mboost-dp1
Super newz.dk Enhancement Suite (SNES) - Så meget bedre!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hmm, den virker fint for mig. Den virker i hvert fald, når man markerer noget som læst. Lad mig lige se, om den også gør det, når listen opdateres.
Edit:
Det virker altså. Der er ikke noget galt. Den virker i Firefox. Jeg kan ikke garantere for Opera.
Edit:
Det virker altså. Der er ikke noget galt. Den virker i Firefox. Jeg kan ikke garantere for Opera.
Den skifter først, når listen ændres. Den skifter ikke, hvis det er de samme ulæste tråde, som har stået der fra starten af.
Det virker her, og jeg bruger endda Opera...
http://peecee.dk/uploads/062012/favicon.jpg
I know. Det var også derfor jeg forventede at det ville blive klaret hurtigt. :P
Resten kommer når du får tid.
http://peecee.dk/uploads/062012/favicon.jpg
Daniel-Dane (500) skrev:#499
Den tog et par sekunder.
I know. Det var også derfor jeg forventede at det ville blive klaret hurtigt. :P
Resten kommer når du får tid.
Daniel-Dane (512) skrev:https://github.com/Daniel-Dane/newz.dk-Enhancement-Suite
Har ikke brugt github før.
It's confusing.
Jeg kan ikke finde en "commit knap", kun en menu med det navn.
Skal man logge ind og alt muligt?
Add.: Er ting live hvis man opretter sig og committer noget, eller skal det godkendes først. E.g., hvis jeg var et mega svin, kunne jeg så sabotere SNES indtil næste gang du kom forbi newz/github og revertede?
Jeg har ikke forstand på github heller. Jeg bruger
Det er så hele min forstand på git(hub).
git stage nes.js
git commit -m '.'
git push
Det er så hele min forstand på git(hub).
fjols (501) skrev:Er jeg den eneste hvor favicon features ikke virker længere?
Jeg har nu også oplevet det, og jeg har allerede et fix liggende, men det kommer senere sammen med alt andet.
http://newz.dk/forum/tagwall/things-that-make-you-...
Kan det virkelig passe at det kun er #xx / #full der virker deroppe? :|
Det bliver mærkeligere og mærkeligere at finde ud af. :P
Kan det virkelig passe at det kun er #xx / #full der virker deroppe? :|
Det bliver mærkeligere og mærkeligere at finde ud af. :P
Chewy (523) skrev:Er det muligt med en funktion der bringer en popup eller lign. når udvalgte tråde nærmer sig 14 dages grænsen? Så man kan sikre sig at tråde som f.eks. peceetråden ikke udløber.
Jeg kommer i hvert fald ikke til at lave det (foreløbigt). Jeg kan se på det om 5 måneder.
Btw, DD, kan du ikke komme lidt nærmere ind på hvad/hvorfor det ikke vil virke?
Har tidligere set JS finurligheder skabe problemer, men det har været påvist som et egentlig problem. Det var vist noget med måden forummet her (v4) opdaterede. Kan ikke huske om Opera rettede det, eller newzcrewet bare efterlod et hack for Opera brugere.
Pointen var, du får det til at lyde som "kan/gider ikke" når der ikke bliver uddybet. :P
Har tidligere set JS finurligheder skabe problemer, men det har været påvist som et egentlig problem. Det var vist noget med måden forummet her (v4) opdaterede. Kan ikke huske om Opera rettede det, eller newzcrewet bare efterlod et hack for Opera brugere.
Pointen var, du får det til at lyde som "kan/gider ikke" når der ikke bliver uddybet. :P
Daniel-Dane (537) skrev:Fucking Opera. Dø. Det virker bare ikke i Opera.
Nu lyder du snart som Montago!
Montago skrev:
OPERA ER IKKE EN RIGTIG BROWSER!1!1!!1!!!!!111!1one
Og
Montago skrev:
DU BRUGER DEN FORKERTE BROWSER!!!!1111!11!!11eleven
Jeg har bashet Opera for det her problem, før han begyndte, men ok.
Jeg har bashet Opera for det her problem, før han begyndte, men ok.
Det er faktisk muligt. Hvis problemet er tidszoner, kan det rettes.
Edit:
Han er en dag bagud. Det er fejlen. Case closed.
Edit:
Han er en dag bagud. Det er fejlen. Case closed.
Ah, ja, kan faktisk godt huske at en dag er 1440 minutter, nu du siger det. Det plejede vi at bruge til at lukke for overvågning på enkelte devices, så der skulle gennemføres changes. :D
Når folk ikke anede hvor lang tid det ville tage, så blev overvågningens exception sat til at expire efter 1440 minutter og "ring når du er færdig!" :D
Ah ja, anekdoter fra IT personnel.
Når folk ikke anede hvor lang tid det ville tage, så blev overvågningens exception sat til at expire efter 1440 minutter og "ring når du er færdig!" :D
Ah ja, anekdoter fra IT personnel.
NightZtorm (543) skrev:det kunne vel også have noget at gøre med at hans PC står til forkert dato?
Selvom den stadig er en dag bagud virker det i dag.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.