mboost-dp1
Talent 2008
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
(Ved godt forum er måske i den forkerte ende, men god sake, wtb "generalt/post-anything-you-want" forum)
Nogen der så det!? Er personlig SÅ P I S S E D over ham den lille unge Alex kom videre over Gustav! HANS DANCEPERFORMANCE STINKER MAX, der er INTET M. Jackson over ham. Og så hans forældre der går helt agurk.. #()/)(!/¤%!=)"#(!¤ :@:@:@ BANG!!.. Nogen der er enig ? -.-
Kan måske samle nogle underskrifter og smække i ansigtet på de 2 idiot dommere der stemte på ham x).
Nogen der så det!? Er personlig SÅ P I S S E D over ham den lille unge Alex kom videre over Gustav! HANS DANCEPERFORMANCE STINKER MAX, der er INTET M. Jackson over ham. Og så hans forældre der går helt agurk.. #()/)(!/¤%!=)"#(!¤ :@:@:@ BANG!!.. Nogen der er enig ? -.-
Kan måske samle nogle underskrifter og smække i ansigtet på de 2 idiot dommere der stemte på ham x).
Jeg er en smule enig. Jeg er ganske vist ikek så bitter som dig, meeen så god var han nu heller ikke. Følger ikke så meget med i det, ser det kun fordi min kæreste gerne vil se det. Til gengæld fulgte jeg meget med i x factor pga. Heidi <3.
Så det lidt i starten, og det er sgu da ufatteligt så meget lort de lader gå videre. Bare fordi det er børn, er det åbenbart ligegyldigt hvor elendige de er. Der var også en som bare løb rundt på scenen og råbte og skreg, og så smider de ham fandme videre.
lolage (6) skrev:#5 Ja? :D.. Det slår da Vild med Dans over alle grænser xD
GAH!!!! BONK! bip bip biiiiiiiiiiiii.....
@11:
Jep, de fleste sygdomstilfælde ville være mere underholdende end Talent08.
Hvis jeg vil se på mennesker der dummer sig så er der masser af steder på nettet at gøre det, Your Daily Media, YouTube, Onion News Network... Eller en time med min klasse, det kan også være underholdende, for eksempel, en fra min klasse spørger: "Hvad er IP-telefoni?" Mig: "Kig på Wikipedia" svar: "Hvad er det?"...
/facepalm...
Jep, de fleste sygdomstilfælde ville være mere underholdende end Talent08.
Hvis jeg vil se på mennesker der dummer sig så er der masser af steder på nettet at gøre det, Your Daily Media, YouTube, Onion News Network... Eller en time med min klasse, det kan også være underholdende, for eksempel, en fra min klasse spørger: "Hvad er IP-telefoni?" Mig: "Kig på Wikipedia" svar: "Hvad er det?"...
/facepalm...
Det er nu meget sjovt når tre gamle mænd kommer ind og tror de kan synge Beegees Staying alive, bare fordi den ene kan synge med helium stemme, så blir de stemt ud.. And guess what, de blir pisse sure bagefter..
HAHAHA
Eller hende pigen med geden, fuck hvor er det grimt at nogen vil gå på scenen med det lort, se det er sjovt at se på.
Er dog stoppet med at se det, da Auditions er færdige.
HAHAHA
Eller hende pigen med geden, fuck hvor er det grimt at nogen vil gå på scenen med det lort, se det er sjovt at se på.
Er dog stoppet med at se det, da Auditions er færdige.
qw_freak (13) skrev:Eller hende pigen med geden, fuck
Link ?
Jeg aner virkelig ikke hvad der går af DR, siden de skraber alt skramlet sammen. Tror jeg så et par afsnit af det der stjerne for en aften for .. øhh .. hvad er det ..1 .. 2 år siden. Hvorfor blive ved med at hakke rundt i det samme l*rt, hvorfor ikke prøve et nyt koncept ?
Jeg synes at div auditions, american idol / talent 2008 / etc, har god underholdningværdi. Ser dem og morer mig gevaldigt over alle de talentløse mennesker der frivilligt stiller sig op og gør sig selv til grin (imo).
Når de dårligste er sorteret fra og de begynder og snakke kvartfinaler osv, så springer jeg fra med det samme.
Der er ikke noget interessant ved pigen med gederne.
Når de dårligste er sorteret fra og de begynder og snakke kvartfinaler osv, så springer jeg fra med det samme.
Der er ikke noget interessant ved pigen med gederne.
Jeg er mere eller mindre enig. Jeg synes, Alex var rimelig pinlig at se på :-P.. Jo, han kunne da godt danse.. Men øh.. Han dansede ikke ind i mit hjerte :-P.. Jeg synes, at robotdrengene var MEGET sejere! :-D
Lidt synd for hende den bette, men på den anden side, så er hun jo stillet om frivilligt (må man da håbe)
Men det var sgu da et komisk indslag, selvom jeg nu nok synes at DR ku sortere lidt bedre end som så, og ikke lade folk blamere sig så kraftitgt, ihvertfald ikke de yngre, måske de lidt ældre havde nemmere ved at håndtere det :)
Men det var sgu da et komisk indslag, selvom jeg nu nok synes at DR ku sortere lidt bedre end som så, og ikke lade folk blamere sig så kraftitgt, ihvertfald ikke de yngre, måske de lidt ældre havde nemmere ved at håndtere det :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.