mboost-dp1
Svedig musik stream
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hey drenge, jeg har lige opdaget den vildeste musik stream service (musikamok.mine.nu).
For kun 6 euro får man ubegrænset adgang til sygeligt meget musik... Og der er ingen lack overhovedt, streamen kører mega sweet, selv når man "spoler" i nummeret... Jeg forsøgte endda at lave et request for ny musik, der gik lige under 4 timer og albummet var der, de drenge bag siden er for vilde...
De er klar over deres side er for fed, så de giver automatisk 3 dage gratis, før man skal betale...
Jeg kan varmt anbefale, i vil ikke fortryde.
PS Newz.dk bør tjekke siden og lave en anmeldelse...
For kun 6 euro får man ubegrænset adgang til sygeligt meget musik... Og der er ingen lack overhovedt, streamen kører mega sweet, selv når man "spoler" i nummeret... Jeg forsøgte endda at lave et request for ny musik, der gik lige under 4 timer og albummet var der, de drenge bag siden er for vilde...
De er klar over deres side er for fed, så de giver automatisk 3 dage gratis, før man skal betale...
Jeg kan varmt anbefale, i vil ikke fortryde.
PS Newz.dk bør tjekke siden og lave en anmeldelse...
#3 og #4
Jeg synes Deezer er mere behageligt end Grooveshark i forhold til orden og overskuelighed hvis man vil bruge det som en slags musikbibliotek.
Desværre er deezer så begyndt at fjerne mere og mere af deres musik efterhånden, og det holder jo slet ikke; og så er deezer også lidt for lang tid om at åbne, nok pga for meget flash.
Jeg synes Deezer er mere behageligt end Grooveshark i forhold til orden og overskuelighed hvis man vil bruge det som en slags musikbibliotek.
Desværre er deezer så begyndt at fjerne mere og mere af deres musik efterhånden, og det holder jo slet ikke; og så er deezer også lidt for lang tid om at åbne, nok pga for meget flash.
#2, du må skam anklage alt det du har lyst til, men jeg har ingen relationer til stifterne af siden, jeg har blot ikke oplevet noget der fungere lige så godt indtil videre. Det var mig der har været en kage og skrev linket forkert, musicamok.mine.nu hvis nogen skulle være interesseret.
Såfremt du er overbevist om det er et dårligt forsøg på reklame, så vil jeg kraftigt anbefale ikke at bruge tid på det...
Såfremt du er overbevist om det er et dårligt forsøg på reklame, så vil jeg kraftigt anbefale ikke at bruge tid på det...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.