mboost-dp1
Tag en pause fra newz, og gå i biffen og...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...se WALL-E!!
Er lige kommet hjem fra denne fantastiske film, som jeg har glædet mig til at se i ved ikke hvor lang tid, og den lever mere end op til de allerede høje forventninger jeg havde. Den er intet mindre end genial, både fordi den er så damn simpel (bliver nærmest ikke snakket i den og historien er en ægte klassiker) og så fordi den virkelig er sjov på en forunderlig måde.
Så tag en slapper fra newz.dk, og gå en tur i biffen med kæresten, for det er en ren kærlighedshistorie som går lige i hjertet på de fleste piger (rackboxine undtaget!)
Er lige kommet hjem fra denne fantastiske film, som jeg har glædet mig til at se i ved ikke hvor lang tid, og den lever mere end op til de allerede høje forventninger jeg havde. Den er intet mindre end genial, både fordi den er så damn simpel (bliver nærmest ikke snakket i den og historien er en ægte klassiker) og så fordi den virkelig er sjov på en forunderlig måde.
Så tag en slapper fra newz.dk, og gå en tur i biffen med kæresten, for det er en ren kærlighedshistorie som går lige i hjertet på de fleste piger (rackboxine undtaget!)
Det jeg synes er fedest ved WALL-E er faktisk at han (WALL-E) optræder i mange andre Pixar film. [url= you-tube film viser lige nogle klip fra nogle af de ældre Pixar film, hvor WALL-E optræder i baggrunden.
Jeg synes at det er utroligt at de kom på alle idéerne til de film under en frokost!?! og jeg elsker bare alle Pixar-film..
Jeg synes at det er utroligt at de kom på alle idéerne til de film under en frokost!?! og jeg elsker bare alle Pixar-film..
#2 Han er også med i A Rat's Life, som ligger på Ratatouille dvd'en.
NioBe (4) skrev:#1/2
Hvad så I den i? Dansk eller engelsk?! Vil vildt gerne ind og se den... men da helst på engelsk!
Engelsk selvfølgelig. Det er kun gamle Disney film, som man så for ti år siden på dansk, som er værd at se på dansk nu.. Og så selvfølgelig danske film ;)
FYI var vi i Cinemaxx Fisketorvet, kl. 21, sad på række F i Loge 15 og 13, i sal to. Vi havde en mellem Coke Zero, en pose M&M's Peanuts og en pose Maltesers, vi spiste dog kun den halve pose Malteseres, men drak dog hele sodavanden.
MiniatureZeus (1) skrev:...se WALL-E!!
Hvad så med mine unger passer du dem.
Tror hvis jeg skal se den så skal mine drenge med ind og se det.
for en 1000,- skal jeg nok kunne klarer en pasning... Kan de lide pizza, Coca-Cola og pommes frites?
for en 1000,- skal jeg nok kunne klarer en pasning... Kan de lide pizza, Coca-Cola og pommes frites?
Stargate (11) skrev:1000 kr er da okay .. så kommer du og henter dem og bringer dem hjem igen.
Skal siges jeg bor i Jylland. Såååå det er Sq en dyr forslag fra dig !
Jeg bor også i Jylland. *Ser en god handel* :-P
På den anden side, en far som gerne vil give 1.000 for at slippe for sine børn i nogle timer - så er det nok ikke børn jeg har lyst til at have noget med at gøre. ;-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.