mboost-dp1
TDC Voicemail SMS service?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
TDC har lanceret en ny service. De sender en SMS som fortæller at en person har haft ringet:
Fedt, så har jeg ikke brug for min opkaldsliste mere. Sådan! FFS!!! Hvilken snotskovl har fundet på den ide?
Tlf.nr. xxxxxxxx har ringet den 21/02 kl. 16.54. Afmeld evt. denne sms service under indstillinger i Voicemail.
Fedt, så har jeg ikke brug for min opkaldsliste mere. Sådan! FFS!!! Hvilken snotskovl har fundet på den ide?
denne besked vil du kun modtage vis du har slået telefon svare fra.... jeg er mega glad for den og er sikker på at den snart har været der i nogen år
men min ser sådan her ud: " Tlf.nr. +45xxxxxxx ringede til dig den 21/02 kl 15:36.
Denne service er gratis. Ha' en god dag. venlig hilsen dit mobilselskab"
jeg hader telefonsvare... men elsker denne service
denne besked vil du kun modtage vis du har slået telefon svare fra.... jeg er mega glad for den og er sikker på at den snart har været der i nogen år
men min ser sådan her ud: " Tlf.nr. +45xxxxxxx ringede til dig den 21/02 kl 15:36.
Denne service er gratis. Ha' en god dag. venlig hilsen dit mobilselskab"
jeg hader telefonsvare... men elsker denne service
#8 Jeg har vist nok stadig telefonsvarer, men jeg modtager samme servicebesked. Det irriterer mig bare lidt, at de ikke kunne implementere en genkendelse i systemet, så man i stedet for det 8-cifrede nummer kunne få oplyst, hvem der ringede - uden det bliver alt for besværligt, så skulle telefonen selv tjekke nummeret i telefonbogen og så udskifte nummeret med et navn, hvis jeg allerede havde registeret nummeret.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.