mboost-dp1
TDC simkort i iPad 3G - John Strand er et fjols
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://iphone.vildmedmac.dk/?p=4808
Venter spændt på om John Strand vil have noget at sige til det her og om hvor længe folk rent faktisk vil blive ved med at lytte til ham. Man kan da i det mindste håbe at Politikken har lært deres lektie.
Venter spændt på om John Strand vil have noget at sige til det her og om hvor længe folk rent faktisk vil blive ved med at lytte til ham. Man kan da i det mindste håbe at Politikken har lært deres lektie.
Jeg tror det er de færreste der vil klippe i deres simkort. Så et eller andet sted er det jo korrekt nok.
Hvis man ser bort fra muligheden for at BRUGEREN skal modificere noget, så læser de jo netop til de udbydere som vil støtte den simkort type.
I mangel af en "tal pænt" rating har jeg måtte gi dig en anden ^^
Hvis man ser bort fra muligheden for at BRUGEREN skal modificere noget, så læser de jo netop til de udbydere som vil støtte den simkort type.
I mangel af en "tal pænt" rating har jeg måtte gi dig en anden ^^
#4 For det første var det ikke det han sagde, han mente at de ville ligge en teknologisk begrænsning i simkortene.
For det andet er det en meget dårlig lås, der kun skal bruges en saks til for at bryde.
Og C, så har fx Bibob allerede meldt ud at de vil føre de mindre simkort, så hvis de kan, kan alle vel.
For det andet er det en meget dårlig lås, der kun skal bruges en saks til for at bryde.
Og C, så har fx Bibob allerede meldt ud at de vil føre de mindre simkort, så hvis de kan, kan alle vel.
Det er ingen stor overraskelse at John Strand er et inkompetent fjols. Det undrer mig at han overhovedet har et job...
Telenor har også udtalt at de regner med at have micro-sim kort klar til iPadden.
Men ja, John Strand er en tåbe. Generelt set så vælger journalisterne ALT for ofte at spørge landsbystosserne når de vil have udtalelser som er lidt kontroversielle.
For ellers er der jo ingen historie...
Telenor har også udtalt at de regner med at have micro-sim kort klar til iPadden.
Men ja, John Strand er en tåbe. Generelt set så vælger journalisterne ALT for ofte at spørge landsbystosserne når de vil have udtalelser som er lidt kontroversielle.
For ellers er der jo ingen historie...
#7 Tja det ville han heller ikke have, hvis han ikke havde sit eget firma.
Men hvis alle udbydere vil tilbyde mikro sim. hvorfor findes denne tråd så? ^^ så er der jo ingen grund til at klippe i kortet. Vi vidste jo godt det kun var størrelsen der var forskel :)
SlettetBruger (9) skrev:Men hvis alle udbydere vil tilbyde mikro sim. hvorfor findes denne tråd så? ^^ så er der jo ingen grund til at klippe i kortet. Vi vidste jo godt det kun var størrelsen der var forskel :)
De er ikke de samme, tværtimod er der ret stor forskel. De nye (micro) er stærkt overlegne i mange henseende, bl.a. størrelse af hukommelse.
Micro-sim kort læseren i telefonerne, er bare bagud-kompitable, og det samme er iPad'en. (Apple kunne jo sagtens have låst iPad'en til kun, at kunne bruge microsim...)
Desuden, så har flere teleselskaber meldt ud, at de vil være klar med micro-simkort, som ikke bare er tilpassede gamle sim-kort
#10 Det sjove er så at Hr. Strand sammenligner telebranchen med dåsetomater på udvalget af produkter (dvs. abonnementer tilgængelig for forbrugeren).
Det er set da han skulle præsentere et oplæg i teknologiudvalget i Folketinget.
Så det undrer mig ikke den mand har et eller andet løs i hovedet.
Det er set da han skulle præsentere et oplæg i teknologiudvalget i Folketinget.
Så det undrer mig ikke den mand har et eller andet løs i hovedet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.