mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
#50: Så mange ting at undre sig over. Så lidt tid at gøre det i:)
Things that make me go hmm: Dette svar fra en jobansøgning:
Fedt at de tager sig tid til at melde tilbage...
Things that make me go hmm: Dette svar fra en jobansøgning:
mail-svar skrev:Kære Anders ____________
Vi må meddele dig, at stillingen som "Økonom til FORA" er blevet besat til anden side. Årsagen er, at styrelsen har tilbudt stillingen til den ansøger, hvis samlede baggrund bedst modsvarer de krav, der er opstillet til stillingen.
Styrelsen har modtaget xx ansøgninger. Ansøgningerne er blevet vurderet og x kandidater har været indkaldt til samtale.
Fedt at de tager sig tid til at melde tilbage...
Ja. Jeg fik engang at vide at jeg bare skulle ringe hvis jeg ville have begrundelsen uddybet.
Edit: Altså hos nogle andre
Edit: Altså hos nogle andre
Spiderboy (6654) skrev:At en gymnasieelev havde shorts på i skole i går.
Det gør de altså også på HTX :O
Der var en gut på gymnasiet, en årgang under mig, der altid gik i bare tæer, også mens der lå sne og havde den samme hjemmestrik-sweater med dyremotiv på HVER dag.
Nåede aldrig at finde ud af, hvad han hed, men vi kaldte ham Lars Barfoed. Meget kreativt...
Min oldtidskundskabslærer gik også i sandaler (uden sokker, selvfølgelig) langt ind i november måned. Og var på cykel. Frisk nok.
Nåede aldrig at finde ud af, hvad han hed, men vi kaldte ham Lars Barfoed. Meget kreativt...
Min oldtidskundskabslærer gik også i sandaler (uden sokker, selvfølgelig) langt ind i november måned. Og var på cykel. Frisk nok.
Jeg render da også rundt i t-shirt og sandaler, så længe der ikke ligger meget sne på jorden.
Jeg har dog altid lange bukser på, men det er nu mere af trafiksikkerhed, da jeg ikke vil have skyld for at blænde personer i trafikken.
Jeg har dog altid lange bukser på, men det er nu mere af trafiksikkerhed, da jeg ikke vil have skyld for at blænde personer i trafikken.
Så længe man har en Fjällräven på ryggen, så er det fuldt ud socialt acceptabelt at gå i sandaler, short, bare tæer, bar overkrop etc. om vinteren... Hvis man ikke har sådan en på ryggen, så er man en taber! HA!
Moar
Fail
From
Peecee
og så lige en fail mere
Og så var der også et par kontonumre, men dem tror jeg ikke er en god idé at poste :P
Fail
From
Peecee
og så lige en fail mere
Og så var der også et par kontonumre, men dem tror jeg ikke er en god idé at poste :P
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20081125191908AAnUzga skrev:Q: When someone says 'you are a tool' what does that mean?
...
A: They use you like a tool . Here's good expression she's a hoe , Which means a garden tool -hoe . Hope this sheds some little on that meaning its' not a nice thing all depends on how they use it!
Tid til gætteleg!
Hvilken inkarneret fAndroid-troll og komplet retard har udtalt følgende:
HERPADERPA I LOVES MAH ANROID DERPADERP
Hvilken inkarneret fAndroid-troll og komplet retard har udtalt følgende:
Steve Jobs sagde faktisk på et tidspunkt at det med antennen var en feature... Det var noget de havde lavet, for at sætte fokus på, at telefoner nogle gange mister signal, hvis de bliver omklamret... De gjorde det bare ekstra tydeligt, ved at sørge for deres mistede signal blot ved berøring, for at man fremover kan lave bedre telefoner, der ikke mister så meget signal... Den udtalelse tror jeg vist han holdt sig til en enkelt gang, og så blev den ikke nævnt igen :D
HERPADERPA I LOVES MAH ANROID DERPADERP
ignuz (6671) skrev:Nissehaderen som pt er på TV2 ( mere info her )
Man skal jo bare huske at putte risengrød med en smørklat på luftet, så er nissen ens bedste ven. Gutten glemte det bare og derfor fik han kun sokker i julegave sidst år. Det er der hans had til nisser kommer fra.
Den nye Hits for Kids-CD indeholder bl.a. The Bloodhound Gangs "The Bad Touch.
Det er da et interessant valg.
Er der plads på [url=
Ha-ha, well now, we call this the act of mating
But there are several other
Very important differences
Between human beings and animals
That you should know about
I'd appreciate your input
Sweat baby, sweat baby
Sex is a Texas drought
Me and you do the kind of stuff
That only Prince would sing about
So put your hands down my pants
And I bet you'll feel nuts
Yes I'm Siskel, yes I'm Ebert
And you're getting two thumbs up
You've had enough of two-hand touch
You want it rough, you're out of bounds
I want you smothered, want you covered
Like my Waffle House hashbrowns
Comin' quicker than Fed Ex
Never reach an apex
Just like coca-cola stock
You are inclined to make me rise an hour early
Like a daylight savings clock
Do it now
You and me baby we ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
Gettin' horny now
Love, the kind you clean up
With a mop and bucket
Like the lost catacombs of Egypt
Only God knows where we stuck it
Hieroglyphics? Let me be pacific
I wanna be down in your South Seas
But I got this notion
That the motion of your ocean means
"Small Craft Advisory"
So if I capsize on your thighs
High tide B-5 you sunk my battleship
Please turn me on
I'm Mr. Coffee
With an automatic drip
So show me yours, I'll show you mine
"Tool Time"
You'll Lovett just like Lyle
And then we'll do it doggy style
So we can both watch "X-Files"
Do it now
Do it again now
Gettin' horny now
Do it again now
Do it now
Do it again now
Gettin' horny now
Det er da et interessant valg.
Er der plads på [url=
LinguaIgnota (6674) skrev:Den nye Hits for Kids-CD indeholder bl.a. The Bloodhound Gangs "The Bad Touch.
Det er nok fordi dem der udvælger musikken er så professionelle at de ikke behøver at lytte til lyrikken, fordi de ved at det jo kun er melodien der bliver hørt...
Uhmm, BC ftw...
Jeg forsøger at svare på BlackFalcons indlæg, men så skal vandfarve blande sig og ødelægge alt. Den mand giver ringe mening.
BlackFalcon (19940) skrev:...der undrer sig over tråden her ikke har rundet 20.000 indlæg endnu i dag, og at ingen er tyvstartet lige som sidst...
Daniel-Dane (19942) skrev:Stadig for tidligt, men jeg kan da godt spamme 60 indlæg, hvis det gør dig glad.
vandfarve (19943) skrev:Der mangler kun 30, men jeg kan godt se, at trådens ånd ikke lægger så meget op til regulær spam.
Mit bud er, at vi har ramt 10.000 inden kl. 22, men lad os nu se.
Daniel-Dane (19945) skrev:Du blander trådene og indlæggene sammen nu.
vandfarve (19947) skrev:At du nu sikker på det, min gode herre? Jeg er rimelig sikker på, at jeg henviser til tråden til dumme spørgsmål, da jeg bl.a. nævner den én sætning over spørgsmålet.
Siden det er mit spørgsmål, så burde jeg selv være bedst til at vurdere, hvad jeg mener, ikke?
Daniel-Dane (19948) skrev:wat?
Nej.vandfarve (19949) skrev:TL;DR:
Jeg henviser til tråden til dumme spørgsmål. Happy now? :)
Ronson (6678) skrev:http://www.trustpilot.dk/review/www.newz.dk skrev:Lækker side
men ham vandfarve ødelægger det hele og Ignota skaber en lummer stemning. Jeg vil alligevel give 5 stjerner.
Du har jo selv skrevet det, no? Eller er du i virkeligheden Rune Duus' onde tvillingebror?
AHA!
RonRon gør bare opmærksom på, at han allerede ved en tidligere lejlighed har meddelt at Vandfarve ødelægger det hele.
De har lidt svært ved at følge med, Ronnie - man skal tale meget langsomt og t-y-d-e-l-i-g-t på Newz, you know.
De har lidt svært ved at følge med, Ronnie - man skal tale meget langsomt og t-y-d-e-l-i-g-t på Newz, you know.
...at det tager 45 minutter for Windows at slette et directory på net netværksdrev , men det kun tager 45 sekunder at slette det samme directory hvis man connecter til maskinen via Remote Desktop og sletter det direkte fra maskinen.
Microsoft, det er pinligt og det er en ommer !
Mort (6691) skrev:...at det tager 45 minutter for Windows at slette et directory på net netværksdrev , men det kun tager 45 sekunder at slette det samme directory hvis man connecter til maskinen via Remote Desktop og sletter det direkte fra maskinen.
Er det ikke fordi den først kopier det hele ind på din computer og derefter sletter det?
Mener at hvis man sletter noget fra et netværks drev så ender det i ens egen papirkurv.
http://www.unexplained-mysteries.com/forum/index.php?showtopic=44522 skrev:One time i heard a story of a girl who thought she saw her brother in the hallway but her brother was outside anyways she saw her brother and he told her to come with him to this dark room but she said no and left after her real brother came from outside she asked him if that was him that told her to come with her, he said no and she found out that it wasnt him but it was a shapeshifter
I <3 crackpots.
http://www.unexplained-mysteries.com/forum/index.php?showtopic=44522 skrev:Very scary I have an aunt who was sleeping at my house one night. and she thought she saw me in the hallway just standing there and i was deep in sleep in my own room. She walked over to "me" and placed her hand on my shoulder and said "what are you doin' up?" "I" turned around but it was NOT me it had red eyes and teeth like needles it's eyes reached the back of it's head and it suddenly disapearred.
Crackpots. <3
Nu bliver jeg helt ked af, at jeg er bannet fra Selvet. For søren da også, jeg har problemer med Shapeshifter Demons - og nogen skal krafthelvede høre om det. Har de mon forstand på den slags på Filmz?
Det må du fandme ikke joke med sådan noget!qw_freak (6697) skrev:goodnight sweet prince.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.