mboost-dp1

Tak for hjælpen :)

Gå til bund
Gravatar #1 - Raistin
26. feb. 2010 20:20
Så fik jeg løst problemet.

Den skulle bare være under 256
Gravatar #2 - tazimn
26. feb. 2010 20:23
Selv tak..!

Hvad fanden vi ellers hjalp dig med..
Gravatar #3 - Systran
26. feb. 2010 20:33
Jeg tror, Raistin prøver at bevise en pointe, jf. problemstillingen i Åbning af tråde. #12.

At man er nødt til at åbne en ny tråd for at skrive, at man fik løst et problem, man fik hjælp til 14 dage forinden. Det bliver meget random at vi har en masse løse tråde (ha ha) rundt omkring der takker for random ting i en tidligere hardware-tråd.
Men trods alt bedre end at vi har håbløst forældede tråde, der konstant bliver genåbnet, fordi folk benytter sig (læs: udnytter) sig af muligheden for ofte, og i for ligegyldige tilfælde.

Og hey makker, hvis det tager dig 14 dage at google dig frem til et svar, må du altså snart til at lære tifingresystemet - så skriver du meget hurtigere!

Selv tak! Pow pow...
Gravatar #4 - Raistin
26. feb. 2010 20:48
Egentlig tror jeg at problemet ofte bunder i at folk glemmer at opdatere deres egen tråd.

Hvis du har fået hjælp, så fortæl om det virkede (eller om det ikke gjorde).

Og det er jo ikke alting der kan fikses inden for 14 dage, især ikke hvis det involverer kundeservice, garanti-lort osv... Dem der bruger tid på at give en hjælpende hånd, vil sikkert også gerne høre hvordan tingene flaskede sig ;)

Men kunne man f.eks ikke lade det være op til folk selv om de ville se tråde som på et tidspunkt har været inaktiv i mere end 14 dage? Man fik muligheden for at vælge i sin profil, hvor længe en tråd må have været inaktiv, før den bliver sorteret fra i din personlige visning...

Bare et forslag :)
Gravatar #5 - Systran
26. feb. 2010 21:58
Raistin (4) skrev:
Hvis du har fået hjælp, så fortæl om det virkede (eller om det ikke gjorde).

Enig.

Raistin (4) skrev:
Og det er jo ikke alting der kan fikses inden for 14 dage, især ikke hvis det involverer kundeservice, garanti-lort osv... Dem der bruger tid på at give en hjælpende hånd, vil sikkert også gerne høre hvordan tingene flaskede sig ;)

Ja, selvfølgelig vil de det, det har jeg også selv interesse i, hvis jeg har kommet med forslag. Så man bliver klogere for eftertiden. Men nu brugte du Googling som eksempel i den anden tråd, så slog jeg lige ned på det ;)

Raistin (4) skrev:
Men kunne man f.eks ikke lade det være op til folk selv om de ville se tråde som på et tidspunkt har været inaktiv i mere end 14 dage? Man fik muligheden for at vælge i sin profil, hvor længe en tråd må have været inaktiv, før den bliver sorteret fra i din personlige visning...

Uenig. Der er også kommentarfelter til nyhederne, og der ville det være voldsomt irriterende hvis folk blev ved med at kommentere og diskutere et uaktuelt og sandsynligvis også et uddebateret emne.

Jeg kan godt leve med, at der kommer en tråd i ny og næ, der beretter om ens erfaringer, man har haft med diverse defekter med enten kundeservice eller sin computer. De er altså i fåtal!

Desuden, hvis man endelig skulle oprette en sådan tråd, ville det være din post #1 være en forkert måde at gøre det på. En ordentlig tråd ville linke til sin egen tråd med den relevante problemstilling, og give tråden en lige så relevant titel. :)
Gravatar #6 - Raistin
26. feb. 2010 21:59
Jeg mente at hvis tråden bare EN gang har været inaktiv i f.eks 14 dage, vil du have muligheden for permanent at sortere den fra.
Gravatar #7 - tazimn
27. feb. 2010 21:36
En anden mulighed kunne være følgende:

Alle forum-kategoriers tråde lukker efter 14 dages inaktivitet.

Lige undtagen kategorierne "Support", "Hardware", "Software" og "Programmering".. Disse kan åbnes igen, efter 14 dage.. Men kun af tråd-starter..

Det ville være en god løsning imo..
Gravatar #8 - Ronson ⅍
27. feb. 2010 23:34
tazimn (7) skrev:
En anden mulighed kunne være følgende:

Alle forum-kategoriers tråde lukker efter 30 dages inaktivitet.

Lige undtagen kategorierne "Support", "Hardware", "Software" og "Programmering".. Disse kan åbnes igen, efter 30 dage.. Men kun af tråd-starter..

Det ville være en god løsning imo..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login