mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Elskov (6452) skrev:kør de lamme mennesker ned! Det kurerer dem :D
Relevant
Advarsel: link til egen/privat hjemmeside (ingen reklamer)
Minder mig om en bandit vi havde inde og snakke i 10. klasse.
Han havde sparet sammen til den fede BMW. Og på første køretur går det galt. Han kører alt for hurtigt. og kan godt se at det er ved at gå galt. Selvom han er skyld i det "ofre" han sig ved at trække væk, så han ikke kollidere med en ældre dame. Det resultere i at han flyver af motorvejen. bilen ruller rundt. og hans hovede slår gentagene imod loftet. Det resultere i hans krave, nakke og dertilhørene nerver bliver kvast.
Efter ulykken, og han kommer til sig selv. vil han prøve at kravle ud. Men hans ben bliver bare liggene. Følelsesløse og "døde"
Han får at vide han aldrig vil komme til at gå igen.
Det skete så at han blev træt af det. Han satte sig ned en aften stirede på sine tær. og huskede på hvordan det føltes at bevæge dem. pludselig gav det et lille ryk i tåen. og nogen timer efter rullede han ud til personalet og fortalte dem at nu kunne de godt gå ud og gøre rent på hans lokum for han havde lige stået op og pisset for første gang i årevis. Men med tiden havde han vidst mistet hans aiming skills ^^
Til foredraget gik han for det meste med en stok, og holdte sig minimalt til rullestolen.
Cool Story Bro
Han havde sparet sammen til den fede BMW. Og på første køretur går det galt. Han kører alt for hurtigt. og kan godt se at det er ved at gå galt. Selvom han er skyld i det "ofre" han sig ved at trække væk, så han ikke kollidere med en ældre dame. Det resultere i at han flyver af motorvejen. bilen ruller rundt. og hans hovede slår gentagene imod loftet. Det resultere i hans krave, nakke og dertilhørene nerver bliver kvast.
Efter ulykken, og han kommer til sig selv. vil han prøve at kravle ud. Men hans ben bliver bare liggene. Følelsesløse og "døde"
Han får at vide han aldrig vil komme til at gå igen.
Det skete så at han blev træt af det. Han satte sig ned en aften stirede på sine tær. og huskede på hvordan det føltes at bevæge dem. pludselig gav det et lille ryk i tåen. og nogen timer efter rullede han ud til personalet og fortalte dem at nu kunne de godt gå ud og gøre rent på hans lokum for han havde lige stået op og pisset for første gang i årevis. Men med tiden havde han vidst mistet hans aiming skills ^^
Til foredraget gik han for det meste med en stok, og holdte sig minimalt til rullestolen.
Cool Story Bro
Riight,
Nu har jeg så spillet Fable 3 igennem, og så vidt jeg ved har jeg færddiggjort alle interessante og "skjulte" sidequests.
Hertil kan jeg sige, at man ikke skal købe Fable 3 hvis man forventer et nyt spil, for der er virtuelt ingen udvikling fra 2'eren.
Kampsystem er 99% det samme, Samme spells, samme type våben. Med undtagelse af at man kan kombinere 2 spells, så er der ikke meget forskel.
Åh jo, det skulle da være dét at jo højere skill i våben man har, jo federe finishing moves får man. De er Random, men ret fede at kigge på i slow move. ^^
At finde sig en kone, eller snakke med NPC generelt, er uinteressant og ligegyldigt. Der er ingen grund til hvorfor man skulle vælge lige netop "hende her" da de alle sammen er ens og så pixelerede så man ikke kan se om patterne gnubber hende på hagen.. eller på maven.
Det eneste lyspunkt, var for mig de side "quests" der tager een til underlige, drillende steder. fx er der gensyn med Chesty, som nogen vil genkende fra 2'eren. Han gemmer sig i et hus der er brændt til grunden. Dette område er et af de mest gennemførte steder i spillet.
fx finder man, efter husets main "quest", efter nogen puzzles. et spejl.
Det skal siges at huset kommer ind i, brænder. man kan høre skrig, sammen med noget meget pirrene spillekasse musik.
Anyhow, i spejlets reflektion ser man huset tidligere stand, hvor heltens eget reflektion, ikke er andet end et skelethovede...
Når det er sagt så kan man stadig forvente en SINDSYGT godt design af områder bag demon doors. Det var fantastisk i Fable 2, det er de også her.
De overstående 2 ting, er for mig faktisk spillets højdepunkter, sammen med én ting, der dog er del af main questen så den vil jeg ikke fortælle om. også nervepirrende og fantastisk dog.
Jeg ved ikke hvordan man skal vurdere det.
Var det kedeligt? tjo.
Var spillet fantastisk flot designet? Ja!
Føltes det som et stort Fable 2 DLC? Yes
Er der i det mindste mere dystert end 2'eren? Jada
Var det pengene værd? Nej. Tæt på, men nej.
Var der så mange "ties" til de ældre spil? - Ud over man er søn af helten fra Fable 2, og de åbenlyse Ties det kan medføre, så Nej. Vi har Theresa som altid. Reaver er her også, som bisexuel endda. Men herefter står der svagt til.
Der var slet ikke nok. Der måtte godt ha været hints til fx Scythe, ham savner man lidt fra Fable TLC
Med det sagt så er jeg stadig glad for at ha spillet det. Fable er et af de spil med de mest interessante Lores jeg kender. Kan ikke tælle, hvor ofte jeg har siddet bare og læse gåder og historier igennem på Wiki sider om Fable.
Folk vil desuden også undre sig over hvorfor spillet mas ser voldsomt anderledes ud. Dette skyldes at man i den industrielle udvikling opfandt sekstanten, og man har derfor kunne tegne et præcis kort over Albion.
Nu vil jeg pudse Fable 3 af, pakke det ind og give min bror det i julegave ;D
Nu har jeg så spillet Fable 3 igennem, og så vidt jeg ved har jeg færddiggjort alle interessante og "skjulte" sidequests.
Hertil kan jeg sige, at man ikke skal købe Fable 3 hvis man forventer et nyt spil, for der er virtuelt ingen udvikling fra 2'eren.
Kampsystem er 99% det samme, Samme spells, samme type våben. Med undtagelse af at man kan kombinere 2 spells, så er der ikke meget forskel.
Åh jo, det skulle da være dét at jo højere skill i våben man har, jo federe finishing moves får man. De er Random, men ret fede at kigge på i slow move. ^^
At finde sig en kone, eller snakke med NPC generelt, er uinteressant og ligegyldigt. Der er ingen grund til hvorfor man skulle vælge lige netop "hende her" da de alle sammen er ens og så pixelerede så man ikke kan se om patterne gnubber hende på hagen.. eller på maven.
Det eneste lyspunkt, var for mig de side "quests" der tager een til underlige, drillende steder. fx er der gensyn med Chesty, som nogen vil genkende fra 2'eren. Han gemmer sig i et hus der er brændt til grunden. Dette område er et af de mest gennemførte steder i spillet.
fx finder man, efter husets main "quest", efter nogen puzzles. et spejl.
Det skal siges at huset kommer ind i, brænder. man kan høre skrig, sammen med noget meget pirrene spillekasse musik.
Anyhow, i spejlets reflektion ser man huset tidligere stand, hvor heltens eget reflektion, ikke er andet end et skelethovede...
Når det er sagt så kan man stadig forvente en SINDSYGT godt design af områder bag demon doors. Det var fantastisk i Fable 2, det er de også her.
De overstående 2 ting, er for mig faktisk spillets højdepunkter, sammen med én ting, der dog er del af main questen så den vil jeg ikke fortælle om. også nervepirrende og fantastisk dog.
Jeg ved ikke hvordan man skal vurdere det.
Var det kedeligt? tjo.
Var spillet fantastisk flot designet? Ja!
Føltes det som et stort Fable 2 DLC? Yes
Er der i det mindste mere dystert end 2'eren? Jada
Var det pengene værd? Nej. Tæt på, men nej.
Var der så mange "ties" til de ældre spil? - Ud over man er søn af helten fra Fable 2, og de åbenlyse Ties det kan medføre, så Nej. Vi har Theresa som altid. Reaver er her også, som bisexuel endda. Men herefter står der svagt til.
Der var slet ikke nok. Der måtte godt ha været hints til fx Scythe, ham savner man lidt fra Fable TLC
Med det sagt så er jeg stadig glad for at ha spillet det. Fable er et af de spil med de mest interessante Lores jeg kender. Kan ikke tælle, hvor ofte jeg har siddet bare og læse gåder og historier igennem på Wiki sider om Fable.
Folk vil desuden også undre sig over hvorfor spillet mas ser voldsomt anderledes ud. Dette skyldes at man i den industrielle udvikling opfandt sekstanten, og man har derfor kunne tegne et præcis kort over Albion.
Nu vil jeg pudse Fable 3 af, pakke det ind og give min bror det i julegave ;D
SlettetBruger: Skal man spille dem på konsol eller pc? (3'eren er kun på konsol indtil videre, ikke sandt? men det kunne være du havde spillet de andre på pc)
3'eren står til udgivelse til PC. Men er udskudt.
Har spillet Fable 1 på PC, Fable 1 TLC på både PC og Xbox, 2'eren selvfølgelig på Xbox, same gælder 3'eren.
Noget underligt noget at 2'eren ikke udkom på pc. Men med de få links der er mellem 2 og 3 gør det ikke så meget at man misser den.
Men i 2'eren er der mange mange herlige links til étteren.
Så det er op til en selv. Jeg synes jeg fik mest ud af Fable 1 på PC.
De findes også i en ported udgave til Mac ^^
Har spillet Fable 1 på PC, Fable 1 TLC på både PC og Xbox, 2'eren selvfølgelig på Xbox, same gælder 3'eren.
Noget underligt noget at 2'eren ikke udkom på pc. Men med de få links der er mellem 2 og 3 gør det ikke så meget at man misser den.
Men i 2'eren er der mange mange herlige links til étteren.
Så det er op til en selv. Jeg synes jeg fik mest ud af Fable 1 på PC.
De findes også i en ported udgave til Mac ^^
Jeg kunne godt bruge http://letmewikipediathatforyou.com/, hvis bare den fungerede.markjensen (6444) skrev:LMPTFY
Er den ny? Jeg har ikke set den før.
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/11/21/213310...
Da jeg engang "dyrkede sport" var der omkring 20 udøvere per træner. Hvis det ikke er meget unormalt, så må overstående enten betyde at der er nogle enkelte trænere der holder hele haremmer af spændstige unge atleter i stramtsiddende træningstøj eller også har hver eneste træner i hele fucking landet mindst én 'yngling' på holdet.
Velkommen til oldtidens Grækenland?
Da jeg engang "dyrkede sport" var der omkring 20 udøvere per træner. Hvis det ikke er meget unormalt, så må overstående enten betyde at der er nogle enkelte trænere der holder hele haremmer af spændstige unge atleter i stramtsiddende træningstøj eller også har hver eneste træner i hele fucking landet mindst én 'yngling' på holdet.
Velkommen til oldtidens Grækenland?
At man som 17-årig dreng kan have sex med 10 kvinder og derefter anmelde det som "voldtægt"
http://ekstrabladet.dk/112/article1455811.ece
http://ekstrabladet.dk/112/article1455811.ece
Trustpilot.
Hvad er meningen med et pointsystem der ikke tillader en retfærdig rating til dem der gør lidt mer for kunden end det der forventes?
"Der var ingen problemer" <- svare til 5/5 på trustpilot. Hvor den i realiteten kun burde være det halve.
Hvad hvis man gerne vil finde eller rate en butik der gør sig ekstraordinært til?
Hvad er meningen med et pointsystem der ikke tillader en retfærdig rating til dem der gør lidt mer for kunden end det der forventes?
"Der var ingen problemer" <- svare til 5/5 på trustpilot. Hvor den i realiteten kun burde være det halve.
Hvad hvis man gerne vil finde eller rate en butik der gør sig ekstraordinært til?
Jeg kan heller ikke forestille mig, at gurkere kunne finde på at rippe et venteværelse for gratis kage og saftevand. Det er langt under deres værdighed.
Min kollega fortæller mig der er lort på brættet på et af vores lokum.
Hvordan fuck kommer det på brættet?
Stå op og skide? Snitte brættet med toiletpapiret efter man har haft det oppe og kigge på?
Stå op og skide? Snitte brættet med toiletpapiret efter man har haft det oppe og kigge på?
SlettetBruger (6473) skrev:Min kollega fortæller mig der er lort på brættet på et af vores lokum.
Det kommer vel helt an på hvor store røvhuller der arbejder der ?
Det at min bærbar ikke kan holde strøm længere mindsker chancen for at få hemorider da jeg ikke længere kan sidde i timevis på lokummet
...at kørekortet ikke bliver frataget på stedet når mennesker ikke fatter det mest grundlæggende i at føre bil. Blokerede bremser samt hjulspind er ikke en ret optimal måde at styre sin bil på.
link
link
Det kan godt være at is sætter ens kontrol mega langt ned. men blokkerede bremser gir 0% kontrol.
Op i gear med den så den sejtrækker ^^
Op i gear med den så den sejtrækker ^^
Op i gear er ikke altid løsningen, men at blokere eller lave hjulspind gør kun tingene værre.
I mange af disse tilfælde, havde det hjulpet at slække bremsen indtil man kan mærke hjulene få greb igen, hvorefter man så kan prøve at bremse igen. Man kan ikke stole på ABS osv. ved disse lave hastigheder.
I mange af disse tilfælde, havde det hjulpet at slække bremsen indtil man kan mærke hjulene få greb igen, hvorefter man så kan prøve at bremse igen. Man kan ikke stole på ABS osv. ved disse lave hastigheder.
Med op i gear tænkte jeg mest på ham i den hvide der holder stille på vejen. At sætte igang på en glat eller flygtig overflade er svært hvis hjulene bare stikker af :D
Så kan vi måske også endelig gennemgøre transaktionen for Mad Men.
Hvad er også mere passende at gøre dette i verdens eneste kommunistiske land med en af verdens mest sindssyge statsledere? Ironien er jo dræbende. Mad Men. Hahahahaaahhh...
Mad Men. Tihihiihii.
Get it? GET IT?!
Hvad er også mere passende at gøre dette i verdens eneste kommunistiske land med en af verdens mest sindssyge statsledere? Ironien er jo dræbende. Mad Men. Hahahahaaahhh...
Mad Men. Tihihiihii.
Get it? GET IT?!
Jakob Jakobsen (6481) skrev:Op i gear er ikke altid løsningen, men at blokere eller lave hjulspind gør kun tingene værre.
Desværre er det den menneskelige natur at gøre det man er vant til, når der opstår en nødsituation som er faretruende. I tilfældet af en bil som ikke vil stoppe, træder vi på bremsen fordi vi forventer at bilen stopper af det.
Når faren er overstået er de fleste godt klar over at de burde have handlet anderledes, men når man er i situationen slår hjernen som regel fra og gør det den kender til.
Den eneste måde at undgå det på er at have prøvet situationen ofte nok til at hjernen er klar over hvordan den skal handle korrekt når situationen opstår. Det er dog desværre de færreste som træner i den slags uforudsete situationer (Tror ikke jeg har gjort det siden jeg var på glatbane kursus den ene gang, for mange år siden).
Det er altså ret svært at sætte stille og roligt igang på en så stejl stigning med så tykt et lag is, med en bil med automatgear og garanteret et ret stort moment som amerikanske 4x4 normalt har (tænker på den hvide 4x4 i starten)
Har selv prøvet det samme sidste vinter, på en vej næsten uden stigning, og selv om jeg var ultra forsigtig så skøjtede alle fire hjul bare rundt, så snart man slækkede det mindste på bremsen, selv med vinterindstillingen slået til på automatgearet..
Så var det straks sjovere i min onkels bil med 400 heste, baghjulstræk og med gearkassen på sport..
Har selv prøvet det samme sidste vinter, på en vej næsten uden stigning, og selv om jeg var ultra forsigtig så skøjtede alle fire hjul bare rundt, så snart man slækkede det mindste på bremsen, selv med vinterindstillingen slået til på automatgearet..
Så var det straks sjovere i min onkels bil med 400 heste, baghjulstræk og med gearkassen på sport..
SlettetBruger (6490) skrev:#6489
Ikke at støtte nordkorea svare til at lukke specialklasser for besværede børn på skoler.
De SKAL støttes hvis de vil ha nogen chance for at tilpasse sig nutidens verden :)
Læs nyheden igen og læg især mærke til hendes citat.
Forbandede sensationelle overskrifter ^^
Anyhow. Jeg står ved det jeg sagde :P Det burde være muligt at samarbejde os vej til et bedre DPRK
Anyhow. Jeg står ved det jeg sagde :P Det burde være muligt at samarbejde os vej til et bedre DPRK
Mort (6487) skrev:Den eneste måde at undgå det på er at have prøvet situationen ofte nok til at hjernen er klar over hvordan den skal handle korrekt når situationen opstår. Det er dog desværre de færreste som træner i den slags uforudsete situationer (Tror ikke jeg har gjort det siden jeg var på glatbane kursus den ene gang, for mange år siden).
Af samme grund udnytter jeg enhver chance for at komme ned og køre på den lokale nedlagte sukkerfabrik når der er glat.
Det er både sjovt og så lærer man både at køre i glat føre samt hvordan netop din bil/dæk reagerer når det er glat.
...min rekord er at holde bilen kørende sidelæns 8 omgange her. Kun ved at styre kontra og justere gassen :)
MiniatureZeus (6488) skrev:Det er altså ret svært at sætte stille og roligt igang på en så stejl stigning med så tykt et lag is, med en bil med automatgear og garanteret et ret stort moment som amerikanske 4x4 normalt har (tænker på den hvide 4x4 i starten)
Det er derfor, at man har 2. gear i automatgearkasser. Så kan du kontrollere bilen liiiidt nemmere.
Jeg synes bare det er sket ret meget i denne uge at newz.dk er gået ned, nøjagtigt samtidig med at jeg trykker på knappen "Indsend"
Rasmus064 (6489) skrev:At nogen seriøst mener Palin skal i det hvide hus :(
Fuck nu dig. Det ville da være epic - aldrig før har man kunnet masturbere så hårdt til en State of the Union-address! (Vandfarve undtaget.) Har du tænkt på det??
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.