mboost-dp1
Super Bowl.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det er da også fuldstændig ubegribeligt, at I sidder og ser det lort, når der er Klovn på Tv2. Jesus, mand.
Hvorfor se klovn, når man kan se store svedige brutale mænd smadre hinanden på ekstremt kreative måder :-)
Og så lidt guldkorn fra kommentatorene:
"Og det kan så lade sig gøre fordi at Manning genkender navnet, en-mod-en situation"....
"Og Manning går efter guldet!!!" (Sekundet efter smider Manning bolden væk...)
Og så lidt guldkorn fra kommentatorene:
"Og det kan så lade sig gøre fordi at Manning genkender navnet, en-mod-en situation"....
"Og Manning går efter guldet!!!" (Sekundet efter smider Manning bolden væk...)
Hvorfor se Super Bowl når man kan spille Blood Bowl - spillet med fokus på det vigtige:
Vold, blod og elendige kommentatorer! ;-)
Fordi blod og smerte på en computer, ikke har samme effekt som når det er mennesker ;)ZiN (15) skrev:Hvorfor se Super Bowl når man kan spille Blood Bowl - spillet med fokus på det vigtige:
Det har bare ikke samme effekt som rigtige mennesker :DZiN (18) skrev:#16: Du kan da godt spille Humans i Blood Bowl...
Hvis en ork bliver sparket i kuglerne tænker jeg "heh", men hvis et rigtigt menneske bliver det, så tænker jeg "FUUUUUUUCK" og holder mig for øjet med den ene hånd, og på kuglerne med den anden, imens jeg kryber sammen i fosterstilling..
Den effekt har computerspil bare ikke på en :D
ZiN (15) skrev:Hvorfor se Super Bowl når man kan spille Blood Bowl - spillet med fokus på det vigtige:
Tak for den :-)
Minder lidt om et gammelt spil, jeg selvfølgeligt ikke kan huske hvad hedder. Noget a la ishockey, smid kuglen i et hul i midten, og smadre din modstander imens... Dejligt spil...
Den, carmageddon og destruction derby... De spil kunne samle hele crowds omkring ens pc :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.