mboost-dp1

Telia's net nede?

Gå til bund
Gravatar #1 - Makey
13. nov. 2010 15:49
Nu gik jeg lidt hele eftermiddagen og undrede mig over at jeg ikke kunne få forbindelse til 3G, så tænkte jeg det var fordi OiSTER endelig havde taget sig sammen og flyttet mit nummer, så jeg skrev til OiSTER hvor Claus kunne forsikre mig om at mit nummer først bliver frigivet den 18. Så kommer jeg hjem, og min sambo som også har Telia brokker sig som det første over at hans telefon heller ikke har virket hele dagen.

Andre med problemer?
Gravatar #2 - Chewy
13. nov. 2010 18:06
Har ikke oplevet nogen problemer i København..
Det kunne være en god ide at skrive hvor i landet du er, da den slags fejl oftest er lokalt.
Derudover har du prøvet at slukke og tænde telefonen?
Gravatar #3 - _-Psycho-_
13. nov. 2010 19:37
Ville det ikke være nemmere at ringe til Telia og tjekke?
Gravatar #4 - Chewy
13. nov. 2010 19:50
@3

Afhængig af hvor stort/lille problemet er, er det ikke sikkert at kundeservice overhovedet er klar over problemet.

Som udgangspunk vil et netværksproblem ikke blive opdaget (og læg mærke til at jeg siger som udgangspunkt), hvis ikke kunderne gør opmærksom på det. (Og ofte bliver problemet udbedret inden kundeservices overhovedet behøver at vide det).

Jeg kan ikke lige pt. huske hvor mange kunder med netværksproblemer vi skulle have før teknikkerne blev sat på sagen.

Så i sidste ende kan et indlæg på newz.dk godt være en god start (efter at man har ringet til kundeservice og lyttet til til deres top IVR). Da man (oftest) hurtigt kan få et overblik over om andre har samme problem. Samt at få dem til at ringe til kundeservice.

Jo flere folk der melder fejl, jo større er chancen for at den bliver rettet....

Det samme gælder problemer med dækningen.
Jo flere folk, inde for det samme område der melder problemer med dækningen. Jo større er chancen for at der vil blive sat ekstra master op etc...
Gravatar #5 - Makey
13. nov. 2010 20:17
_-Psycho-_ (3) skrev:
Ville det ikke være nemmere at ringe til Telia og tjekke?

Kundeservice har (og havde) lukket, desværre.

Jeg kan i mellemtiden se at der har været forbindelse mens jeg var i bad, men at den er væk igen, da jeg har modtaget en ordentlig stak IM's.

Har prøvet at genstarte telefonen :s
Gravatar #6 - Makey
14. nov. 2010 02:30
Har snakket med flere folk, det har åbenbart været et problem siden i går. Hvordan kommer man i kontakt med Telia på en søndag?
Gravatar #7 - Makey
14. nov. 2010 17:42
Og nu er det så oppe at køre igen (siden kl. 12:00 ca.).
Det var kun 3G, Edge virkede fint hele tiden, fandt jeg senere ud af.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login