mboost-dp1

Svinefars og pastasalat

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
2. jul. 2009 13:40
Kunne ikke finde nerdcooking.newz.dk/recipes/help, så jeg bruger bare tagwall'en.

Jeg har en stor skål pastasalat (kogt pasta / salat / agurk / solsikkekerner / tomat /rød snackpeber / champignon) som skal bruges i dag samt ca. 1000 gram svinefars som også helst skal bruges i dag.

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg kan lave af svinefars udover frikadeller, køboller eller farsbrød.

Umiddelbart tror jeg at jeg laver frikadeller til, men ville lige høre om der var nogle der havde et bedre forslag.
Gravatar #2 - markjensen
2. jul. 2009 13:47
dk-kogebogen kan du søge efter en ingrediens og få de opskrifter der indeholder denne
Gravatar #4 - Norrah
2. jul. 2009 14:18
#1 Smid det hele i en stor skål... blend det til en masse, og stik det op i en tarm..
Efterfølgende grill det.
Gravatar #5 - Clauzii
2. jul. 2009 14:21
#1:
Hvis du vil lave frikadeller, kan du prøve at komme 1/2 tsk. Esdragon i farsen. Det smager skidegodt :)

#4:
Var lige ved at rate dig sjov, men hvis man ikke blender det direkte til mos, skal det nok smage nice.
Gravatar #6 - holmen
2. jul. 2009 16:40
#4 pis, glemte at læse sidste linje.
Gravatar #7 - BluepaiN
3. jul. 2009 19:54
Du er ikke den eneste. Tænker også lige, at farsen skulle op hvor solen ikke skinner

Nu er det nok for sent, MEN! Skulle du stå i samme tidspunkt på et andet tidspunkt, så steg farsen, hæld masser af paprika, chili, salt og peber, evt. lidt oregana i, samt en dåse tomatpure.
Skal have en dejligt klistret konsistens.

Så fixer du nogle burgerboller (helst af ordenligt kvalitet, gerne hjemmelavede) og smider en ordentlig gang kød i, med salat og masser af ketchup.

Tror vidst det kaldes texas-burger, så vidt jeg husker. Enten det, eller også blander jeg nogle navne/opskrifter sammen. Men godt, det er det!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login