routere de anbefaler, og så smide DD-WRT på den.
Skiftede til DD-WRT firmware, og nu har den kørt i flere år uden et eneste problem. Den har kun været slukket når jeg har flyttet rundt, eller der har været længere strømafbrydelser så UPSen ikke kunne klare mere.
Så jeg ville kigge på DD-WRT's side, og vælge en afde routere de anbefaler, og så smide DD-WRT på den.
Jeg vil forslå en D-Link.
Men er faldet over en netgear som er stabil... belive it or not.. ??
Bruger den selv.
Men er faldet over en netgear som er stabil... belive it or not.. ??
Bruger den selv.
D-Link er efter min erfaring et godt mærke at gå efter - Den vi har nu er dog ikke helt rask, men den er også blevet sat ud af produktion for en del år siden, på grund af problemer der bare ikke kunne rettes med firmware-opdateringer.
Deres N-650, N-655 og DIR-615 er vist nogle af de bedre mht. pris i forhold til ydelse
Deres N-650, N-655 og DIR-615 er vist nogle af de bedre mht. pris i forhold til ydelse
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.