mboost-dp1
Syg Puch Maxi.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mmh ved godt at det er længe siden at jeg har kørt på knallert, men har aldrig oplevet en puch maxi, der kunne overleve det her:
Meget Holdbar Puch Maxi
Det må siges at være en syg puch maxi :D
Meget Holdbar Puch Maxi
Det må siges at være en syg puch maxi :D
milandt (2) skrev:Hvorfor poster du en reklame for Nordjyske Gymnasier, og hvorfor prøver du at pakke det ind ved at fremstå som om at du er totalt retarderet og ikke udmærket godt er klar over at videoen er fake?
Det er ment, som et sjovt indlæg?. Det er ikke ment som et seriøst indlæg, hvor man skal tænke så meget over det?.
Hvorfor skal du ødelægge en god joke?.
Ps: Nej jeg er ikke retarderet. Jeg ved skam godt at den er fake?. Hvor er din point henne?. Eller kan du måske ikke forstå ironien i indlægget?.
Chewy (3) skrev:Er alle Puch Maxi'er ikke per definition syge? (i ordets oprindelige forstand)
Eller gælder det kun dem der kører på dem?
Ja det er så, det store spørgsmål. :)
@4
Tror simpelthen at du har ramt den forkerte målgruppe.
Herinde vil følgende være er sjovt indlæg:
http://xkcd.com/705/
Personligt kan jeg hellere ikke se det sjove i klippet, men det er der åbenbart andre der kan (jvf. 7).
Så som sagt. Tror simpelthen bare at du har ramt den forkerte målgruppe...
Det er ment, som et sjovt indlæg?
Personligt kan jeg hellere ikke se det sjove i klippet, men det er der åbenbart andre der kan (jvf. 7).
Chewy (9) skrev:@4
Tror egentlig ikke at jeg har ramt den forkerte målgruppe, da jeg går ud fra at der er folk fra alle aldre og baggrunde herinde. :)
Ikke alle har den samme humor og sådan vil det jo altid være. :)
@11
Tror nu godt at du kan forvente at newz.dk primært bliver besøgt af IT-nørder.
Og dømme ud for middelværdien på henholdsvis #1 og #9 så kunne noget tyde på at jeg havde ret i min formodning.
Men inden at tråden tager en forkert drejning. (er ikke interreseret i mudderkastning) Så skrev jeg udelukkende mit indlæg for at forklare hvorfor milandt (og om muligt også en lang række andre brugere), skrev som de gjorde..
Jeg prøvede at gi dig en mulig forklaring. Og indtil videre er der 1 positivt indlæg (eller efter at have set #12, så måske kan en halv). Så noget kunne tyde på at min bedømmelse var korrekt...
Dermed ikke sagt videoen vil gå rent hjem i et andet fora, eller i en anden sammenhæng...
Tror nu godt at du kan forvente at newz.dk primært bliver besøgt af IT-nørder.
Og dømme ud for middelværdien på henholdsvis #1 og #9 så kunne noget tyde på at jeg havde ret i min formodning.
Men inden at tråden tager en forkert drejning. (er ikke interreseret i mudderkastning) Så skrev jeg udelukkende mit indlæg for at forklare hvorfor milandt (og om muligt også en lang række andre brugere), skrev som de gjorde..
Jeg prøvede at gi dig en mulig forklaring. Og indtil videre er der 1 positivt indlæg (eller efter at have set #12, så måske kan en halv). Så noget kunne tyde på at min bedømmelse var korrekt...
Dermed ikke sagt videoen vil gå rent hjem i et andet fora, eller i en anden sammenhæng...
TranceC (11) skrev:
Tror egentlig ikke at jeg har ramt den forkerte målgruppe, da jeg går ud fra at der er folk fra alle aldre og baggrunde herinde. :)
Ikke alle har den samme humor og sådan vil det jo altid være. :)
Bare fordi folk herinde har forskellig baggrund og alder, betyder det ikke, at vi har forskellige motiver og grunde til at være her.
Det her er et nørdsite, og der skal lidt mere til at imponere end et fake klip med en knallert, hvor en teknisk skole-knægt bryder de fysiske love.
Dog har der været postet nogle Carlsberg Sport-reklamer med hvepse, der fløj igennem en stue. Men du må diske op med noget bedre. Ja, humor er differentieret, men nørder vil typisk kræve lidt mere.
kthxbai
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.