mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://ekstrabladet.tv/biler/article1466651.ece
At EB har fuldt hende i en hel dag, og de så har kogt det ned til lige godt 2 minutter (uden speak i starten)... Må være et pænt indholdsløst job..
At EB har fuldt hende i en hel dag, og de så har kogt det ned til lige godt 2 minutter (uden speak i starten)... Må være et pænt indholdsløst job..
Rasmus064 (6692) skrev:Er det ikke fordi den først kopier det hele ind på din computer og derefter sletter det?
Mener at hvis man sletter noget fra et netværks drev så ender det i ens egen papirkurv.
Nej hvis man sletter noget fra et netværksdrev, så forsvinder det uden at ryge i nogen papirkurv.
Mit gæt er at protokollen for sletning over netværksdrev er sådan at den lokale maskine sender kommandoen til den fjerne maskine om at slette en fil og så venter den på at den har fået svar tilbage om at filen er slettet før den beder den fjerne maskine om at slette næste fil. Det vil betyde at der kommer latency på hver eneste fil som skal slettes.
I mit tilfælde var det cirka 200.000 filer, hvilket betyder meget lang ekstra ventetid.
kimx (6708) skrev:http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/pengeautomat-spr%C3%B8jtede-1000-krsedler-ud/?id=35640971&forside
Det er også sket i Køge engang, hvor der var en dame der rendte med en del penge, men så blev anholdt for tyveri og fik en bøde..
WTF!, tænker jeg bare - er termodynamik virkelig så svært at forstå. I det mindste bare nogle simple ting, som, at dette er den dummeste ide??
Jeg bliver helt led og ked af det, når jeg læser sådan noget :(
Jeg bliver helt led og ked af det, når jeg læser sådan noget :(
OxxY (6711) skrev:BREAKING NEWS: Eleverne på de danske kræmmerskoler er dummere end lort.
Jeg er ikke overrasket.
Det skal de. Der skal sættes fokus på problemet. DE skal ikke skamme sig. Det skal politikerne (ikke kun den nuværende regering), som aldrig har sat en hård standard.
Politikerne, forældrene, lærerne og eleverne. Der skal sgu et effektivt samarbejde til at producere så hårdt et fail.
Problemet er at skolen ikke fokuserer på elevernes mål, men på abstrakte læseplaner som de færreste kan se en mening i at følge. Jeg har talt.
Man kan ikke regne med, at forældrene gør en indsats. Alt for mange er ligeglade og forventer, at skolerne skoler skoleeleverne. Eleverne kan vi heller ikke bebrejde, da de er børn og skal motiveres i den rigtige retning. Jeg havde en lærer i folkeskolen (i flere fag selvfølgelig), som ofte havde "hovedpine", hvorfor vi så fik lov til at spille Quake (at jeg altid vandt er selvfølgelig også en selvfølge. Selvfølgelig). Så ja, jeg vil give dig ret i, at det er lærernes engagement, som i sidste ende bestemmer, om eleverne bliver til noget. (Heldigvis fik jeg nye, duelige lærere i syvende klasse, so I turned out well.)LinguaIgnota (6715) skrev:Politikerne, forældrene, lærerne og eleverne. Der skal sgu et effektivt samarbejde til at producere så hårdt et fail.
/wall of text
OnT:
http://www.amazon.co.uk/Cyanide-Happiness-Ice-Cream-Sadness/dp/0007319614/ref=pd_sxp_f_pt/277-6793305-6200615 skrev:13 new from £4.99 2 used from £6.31
Daniel-Dane (6720) skrev:
/wall of text
OnT:http://www.amazon.co.uk/Cyanide-Happiness-Ice-Cream-Sadness/dp/0007319614/ref=pd_sxp_f_pt/277-6793305-6200615 skrev:13 new from £4.99 2 used from £6.31
Genial bog ^^ har begge, Skal ha udvidet min samling af små anderledes tegneserier med Nogen Suicide bunnies
http://www.amazon.co.uk/Dawn-Bunny-Suicides-Andy-R...
Ehh? Fik denne da jeg skulle installere ATI driver og havde downloaded den forkerte version.
http://peecee.dk/upload/view/278864
Næsten ligeså god som da man skulle trykke "Finsk" som det sidste efter installation af deres driver.
http://peecee.dk/upload/view/278864
Næsten ligeså god som da man skulle trykke "Finsk" som det sidste efter installation af deres driver.
Er der gået sport i at lave dyremishandlings-videoer?
Hvordan kan man få sig til at gøre disse ting i, hvad der ser ud som, et civiliseret land?
Advarsel, det er ikke for svage sjæle og dyreelskere:
LINK.
Hvordan kan man få sig til at gøre disse ting i, hvad der ser ud som, et civiliseret land?
LINK.
Jakob Jakobsen (6731) skrev:Advarsel, det er ikke for svage sjæle og dyreelskere:
Det er heller ikke for almindelige eller hårdføre, den slags burde som så meget andet ikke eksistere, om folk kan holde til at se på det eller ej...
Hvorfor gør man den slags, især det setup har været gennemtænkt, og der har været en plan med det, så hvorfor??
Tror af gode grunde jeg ikke burde se den ^^
Men sådan som det lyder i kommentarene lyder det som en gammel kending jeg engang så en gif af på 4chan dengang jeg kom der.
Sådan nogen videoer burde ikke spredes :S det gør bare folk negative. *træls* rating til JayJay :P
Men sådan som det lyder i kommentarene lyder det som en gammel kending jeg engang så en gif af på 4chan dengang jeg kom der.
Sådan nogen videoer burde ikke spredes :S det gør bare folk negative. *træls* rating til JayJay :P
Jakob Jakobsen (6731) skrev:Er der gået sport i at lave dyremishandlings-videoer?
LINK.
jeg vil ikke se den, men hvad sker der i den?
Har netop fundet ud af at videoen er fra 2006 og grunden til at den er dukket op nu.... er at hun netop har gjort det samme med endnu en killing.
T-Hawk (6737) skrev:At de som medvirker i DDoS angrebene mod Visa, Mastercard og Paypal konsekvent bliver kaldt "hackere" i medierne... Der er sku ikke noget hacking over at foretage et DDoS angreb.
Nu vi er igang. Var Operation Payback ikke for TPB. Det de laver nu kalder de da for Operation Avenge Assange?
Jakob Jakobsen (6743) skrev:Har netop fundet ud af at videoen er fra 2006 og grunden til at den er dukket op nu.... er at hun netop har gjort det samme med endnu en killing.
Det er ikke blot hende, og ikke kun killinger der trampes på. Det er alt fra hunde, katte, fugle, frøer, kaniner etc...
Der er en hel industri med kvinder der kvaser små dyr med deres hæle. Det er en tilsyneladende et turn on for nogle i Kina, og folk betaler gerne penge for disse film.
Film genren hedder "animal snuff" og har vel eksisteret side om side med de snuff film hvor det er mennesker der dræbes.
EDIT: Ovenstående er btw. også i familie med den mærkelige fetish kaldet "crushing". Overført til dyr kan det f.eks. være at en kaninunge placeres på et bord, en glasplade lægges ovenpå kaninen, hvorefter pigen sætter sig på pladen. Kaninen kvæstes naturligvis til døde...
Det er en mærkelig verden vi lever i :-/
Ronson (6746) skrev:Er der overhovedet nogensinde lavet snuff film?
Ja, der fandtes en overgang en masse af den slags på edonkey netværket (emule idag?). Du kan finde alt fra folk der få halsen skåret over, til arme/ben skåret af med små knive etc...
Den eneste jeg lige kan huske hed noget med physopaths and middle eastern wacko's... Det er en 120 minutters samling af alt fra folk og dyr der bliver skåret og skudt i... Hvis du gerne vil se ens mands hoved blive savet vertikalt halvt over af et maskingevær mens han er i live er det filmen for dig.
Og, nej jeg aner ikke hvorfor jeg har set alt det lort, men det er havd der kommer op når man sidder til LAN og det gælder om at chokere hinanden...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.