mboost-dp1
.tel vil være online "telefonbog" Svar til jAST.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg vil ikke give dig en men flere god grund til at købe et .tel domæne.
1 Første gode grund til at købe et .tel domæne nu. Er at hvis .tel kommer til at blive en succe vil du føle dig som en tumpe når du er tvunget til at købe tumpe546.tel fordi alle andre bedre .tel domæner er taget.
.tel er skide smart. Det er smart fordi.
2 Kontaktinformationer som telefonnummer email og så videre kan en gang imellem blive forældet
og har du så givet det til en gammel væn eller kunde vil det ,hvis de informationer du har givet til dem ikke længer er brugbare, gøre det svært eller muligvis umuligt for dem at få kontakt til dig .
Men har du givet dem en .tel adresse kan du sørge for at det telefonnummer eller email vennen/kunden finder på dit .tel altid er brugbart. Du skal derved heller aldrig skrotte dine gamle bussnes kort.
De arbejder i øjebliket på at gøre de muligt for .tel domæne ejere at ændre på sine kontakt informationer direkte fra mobilen.
3 De kontakt informationer som dit .tel domæne indeholder gemmes i DNS lookups og derved fylder din .tel side ikke meget og er derved hurtigere og billiger at importere til mobiltelefoner og andre mobile søgeværktøjer.
4 Tel domæner kommer at virke på de fleste hvis ikke alle kommunikations apparater. Det gør andre andre tlds ikke.
5 Du kan som ejer af et .tel lade besøgende eller kun udvalgte personer spore dig via din mobiltelefon
og så vidt jeg ve se vor du er på Google map.
Inden for den samme kategori er at du kan via .tel finde butikker banker og andre virksomheder og se vor de liger på Google map. Eks nordea.tel ---- by---Google map
6 Og sidst men ikke mindst er det feder at være på den sikre side og købe en fed .tel adresse og derved slippe for at en dag ud i fremtiden være tvunget til at give adressen tumpe546.tel til en lækker sil du møder i byen.
Hvis det her ikke har givet dig en god grund. Så besøg deres hjemmeside http://www.telnic.org/ for at finde en før det er
forsendt og du tvinges til at købe tumpe546.tel
1 Første gode grund til at købe et .tel domæne nu. Er at hvis .tel kommer til at blive en succe vil du føle dig som en tumpe når du er tvunget til at købe tumpe546.tel fordi alle andre bedre .tel domæner er taget.
.tel er skide smart. Det er smart fordi.
2 Kontaktinformationer som telefonnummer email og så videre kan en gang imellem blive forældet
og har du så givet det til en gammel væn eller kunde vil det ,hvis de informationer du har givet til dem ikke længer er brugbare, gøre det svært eller muligvis umuligt for dem at få kontakt til dig .
Men har du givet dem en .tel adresse kan du sørge for at det telefonnummer eller email vennen/kunden finder på dit .tel altid er brugbart. Du skal derved heller aldrig skrotte dine gamle bussnes kort.
De arbejder i øjebliket på at gøre de muligt for .tel domæne ejere at ændre på sine kontakt informationer direkte fra mobilen.
3 De kontakt informationer som dit .tel domæne indeholder gemmes i DNS lookups og derved fylder din .tel side ikke meget og er derved hurtigere og billiger at importere til mobiltelefoner og andre mobile søgeværktøjer.
4 Tel domæner kommer at virke på de fleste hvis ikke alle kommunikations apparater. Det gør andre andre tlds ikke.
5 Du kan som ejer af et .tel lade besøgende eller kun udvalgte personer spore dig via din mobiltelefon
og så vidt jeg ve se vor du er på Google map.
Inden for den samme kategori er at du kan via .tel finde butikker banker og andre virksomheder og se vor de liger på Google map. Eks nordea.tel ---- by---Google map
6 Og sidst men ikke mindst er det feder at være på den sikre side og købe en fed .tel adresse og derved slippe for at en dag ud i fremtiden være tvunget til at give adressen tumpe546.tel til en lækker sil du møder i byen.
Hvis det her ikke har givet dig en god grund. Så besøg deres hjemmeside http://www.telnic.org/ for at finde en før det er
forsendt og du tvinges til at købe tumpe546.tel
Oprettet: 2. apr. 2009 05:15
Aktiveret: 2. apr. 2009 05:20
Første indlæg: 2. apr. 2009 05:33
Seneste indlæg: 2. apr. 2009 05:33
Indlæg i alt: 1
Hvorfor ikke bare købe annonce plads på newz.dk?
Ja, jeg ved godt, at så havde du heller ikke tiltrukket nogen kunder, men så havde vi andra da tilfredsstillesen af at du havde spildt lidt penge til et godt formål :)
Øh lol, hvilken rolle har du indenfor .tel?
1: Nej? dgs.dk klarer det fint.
2: Øhm, hvad har vi lige dgs.dk til?
3: dgs.dk virker også på mobilen
4: dgs.dk vil vel være lige så funktionel?
5: Hvis folk vil vide hvor jeg bor kan de slå mig op på dgs.dk - hvis de vil vide hvor mit firma ligger kan de slå det op dgs.dk - hvis de vil vide hvor jeg er, kan de ringe til mig..
6: Ja hvis man har aktier i .tel kan jeg godt se det er vigtigt at få folk med på det..
Øh lol, hvilken rolle har du indenfor .tel?
1: Nej? dgs.dk klarer det fint.
2: Øhm, hvad har vi lige dgs.dk til?
3: dgs.dk virker også på mobilen
4: dgs.dk vil vel være lige så funktionel?
5: Hvis folk vil vide hvor jeg bor kan de slå mig op på dgs.dk - hvis de vil vide hvor mit firma ligger kan de slå det op dgs.dk - hvis de vil vide hvor jeg er, kan de ringe til mig..
6: Ja hvis man har aktier i .tel kan jeg godt se det er vigtigt at få folk med på det..
Øh lol, hvilken rolle har du indenfor .tel? Ja hvis man har aktier i .tel kan jeg godt se det er vigtigt at få folk med på det..
Nej jeg ejer ikke nogle telnic aktier. Hvad med dig ejer du nogle De Gule Sider A/S aktier det kunde godt lyde sådan. Hvis du gør kan jeg godt forstå hvorfor du er så negativt indstillet overfor .tel domænerne.
Nej? dgs.dk klarer det fint.
Det er der vel forskellige meninger om. For det første pris forskellen. Det er meget dyrere at have sin annonce på de gule sider. eks på priser Fagbog Storkøbenhavn 2009/10 http://www.dgsannoncering.dk/download/pdf/111/pris...
Shit det er dyrt at få en placering på dgs.dk. Et .tel domæne koster kun 60-90 kr om året.
Udover det er dgs.dk, kun så vidt jeg ved, for danskere. Vad med turister eller folk/kunder fra udlandet. Skal de på magisk vis vide at de kan finde dine kontakt informationer på dgs.dk. Jeg tør vædde med at de aldrig har hørt om dgs.dk.
Hvis folk vil vide hvor jeg bor kan de slå mig op på dgs.dk - hvis de vil vide hvor mit firma ligger kan de slå det op dgs.dk - hvis de vil vide hvor jeg er, kan de ringe til mig
Hvis jeg forstår dig rigtigt så er du en ejer af en virksomhed. Hvis du er. Så burde du også vide at din virksomhed aldrig kan få for meget omtale/eksponering iser når den ikke koster mere ind 60-90 kr om året. Det er altså dumt at lade være. Du burde også vide at det skal være let for alle potentiel kunder at finde din virksomhed også udenlandske kunder. Udover det har .tel domænerne flere fordele jeg ikke gider at komme ind på. Men som kan ses på http://www.telnic.org/
Jeg vil dog lige sig at en af de fedeste ting ved et .tel domæne navn er at man så kan give venner
kunder eller arbejdsgivere et Business kort hvorpå kun et .tel domæne navn er trykt.
eks JensJensen.tel
PS Jeg arbejder heller ikke for telnic. Grunden til at jeg skriver det her. Er at jeg inderligt mener at .tel virkeligt har fat i en superfed ide og at jeg personligt glæder mig ,som et lille barn, til flashe mit eget personlige .tel Business kort.
Nej jeg ejer ikke nogle telnic aktier. Hvad med dig ejer du nogle De Gule Sider A/S aktier det kunde godt lyde sådan. Hvis du gør kan jeg godt forstå hvorfor du er så negativt indstillet overfor .tel domænerne.
Nej? dgs.dk klarer det fint.
Det er der vel forskellige meninger om. For det første pris forskellen. Det er meget dyrere at have sin annonce på de gule sider. eks på priser Fagbog Storkøbenhavn 2009/10 http://www.dgsannoncering.dk/download/pdf/111/pris...
Shit det er dyrt at få en placering på dgs.dk. Et .tel domæne koster kun 60-90 kr om året.
Udover det er dgs.dk, kun så vidt jeg ved, for danskere. Vad med turister eller folk/kunder fra udlandet. Skal de på magisk vis vide at de kan finde dine kontakt informationer på dgs.dk. Jeg tør vædde med at de aldrig har hørt om dgs.dk.
Hvis folk vil vide hvor jeg bor kan de slå mig op på dgs.dk - hvis de vil vide hvor mit firma ligger kan de slå det op dgs.dk - hvis de vil vide hvor jeg er, kan de ringe til mig
Hvis jeg forstår dig rigtigt så er du en ejer af en virksomhed. Hvis du er. Så burde du også vide at din virksomhed aldrig kan få for meget omtale/eksponering iser når den ikke koster mere ind 60-90 kr om året. Det er altså dumt at lade være. Du burde også vide at det skal være let for alle potentiel kunder at finde din virksomhed også udenlandske kunder. Udover det har .tel domænerne flere fordele jeg ikke gider at komme ind på. Men som kan ses på http://www.telnic.org/
Jeg vil dog lige sig at en af de fedeste ting ved et .tel domæne navn er at man så kan give venner
kunder eller arbejdsgivere et Business kort hvorpå kun et .tel domæne navn er trykt.
eks JensJensen.tel
PS Jeg arbejder heller ikke for telnic. Grunden til at jeg skriver det her. Er at jeg inderligt mener at .tel virkeligt har fat i en superfed ide og at jeg personligt glæder mig ,som et lille barn, til flashe mit eget personlige .tel Business kort.
Og til alle firmarelaterede ting, vil du blive grinet ad bag din ryg.
Hvis jeg har dit .tel business kort, hvordan skal jeg saa ringe til dig?
Jeg SKAL dermed paa nettet foerst og finde dit nummer.
Det er da dybt latterligt.
Hvis folk skal i kontakt med en, saa kan de ligesaavel kigge paa firma.dk som firma.tel, faktisk er firma.dk mere naerliggende, da man typisk ved hvad firmaet hedder anyway og nok har kigget paa firma.dk foer i forbindelse med "hvad end man nu skal bruge firmaet til".
Saa er det ikke saa forfaerdeligt svaert at trykke paa "kontakt".
og at jeg personligt glæder mig ,som et lille barn, til flashe mit eget personlige .tel Business kort.
Og til alle firmarelaterede ting, vil du blive grinet ad bag din ryg.
Hvis jeg har dit .tel business kort, hvordan skal jeg saa ringe til dig?
Jeg SKAL dermed paa nettet foerst og finde dit nummer.
Det er da dybt latterligt.
Hvis folk skal i kontakt med en, saa kan de ligesaavel kigge paa firma.dk som firma.tel, faktisk er firma.dk mere naerliggende, da man typisk ved hvad firmaet hedder anyway og nok har kigget paa firma.dk foer i forbindelse med "hvad end man nu skal bruge firmaet til".
Saa er det ikke saa forfaerdeligt svaert at trykke paa "kontakt".
Nej jeg ejer ikke nogle telnic aktier. Hvad med dig ejer du nogle De Gule Sider A/S aktier det kunde godt lyde sådan. Hvis du gør kan jeg godt forstå hvorfor du er så negativt indstillet overfor .tel domænerne.Grunden til jeg brugte dgs hele vejen igennem var for at understrege at mulighederne allerede er der.
Udover jeg engang har løbet med telefonbøger for dgs for at skrabe penge ind til min lokale fodboldklub, så har jeg intet med dgs at gøre.
Det er der vel forskellige meninger om. For det første pris forskellen. Det er meget dyrere at have sin annonce på de gule sider. eks på priser Fagbog Storkøbenhavn 2009/10 http://www.dgsannoncering.dk/..Når nu du snakker at spare penge, hvorfor så ikke bare smide dit telefon nummer på dit firmas hjemmeside? Det har i vel eftersom:
Så burde du også vide at din virksomhed aldrig kan få for meget omtale/eksponering iser når den ikke koster mere ind 60-90 kr om året. Det er altså dumt at lade være. Du burde også vide at det skal være let for alle potentiel kunder at finde din virksomhed også udenlandske kunder.
Hvis jeg forstår dig rigtigt så er du en ejer af en virksomhed.Nix, det var ren drømmeverden ;) Men det ændrer ikke på at folk bare kan skrive magtens-super-duper-firma.com (vi skal jo være internationale) og se telefonnr, adresse og navn derinde, istedet for også at have magtens-super-duper-firma.tel..
Jeg vil dog lige sig at en af de fedeste ting ved et .tel domæne navn er at man så kan give vennerJa for det er da verdens bedste plan hvis du vil have dem til at ringe til dig.. Sorry, men jeg skal lige have en rulletur på gulvet.. Udover det, hvad kan .tel som .com ikke kan? Udover at hive flere penge ud af din pung?
eks JensJensen.tel
Stak du mig et visitkort hvor der stod jensjensen.tel og intet andet, så blev det smidt ud, og jeg ville kontakte firmaet som faktisk tog det seriøst, og skrev deres kontaktinfo på deres visitkort.
Jeg er ikke imod .tel.. For min skyld kunne der være .tis .lort .lsd og det ville ikke røre mig.. Jeg er bare imod at man prøver at opfinde den dybe tallerken, men kun får lavet en flad..
#4 Hvis du nu skifter fronter lidt, tror jeg virkelig at du kunne kæmpe en kamp for .xxx
Synes dog det lyder lidt utroligt at du kæmper så meget for en ting du absolut ingen aktier har i.
hvad bruger du forresten intet mindre end 91 domæner til?
Kilde: http://whois.domaintools.com/1hkd.com
Synes dog det lyder lidt utroligt at du kæmper så meget for en ting du absolut ingen aktier har i.
hvad bruger du forresten intet mindre end 91 domæner til?
Kilde: http://whois.domaintools.com/1hkd.com
Hvorfor ikke bare købe annonce plads på newz.dk?
Ja, jeg ved godt, at så havde du heller ikke tiltrukket
nogen kunder, men så havde vi andra da tilfredsstillesen af
at du havde spildt lidt penge til et godt formål :)
Hvorfor reklamerer du for annonce plads på newz.dk
Jeg går ud fra at det er fordi du tror og håber på at
newz.dk vil opnå sucsse.
Ud over det giver jeg bare min mening om .tel sådan at folk
ved at der er også findes positive indstillinger til .tel
Bliver tel en fiasko taber jeg og dem der køber en lidt.
Bliver tel en sucsse vinder jeg og dem der køber en meget.
Ja, jeg ved godt, at så havde du heller ikke tiltrukket
nogen kunder, men så havde vi andra da tilfredsstillesen af
at du havde spildt lidt penge til et godt formål :)
newz.dk vil opnå sucsse.
Alternativt saa har han bare laeste FAQ og dermed reglerne for brugen af newz.dk.
Heri staar der at man skal annoncere officielt via newz.dk, og ikke via forum indlaeg.
.tel er skam ogsaa en fin ide, det er bare for sent og pt giver det ikke mening.
Hvad er det du vil vinde?
Jeg ser ingen fordel i at gaa ind paa firma.tel fremfor firma.dk.
Saa det du vinder er, at du ikke behoever hyre en kompetent udvikler til dit website, som saa alligevel koster dig kunder... -.-
newz.dk vil opnå sucsse.
Alternativt saa har han bare laeste FAQ og dermed reglerne for brugen af newz.dk.
Heri staar der at man skal annoncere officielt via newz.dk, og ikke via forum indlaeg.
.tel er skam ogsaa en fin ide, det er bare for sent og pt giver det ikke mening.
Hvad er det du vil vinde?
Jeg ser ingen fordel i at gaa ind paa firma.tel fremfor firma.dk.
Saa det du vinder er, at du ikke behoever hyre en kompetent udvikler til dit website, som saa alligevel koster dig kunder... -.-
Altså så længe .tel er et globalt foretagende, så har jeg meget svært ved at se hvordan folk skulle synes den ide er ret god(??)
Jeg mener - hvor mange hedder ikke lige Peter, eller Morten, eller Allan - Det samme gælder efternavn - der er vel kun en i hele verden der kan bruge f.eks allan.tel eller allan-nielsen.tel det ødelægger det hele lidt synes jeg.
Så burde det havde været således at man kunne "købe" sig ind på xxx.nielsen.dk.tel eller lig. Men i mine øjne er det .tel dømt til døde fra start af...
Jeg mener - hvor mange hedder ikke lige Peter, eller Morten, eller Allan - Det samme gælder efternavn - der er vel kun en i hele verden der kan bruge f.eks allan.tel eller allan-nielsen.tel det ødelægger det hele lidt synes jeg.
Så burde det havde været således at man kunne "købe" sig ind på xxx.nielsen.dk.tel eller lig. Men i mine øjne er det .tel dømt til døde fra start af...
Brugt rigtigt, kan .tel være en god ting. Brugt forkert er det bare endnu en omgang online lort vi skal belemres med.
Alle dem der er helt vilde med vcard burde begynde at bruge .tel, da det vil give mulighed for konstant opdaterede oplysninger, i adressebogen.
Men der ville nu have været bedre, med et tilsvarende system, der var baseret på eksisterende domæner...
Alle dem der er helt vilde med vcard burde begynde at bruge .tel, da det vil give mulighed for konstant opdaterede oplysninger, i adressebogen.
Men der ville nu have været bedre, med et tilsvarende system, der var baseret på eksisterende domæner...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.