mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
JA for det er Animal snuff :P
Men andre ting som bare lige at kaste en hund ud fra en bro... er mere for opmærksomhed.
Men andre ting som bare lige at kaste en hund ud fra en bro... er mere for opmærksomhed.
Hørt i et politilokale i Nordjyllands politikreds: "FREM MED POPCORNENE, GUTTER!"
Hence
http://politiken.dk/indland/ECE1139823/professor-f...
Hence
Politiken skrev:Fire mænd iført munkekutter har haft sex med kvinde i et lokale på Aalborg Universitet. Politiet ser nu filmen
http://politiken.dk/indland/ECE1139823/professor-f...
Er "ligestilling" ikke ved at være lidt ekstremt?
Jeg ville da heller ikke ansætte en hvis jeg vidste at hun netop kunne nå at blive trænet op, hvorefter hun skulle på ½-1 års barsel som jeg skulle betale til.
Havde de bare givet hende et afslag uden begrundelse, havde der slet ingen problemer været. Det er da latterligt.
Jeg ville da heller ikke ansætte en hvis jeg vidste at hun netop kunne nå at blive trænet op, hvorefter hun skulle på ½-1 års barsel som jeg skulle betale til.
Havde de bare givet hende et afslag uden begrundelse, havde der slet ingen problemer været. Det er da latterligt.
LinguaIgnota (6758) skrev:And DUDE implies a male (I even looked it up in the dictionary)
Or maybe I'll feed her just DRY POFFINS which she DISLIKESOMG. DON'T DO IT, BRO'!
Faggosexuals of Newz.dk:
Nu ved vi endelig, hvor det gik galt. Men vi ved også, hvordan I kan kureres.
Thank me later.
Nu ved vi endelig, hvor det gik galt. Men vi ved også, hvordan I kan kureres.
Thank me later.
Jakob Jakobsen (6771) skrev:FAIL!
Alt på nettet er fake - men det kan sagtens være sjovt alligevel. Skønlitteratur bringer også lulz.
Er det bare mig, eller er [url= (jeg kender ikke lige den rigtige titel)
Bonus hmm: Gilels er fantastisk i [url=
Bonus hmm: Gilels er fantastisk i [url=
Til mit forsvar så stenede jeg noget tv, indtil jeg skulle i byen. ):Jakob Jakobsen (6762) skrev:...at der er nogen der ser Lærkevej.
Daniel-Dane (6775) skrev:Til mit forsvar så stenede jeg noget tv, indtil jeg skulle i byen. ):
Jeg forstår.
http://www.facebook.com/profile.php?id=681643793
Man bliver helt bange inderst inde
Man bliver helt bange inderst inde
Hun ligner julens modsvar til Pennywise the dancing clown.
Hun ligner julens modsvar til Pennywise the dancing clown.
At jeg sidder med en installtionsmanual til en fjernbetjent centrallås til bilen, hvor den skal forbindes til +12v og -12v.
Jeg har altså kun 12V i min bil.
Tror jeg for fremtiden bruger +6V og -6V når jeg taler bilelektro-nik/mekanik.
Jeg har altså kun 12V i min bil.
Tror jeg for fremtiden bruger +6V og -6V når jeg taler bilelektro-nik/mekanik.
At EB brokker sig over at Apple ikke vedlægger manualer til deres produkter..
Wtf?
Der er da stort set ingen elektronik produkter der lægger rigtige manualer med til deres produkter mere? Størstedelen af dem vedlægger en CD og resten et link hvor man kan downloade en manual.. Det er da ikke noget Apple er specielt slemme til i forhold til andre?
Måske ud over, at de har udnyttet det til at de gør det pga. miljøet og ikke økonomien, men thats just Apple..
Wtf?
Der er da stort set ingen elektronik produkter der lægger rigtige manualer med til deres produkter mere? Størstedelen af dem vedlægger en CD og resten et link hvor man kan downloade en manual.. Det er da ikke noget Apple er specielt slemme til i forhold til andre?
Måske ud over, at de har udnyttet det til at de gør det pga. miljøet og ikke økonomien, men thats just Apple..
Kan nu meget godt lide slutningen.
http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/gadgets/article1468856.ece skrev:Selvom Apple ikke gider give dig en trykt manuel med i hånden, så findes der faktisk vejledning på dansk. Apple har nemlig lagt sine manualer ud på nettet - du skal bare selv printe med eget blæk og pair - eller læse fra skærm. Sikke en service!
Min erfaring er, at især troubleshooting-delen af manualer er yderst brugbare.
Eksempel fra en fjernbetjening til pc, jeg satte op for de gamle forleden:
Fjernbetjeningen virker ikke - Batteriet sidder forkert i, eller virker ikke.
Softwaren virker ikke - Geninstaller programmet og vær sikker på, at du kører nyere Windows end Windows 98.
.. og det var sådan set det.
Min erfaring er, at især troubleshooting-delen af manualer er yderst brugbare.
Eksempel fra en fjernbetjening til pc, jeg satte op for de gamle forleden:
Fjernbetjeningen virker ikke - Batteriet sidder forkert i, eller virker ikke.
Softwaren virker ikke - Geninstaller programmet og vær sikker på, at du kører nyere Windows end Windows 98.
.. og det var sådan set det.
wc4 (6789) skrev:Blasfemi!
Du finder jo heller ikke mange tørlagte alkoholikere med alkohol i hjemmet.
wc4 (6789) skrev:Blasfemi!
Tag det roligt ^^ Jeg går på nettet igennem min telefon. Men får fiber i februar ( på tvang )
Det ender vel også med jeg skal ha en indbo's forsikring en dag :S
Daniel-Dane (6792) skrev:Buhu?
Jeg har ingen selvkontrol :D Ubevidst kan jeg sidde og surfe de samme par sider. igen, og igen, og igen. Og ender med at komme i seng først ved en 11-12 stykker >.< Waste of time. :P Net er usundt ( for mig )
Se... Sidst jeg lagde mærke til tiden var den 17:24 og jeg sagde til mig selv "én FML side og så laver jeg mad"
>.< didn't happen
SlettetBruger (6793) skrev:Jeg har ingen selvkontrol :D Ubevidst kan jeg sidde og surfe de samme par sider. igen, og igen, og igen. Og ender med at komme i seng først ved en 11-12 stykker >.< Waste of time. :P Net er usundt ( for mig )
Se... Sidst jeg lagde mærke til tiden var den 17:24 og jeg sagde til mig selv "én FML side og så laver jeg mad"
>.< didn't happen
know the feeling :D, dog knapt så voldsomt, har lidt mere kontrol XD
OT:
<<<< warning, wet boobs in this video
Denne pjece fra Metroen:
Lommetyve arbejder i grupper eller alene. De bruger forskellige tricks og metoder til at stjæle ejendele fra håndtasker, rygsække og lommer.Nå, så det gør de alligevel?
At jeg drømte at jeg havde Ubuntu og Windows i dualboot. Efter en opdatering af Windows havde den fjernet Ubuntu og jeg var nødt til at slette hele lortet. Herefter drømte jeg at jeg ville skrive herinde og brokke mig.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.