mboost-dp1

Team Fortress 2 Censur

Gå til bund
Gravatar #1 - Opium
7. feb. 2009 16:44
Hejsa.

Jeg har lagt mærke til at man kan få forskellige "censur" mods til TF2, som fjerner blod og bloddecals, og erstatter dem med fjedre/gummiænder, og grøn glimmmer..

Mit problem er at sådan var mit spil fra standard. Nogen der ved hvordan man slår blood/gore på igen? -_-'

Hej så længe..
Gravatar #2 - ajust
7. feb. 2009 17:32
Jeg ved, at hvis du køber spil på Steam fra Tyskland, er de automatisk censureret. Spillet er ikke købt med et tysk kreditkort eller noget lignende?
Gravatar #3 - noramskull
8. feb. 2009 01:22

Det er også til det bedste, der var blod i mit TF2 da jeg købte det og siden da har jeg bare haft lyst til at slå ihjel hele tiden :)

Men mere seriøst, jeg mener at der er noget parental control halløj inde i steam, som man kan slå til og fra. Jeg har aldrig selv prøvet det, da jeg ikke har haft brug for det, men det er da en mulighed.
Gravatar #4 - Opium
8. feb. 2009 17:53
Spillet er bare købt i en dansk Merlin, før de gik i betalingstandsning..

Nok bedst vi bytter så! d:

Jeg tager lige et kig i steam, når jeg kommer hjem..
Gravatar #5 - noramskull
8. feb. 2009 18:06

Tja, det fik mig til at tænke på om det er fordi at folk i virkeligheden bløder gummiænder og mit så bare er censureret om til blod.

Kunne være at jeg skulle finde køkkenkniven og tage ud at teste det senere :D
Gravatar #6 - Opium
13. feb. 2009 14:55
Bump, intet fungere.
Gravatar #7 - noramskull
14. feb. 2009 13:16

Prøv at kontakte Valve support, de plejer at være flinke nok til at svare..efter et par uger.
Gravatar #8 - vandfarve
14. feb. 2009 19:32
#6 Jeg beskylder dig ikke for noget overhovedet (!), men hvis du har cracket/hacket/ændret spillet på nogen måde, så vil jeg nok lade være med at skrive til dem.

Flere er blevet gjort til grin på nettet, fordi de har hentet og benyttet sig af en ulovlig kopi af et givent spil. De har så berettet om nogle "fejl", der udelukkende er kopibeskyttelse, hvorefter de er blevet gjort til genstand for stor morskab...

Derfor, selv hvis du blot har fjernet CD-tjekket og teknisk set ejer en lovlig kopi, så kan det godt blive en grim affære.
Gravatar #9 - stevns
14. feb. 2009 20:26
Mig bekendt er det noget serveren har slået til, hvis det skal være sådan. Det snakkede en af mine venner hvertfald om, fordi jeg ik fattede hvorfor der skulle komme gummiænder og balloner hver gang jeg nakkede nogen på en server (jaja, jeg var sku så pro at jeg nåede at få nogle kills ;)).

Eller gør den det på alle servers du går ind på, indklusiv dem du selv laver? :S
Gravatar #10 - noramskull
14. feb. 2009 23:07

Kunne ikke forestiller mig at han havde piratkopieret det. Mig bekendt kan man ikke spille Team fortress 2 online medmindre det er originalt. Og Team fortress 2 offline, tror jeg ikke at der er nogle der gider.

Men ja, du har selvfølgelig en pointe, for det er set før. Men man fortjener fandme også at få nogle tæsk hvis man piratkopierer et produkt og bagefter kræver gratis support.
Gravatar #11 - stevns
15. feb. 2009 11:03
#10 Der findes tonsvis af servere du kan spille på. Alle servere der ik er VAC-secured kan du spille på, bare du har den nyeste update. : ) Dog findes der også lidt andre alternativer til at beskytte serverne fra snyd osv. Men er ik helt lige så udbredt som valve's VAC.

noramskull (10) skrev:
Og Team fortress 2 offline, tror jeg ikke at der er nogle der gider.

Det er da fedt! Du skal da bare lige slå bot_mimic 1 på, så der er lidt liv i dem :D (De gør det samme som du gør)

Gravatar #12 - noramskull
15. feb. 2009 11:17

Ok, det vidste jeg faktisk ikke.

Troede faktisk at alle produkter der kørte gennem steam var 100% sikrede mod piratkopiering, især online.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login