mboost-dp1
Studentergave? - til fiskarlen, der har alt
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg står i den ubelejlige situation, at jeg bliver student her på onsdag kl. 11.30.
Nu er det sådan, efter hvad jeg har hørt, at man i den forbindelse skal modtage en gave sammen med en hat, og jeg utrolig gene være med på den mode - og gaven skulle gerne signalere en hel del affektionsværdi og være "varig". Altså ikke noget med en kasse øl eller sådan noget.
Jeg er totalt blank. Jeg kan komme på 2 ting: et fancy ur af en vis kaliber kunne være fedt, og så har jeg overvejet et kamera, enten et "kompakt", eller hvis den skal have på alle pedaler et Canon EOS 500D.
Hvad skal jeg ønske mig?
Dette kan også være en inspirationstråd til de flere andre, jeg også ved bliver studenter, der ikke aner, hvad de skal ønske sig.
Og så synes jeg, at newz er usædvanlig kedeligt i weekenderne, så jeg så plads til at lave en tråd.
Skyd løs, kære newbz!
Nu er det sådan, efter hvad jeg har hørt, at man i den forbindelse skal modtage en gave sammen med en hat, og jeg utrolig gene være med på den mode - og gaven skulle gerne signalere en hel del affektionsværdi og være "varig". Altså ikke noget med en kasse øl eller sådan noget.
Jeg er totalt blank. Jeg kan komme på 2 ting: et fancy ur af en vis kaliber kunne være fedt, og så har jeg overvejet et kamera, enten et "kompakt", eller hvis den skal have på alle pedaler et Canon EOS 500D.
Hvad skal jeg ønske mig?
Dette kan også være en inspirationstråd til de flere andre, jeg også ved bliver studenter, der ikke aner, hvad de skal ønske sig.
Og så synes jeg, at newz er usædvanlig kedeligt i weekenderne, så jeg så plads til at lave en tråd.
Skyd løs, kære newbz!
Og det er så hvad man får ud af at oprette en tråd på newz en lørdag morgen.. ;-)
Men hvis jeg absolut skal tænke relevant, og samtidig være lidt nørdet.
Hva med en indgraveret USB-nøgle..
Man burde ku få nogen i noget poleret stål, hvor det vil se godt ud med noget indgravering (ala Tillykke med huen d. xx/yy-zz)
Men hvis jeg absolut skal tænke relevant, og samtidig være lidt nørdet.
Hva med en indgraveret USB-nøgle..
Man burde ku få nogen i noget poleret stål, hvor det vil se godt ud med noget indgravering (ala Tillykke med huen d. xx/yy-zz)
Det er også meget federe at ryge, hvis du har en sej lighter.
Hvis du ikke er vand til at ryge, så skal du bare huske at, hosten, dårlig smag i munden og kvalmen går væk efter en 14 dages tid.
Hvis du ikke er vand til at ryge, så skal du bare huske at, hosten, dårlig smag i munden og kvalmen går væk efter en 14 dages tid.
Coney (5) skrev:Det var da en underlig indstilling til det:) Jeg fik så vidt jeg husker en vandkaraffel... Har den endnu... Det passer med at der kan være en hel flaske Is-te i den så man kan servere det fancy her om sommeren... Mere langvarigt behøver det da vidst ikke være:)
Ja, jeg tror egentlig heller ikke, at det er meningen, at man skal ønske sig noget. Jeg blev bare spurgt af min far og gik i tænkeboks.
Jeg tænker noget varigt, voksent. Et nice sæt bestik kunne også være på plads.
qw_freak (12) skrev:en fiskestang med hjul og line plus en spinner, så kan du sikre dig en hobby som du kan forfølge til du blir 90, for præmisserne kommer aldrig til at ændre sig!
Jeg har en fiskestang.
#alle
Tak for buddene. Keep them coming eventually.
Det gælder vel om at finde noget, der på alle måder er tidsløst, hvilket bliver sværer og sværere.
Alt elektronik er udelukket.
Alt der bliver slidt er udelukket.
Hvad er så tilbage ?
Smykker, service(bestik tallerkner), lighter, et klasisk ur, et maleri eller andet kunst, hvad ellers ?
Hvad med nogle fornuftige obligationer ?
Alt elektronik er udelukket.
Alt der bliver slidt er udelukket.
Hvad er så tilbage ?
Smykker, service(bestik tallerkner), lighter, et klasisk ur, et maleri eller andet kunst, hvad ellers ?
Hvad med nogle fornuftige obligationer ?
#17 definer "fornuftige obligationer". I en tid hvor 2-3 lande truer med statsbankerot er obligationer nok ikke ligefrem tidsløse ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.