mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (6497) skrev:"Jeg er ham at newz.dk er online for en gangs skyld" ?
Jeg er 100% sikker på jeg kiggede på linket i min browser, for så at se at jeg var i "jeg er ham..." tråden
:S
Oxxy -> det er sket dagligt :S meget passende lige omkring spisetid så man er nød til at bevæge sig ud i køkkenet
Systran (6511) skrev:Fuck jer. Jeg har STADIG ikke fået en flamebait nogensinde, og jeg får sikkert heller aldrig en. I double dare you, mother fuckers.
Én gang skal jo være den første, og det vælter sgu ikke læsset, så fuck jer - bring me your worst!
Du får ikke nogen, hvis du ikke opfører dig ordentligt, knægt.
Nå, så stille og hold kæft.
At Microsoft STADIG ikke har haft fat i Koda med henblik på at få Zune Pass til landet >:(
Nu må de fandme få fingeren ud!
jeg citerer:
"Microsoft har endnu ikke kontaktet os med henblik på at indgå aftale om klarering af KODAs repertorie til brug for Zune. KODA ser naturligvis rigtig gerne, at Zune bliver tilgængeligt i Danmark."
Nu må de fandme få fingeren ud!
jeg citerer:
"Microsoft har endnu ikke kontaktet os med henblik på at indgå aftale om klarering af KODAs repertorie til brug for Zune. KODA ser naturligvis rigtig gerne, at Zune bliver tilgængeligt i Danmark."
Vi har en medarbejder jeg altid skriver så fornemt med. bruger "Hr, de" osv.
Han afsluttede lige hans sidste mail med "LOL"
Sjoveste ever! :D
"Også en god weekend til dig Hr. Hansen :)
Der skulle være faldet meget sne i København så jeg må ”pløje” min vej hjem på vejene … LOL
"
Han afsluttede lige hans sidste mail med "LOL"
Sjoveste ever! :D
"Også en god weekend til dig Hr. Hansen :)
Der skulle være faldet meget sne i København så jeg må ”pløje” min vej hjem på vejene … LOL
"
LinguaIgnota (6522) skrev:De er med stort. Fail.
fuck off.
det skal også siges han er den eneste jeg har hørt ud over mig selv jeg har hørt udtale Adobe rigtigt.
Ok man sku måske være der.
Det sjove ligger i at en person der er ultrafin. Snakker som en Gammel dansker og er total høflig. Brugte ordet LOL
Forestil dig James bond, sige LOL. næsten det samme
Det sjove ligger i at en person der er ultrafin. Snakker som en Gammel dansker og er total høflig. Brugte ordet LOL
Forestil dig James bond, sige LOL. næsten det samme
holmen (6515) skrev:Hmm...
Synes listen er lettere mangelfuld "Ha Ha Holocaust" er en epic (og plat) titel...
http://politiken.dk/tjek/tjekmad/tjekmadartikler/E...
Erm, så man blir mere fuld af champagne fordi de har bobler, i modsætning til bajer og de fleste drinks eller hvad? :P
Erm, så man blir mere fuld af champagne fordi de har bobler, i modsætning til bajer og de fleste drinks eller hvad? :P
snesman (6526) skrev:Synes listen er lettere mangelfuld "Ha Ha Holocaust" er en epic (og plat) titel...
Man kunne jo risikere at fornærme nogen ved at have bands som Anal Cunt på sådan en liste :P
edit: men ok, man kunne vel også argumentere for at Anal Cunt er alt for underholdene til overhovedet at være provokerende :D
OxxY (6527) skrev:http://politiken.dk/tjek/tjekmad/tjekmadartikler/ECE1126974/boblevand-kan-goere-dig-fuldere/
JA wtf, der er jo tilsat kuldioxid til næsten alt der kan drikkes. :S
Rasmus064 (6534) skrev:Jyder kan sgu være dejlige mennesker nogen gange.
To-tre biler om åretDum skal man være for ikke at sætte værn op. Eller bare pikke, så folk dør.
Ægteparret tager hændelsen med ophøjet ro grænsende til munterhed. Det er nemlig nærmest en fast vintertradition på Møsvrågård, at en eller flere biler høvler ind i den udsatte staldbygning.
- Kommunen vil ikke sætte værn op, for der er aldrig nogen, der kommer til rigtig slemt til skade. Det er bare nogle mure og nogle biler, der er blevet smadret, siger Elena Pedersen til Ekstra Bladet.I rest my case.
LinguaIgnota (6537) skrev:Du vil sætte pikke op, så folk dør? Hvordan skulle det fungere?
Negerpikke.
Indeed a fail. Har du ikke et cykelskur?vandfarve (6541) skrev:http://www.facebook.com/photo.php?pid=8007432&l=0b21bb6588&id=737977795
Check hans profil.MiniatureZeus (6546) skrev:Må jeg spørger, hvordan du kunne se han var fra Køge, ud fra det billede?
http://politiken.dk/indland/ECE1127800/justitsministeren-vil-slaa-haardt-ned-paa-drengestreger/ skrev:Justitsministeren vil slå hårdt ned på drengestreger
Offentlig urinering, dørtelefonfis og kast med snebolde eller vand skal koste 1.000 kroner i bøde.
Det er jo helt klart også de størst problemer i dagens Danmark :(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.