mboost-dp1
Syllable 0.6.6
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har nu i flere timer forsøgt at strikke en nyhed sammen om det, men det er endnu ikke lykkedes mig, for det mest bemærkelsesværdige ved udgivelsen af Syllable 0.6.6 er ikke forbedringerne, men at det har taget 16 måneder, og at fire udviklere har forladt projektet. Anyway, hvis nogen er interesseret, så kan i læse mere om på Syllable.org og OSNews. Release noges og change log, findes her.
Der er ingen wifi understøttelse, og da jeg forlod projektet for lidt over et år siden (som den første af de fire), var der kun grundlæggende acpi understøttelse.
Der er ingen wifi understøttelse, og da jeg forlod projektet for lidt over et år siden (som den første af de fire), var der kun grundlæggende acpi understøttelse.
Jeg skriver i øjeblikket på en artikel, der skal følge vores release-nyhed, når vi engang når dertil. Her er et enkelt afsnit derfra:
Jeg skriver i øjeblikket på en artikel, der skal følge vores release-nyhed, når vi engang når dertil. Her er et enkelt afsnit derfra:
Fork
På et tidspunkt begyndte der at opstå uenighed, og meningsforskellene blev større og større, bl.a. pga. at halvdelen af coregruppen ville satse på teknologi der endnu ikke var færdigudviklet (og iøvrigt lukket), mens den anden halvdel af coregruppen ønskede at satse på eksisterende (og åben) teknologi.
Parallelt med dette, var der en konflikt ang. udviklingen af de Linux baserede Syllable Server og Workstation, der af nogen blev set som noget der kunne fremme Syllable Desktop, mens de af resten blev set som en trussel mod det AtheOS baserede Syllable Desktop. Disse konflikter, og mange andre, resulterede til sidst i at et medlem af coregruppen valgte at forlade udviklingen, og ydderligere konflikter resulterede i endnu et medlems afgang.
De eneste informationer der findes på nettet, i øjeblikket, findes faktisk her på Newz :-)
Og det er ikke mange...
Jeg er på den side der satser på eksisterende og åben teknologi, og det skal kunne implementeres uden at det har negativ indflydelse på brugerenes oplevelse.
De eneste informationer der findes på nettet, i øjeblikket, findes faktisk her på Newz :-)
Og det er ikke mange...
Jeg er på den side der satser på eksisterende og åben teknologi, og det skal kunne implementeres uden at det har negativ indflydelse på brugerenes oplevelse.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.