mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
De måtte godt droppe snebold delen.
...Der havde planlagt at transportere sne, fra altanen og om til stuevinduet, for at kyle snebolde ned i fulde pigers kavalergang. De går jo alligevel ikke med en trævl på :p
...Der havde planlagt at transportere sne, fra altanen og om til stuevinduet, for at kyle snebolde ned i fulde pigers kavalergang. De går jo alligevel ikke med en trævl på :p
*Stuevind ( 'e 'en )
- Cirkulation i stuen forsaget af hurtig udledning af organske gasser ( methan mm. )
- Cirkulation i stuen forsaget af hurtig udledning af organske gasser ( methan mm. )
Wait, what? Tog han hele vejen fra Fyn til vores lan for at gå i cirkel et par gange og så hjem igen?
Daniel-Dane (6556) skrev:Wait, what? Tog han hele vejen fra Fyn til vores lan for at gå i cirkel et par gange og så hjem igen?
Hvis du havde læst lidt op, ville du vide, at Ronson bor i Nørre Åby nærmest et stenkast fra broen. Så der er en del længere til Kolding fra eksempelvis Sønderborg end fra visse steder på Fyn ;)
Opium mod tyndskid.
- Det lyder skægt.
Mulige bivirkninger
Der kan forekomme mundtørhed, kvalme, opkastning, forstoppelse, hjertebanken eller langsom puls, lavt blodtryk, kredsløbskollaps, hæmmet vejrtrækning, døsighed, svimmelhed og ukontrollerede muskelbevægelser.
Midlet kan medføre stærk lystfølelse (eufori) og såvel psykisk som fysisk afhængighed. Er afhængighed opstået, vil pludselig ophør med indtagelse af midlet udløse abstinenssymptomer i form af almen utilpashed med svedudbrud, gåsehud, gaben, blå læber, koliksmerter, diarré, rysten på arme og ben, hovedpine og evt. kramper. Desuden kan der opstå trang til atter at indtage stoffet.
- Det lyder skægt.
Det er spændende ^^ jeg glæder mig til at se hvad der sker.
Ikke at jeg tror på hverken den ene part eller den anden. Men konsekvenser får det :D
Ikke at jeg tror på hverken den ene part eller den anden. Men konsekvenser får det :D
LinguaIgnota (6571) skrev:JEG SYNES IKKE AT MAN SKAL BRUGE NUTIDS R NÅR MAN SKRIVE I CAPS! Det virker utroværdigt.
Men så lyder du som en gurker... BUSTED
Ferrofluid er sejt at lege med og nemt at lave selv.
Bland lidt sort toner fra en laserprinter/kopimaskine med lidt madolie til en passende konsistens... og leg.
Ferrofluid er sejt at lege med og nemt at lave selv.
Bland lidt sort toner fra en laserprinter/kopimaskine med lidt madolie til en passende konsistens... og leg.
En gruppe fra mit studie skrev faktisk projekt om Ferrofluid på sidste semester. Ved ikke engang helt hvad de fandt frem til, men noget kan det vel bruges til :)
#6575 Det bliver blandt andet brugt som flydende pakning i lejer.
Jeg så billedet og overskriften og troede, at det var Ahmadinejad.
At Brian og Conny, på trods af at der er et halvtykt lag is på vejen, stadig ligger med 120kmt+ forbi huset.
A EU retail company has opend a new COURIER position in your area, you can work on both part- and full-time schedule; everyone, including students and senior is welcome to apply. You can easily combine this job with your regular full time work as it demands from just 4 hours weekly. Your payment will consist of a fixed marked rate salary plus quarter bonuses.
You will be in charge of collecting parcels on employer's behalf at post offices and distributing them as instructed. All delivery-related issues are covered by the employer.
To apply, you should:
- be a citizen of Denmark aged eighteen and above
- be able to comtribute from 4 hours weekly
- be PC familiar, have access to Interntet, phone, printer
In order to apply and for additional information please contact us at [email protected]
Riiiiight...
De nye smilies i Live Messenger (MSN) eller hvad det hedder for tiden. De er fandme grimme. Ikke at de gamle var pæne, men de her er seriøst klamme. Og så er selve programmet jo heller ikke ligefrem blevet bedre.
Gamle
Nye
Edit: Hvorfor smiler den sure smiley??
Edit edit: Jo mere jeg kigger på dem synes jeg faktisk at det er de gamle der er grimme. Måske er det bare fordi de har set sådan ud i mange (!!) år. Bortset fra :@ og :S.
Gamle
Nye
Edit: Hvorfor smiler den sure smiley??
Edit edit: Jo mere jeg kigger på dem synes jeg faktisk at det er de gamle der er grimme. Måske er det bare fordi de har set sådan ud i mange (!!) år. Bortset fra :@ og :S.
vandfarve (6585) skrev:Que?
Jeg har mek2 nu, hvor vi har om "rulning uden glidning". Der har vi lige lært, at der ikke er nogen varmeudvikling, hvis der ikke er nogen glidning. Hvis bilen så glider, så holder den sig jo ikke på vejen længe.markjensen (6586) skrev:#vandfarve: DD har kun haft mek1 indtil videre, så han har lært at is er frictionless :)
OG DET KRÆVER FRIKTION. Havde der ingen friktion været, ville bilen ikke komme nogen steder.
fjols (6593) skrev:Best Korea
Det er måske også lidt dumt at grine over en fremmed statslederes begravelse.
OxxY (6596) skrev:where is clip? linket i bt henviser til en undskyldning(?)
http://sputnik.tv2.dk/play/go-morgen-danmark-25285...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.