mboost-dp1

TDC spærrer for TPB?

Gå til bund
Gravatar #1 - cyandk
19. jan. 2009 13:42
Jeg skulle idag ind og hente en bog som koster over 2000.- (som jeg ikke har lyst til at give for en uddannelses bog) og jeg fandt det via torrentz.com som poppede op med thepiratebay.org Jeg trykkede men til min store overraskelse var siden blokeret?

Det må være sket idag for nogle på IRC kan stadig komme på og de har også TDC?

Er der andre der får beskeden?

Østre Landsret har ved kendelse af 26. november 2008 stadfæstet fogedrettens kendelse af 29. januar 2008, hvorefter Sonofon A/S er blevet pålagt at hindre sine kunders adgang til www.thepiratebay.org.

På baggrund af kendelsen fra Østre Landsret har TDC besluttet at spærre for adgangen til siden.

TDC har ikke foretaget nogen registrering af dit besøg på denne side.

http://thepiratebay.org/
Gravatar #2 - cyandk
19. jan. 2009 13:43
Det er selvfølgelig ikke et større problem for mig da jeg bare skifter til OpenDNS, men var der ikke noget med at TDC skrev de ikke ville røre ved internettets frihed?
Gravatar #3 - BurningShadow
19. jan. 2009 13:50

De skifter mening som vinden blæser.
Gravatar #4 - vandfarve
19. jan. 2009 15:06
BurningShadow (3) skrev:

De skifter mening som vinden blæser.

Så burde de da netop have åbnet for forbindelsen til TPB igen? Vinden er da ellers lige slået om...
Gravatar #5 - apkat
19. jan. 2009 15:30
#1> http://newz.dk/tdc-har-spaerret-for-thepiratebay
ja, øv. skulle ikke have valgt tdc (yousee)
Gravatar #6 - cyandk
19. jan. 2009 16:18
Yup lige set det :-)
Gravatar #7 - myplacedk
20. jan. 2009 06:30
Efter jeg skiftede til opendns har jeg haft færre DNS-problemer. Før kunne browseren godt stå og vente i 10-15 sekunder på et DNS-opslag, det synes ikke jeg oplever længere.

At jeg så også slipper for Danmarks DNS-filtre passer mig fint.
Gravatar #8 - NioBe
20. jan. 2009 08:22
Har Cybercity derhjemme.... den er også lukket der :/ Og der stod vist også noget med at Teila havde lukket den...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login