mboost-dp1
Temptation!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Kig på dette her billede (work safe!)
http://web27190.web08.talkactive.net/media/1222012...
... føler du dig fristet til en reinstall? Tænte jeg nok
(Shameless mirroring from 4chan)
http://web27190.web08.talkactive.net/media/1222012...
... føler du dig fristet til en reinstall? Tænte jeg nok
(Shameless mirroring from 4chan)
#2 Windscape har blot fundet en samling på 20 klassiske spil fra sidste årtusinde, der enten er eller vil blive klassikere.
Han spørger dernæst, om vi føler os fristet til at installere et af spillene igen for at nyde det sublime gameplay ved titlerne.
#3 Det er ikke OS'et, men spillene, som man skal geninstallere. Reinstall er nok det forkerte ord, fordi det er jo meningen, at vi skal genopdage dem.
Han spørger dernæst, om vi føler os fristet til at installere et af spillene igen for at nyde det sublime gameplay ved titlerne.
#3 Det er ikke OS'et, men spillene, som man skal geninstallere. Reinstall er nok det forkerte ord, fordi det er jo meningen, at vi skal genopdage dem.
Dungeon keeper, Heroes mom 3, ttd, monkey island 2 og aoe 2 er de spil jeg umiddelbart ville vælge, underligt nok er de fleste af dem dog allerede installeret og bliver spillet jævnligt!
#3 What? 1 spil? Du tager pis på mig ikk?
Af de spil er der kun et jeg ikke umiddelbart har prøvet og det er Ultima VII. Resten er klasse spil.
Jeg ved at man kan få fat i System shock 2 via home of the underdogs, om det er helt lovligt ved jeg ikke, men de plejer nu at overholde loven.
Af de spil er der kun et jeg ikke umiddelbart har prøvet og det er Ultima VII. Resten er klasse spil.
Jeg ved at man kan få fat i System shock 2 via home of the underdogs, om det er helt lovligt ved jeg ikke, men de plejer nu at overholde loven.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.