mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
det er det værste lorteprodukt, jeg har købt. Derfor. Den har kørt hæderligt efter den sidste opdatering igår, men det er så også første gang at oplevelsen har været flydende siden jeg købte den i august. Musikafspilleren stopper dog stadig midt i numrene, helt tilfældigt.
Chrome light er stadig kilometer bsg safari til iOS med hensyn til touch interfacet men firefox til androi virker godt. ff er bare stadig i beta.
Chrome light er stadig kilometer bsg safari til iOS med hensyn til touch interfacet men firefox til androi virker godt. ff er bare stadig i beta.
gnarfsan (6804) skrev:Musikafspilleren stopper dog stadig midt i numrene, helt tilfældigt.
Spøjst :P Min starter numre helt tilfældigt
Danmarks største medieluder er blevet indstillet til en pris. Jeg ønsker ham al mulig held og lykke.
Sidney er ikke nær lige så meget medieluder som Villy. Forskellen ligger i at Villy siger og gør ALT for at masserne kan lide ham, hvor Sidney i alt den tid han har været på TV bare har været sit eget dumme selv :) Den store forskel ligger jo i at Sidney (i hvert fald ikke åbenlyst) ikke gør noget aktivt for at folk skal smide penge efter ham, hvor Villy jo nærmest ikke kan ringe hurtigt nok til DR og Politiken hver gang det er populært at pege fingre af nogen.
Så i kan jo godt se at Villy sælger sig selv i højere grad = mere medieluder.
Så i kan jo godt se at Villy sælger sig selv i højere grad = mere medieluder.
qw_freak (6817) skrev:nope, se i højre side af badekarret, der har de klippet forkert ud!
Jeg har siddet og pixelpeepet og kan ikke se nogle tegn på at det er shoppet.
Hvis det er, så tager jeg hatten af for grafikeren, siden skygger osv. passer 100%.
Jakob Jakobsen (6818) skrev:Jeg har siddet og pixelpeepet og kan ikke se nogle tegn på at det er shoppet.
Hvis det er, så tager jeg hatten af for grafikeren, siden skygger osv. passer 100%.
okay, hvad så med det halve hoved der er bag poolen, og den hvide kant der er over varnmemåleren samt det lader til at samtlige "svømmere" har en hover hand?
Følgende:[video]3940[/video]
Er det bare mig, eller bliver spil grimmere og grimmere med tiden? (I know it's for iTouch, but still.)
Er det bare mig, eller bliver spil grimmere og grimmere med tiden? (I know it's for iTouch, but still.)
SlettetBruger (6826) skrev:http://peecee.dk/upload/view/279810
Stødte tilfældigt på den >.<
http://newz.dk/forum/newz-dk/nyt-favicon-108955#23
OG det du mener er HMM er vel at han kalder det Jazz hands når det tydeligvis ikke er det.
Ellers ser det da unægtelig sjovt ud. og hårdt ^^
Not so much hmm
Ellers ser det da unægtelig sjovt ud. og hårdt ^^
Not so much hmm
http://ekstrabladet.dk/112/article1471215.ece
Skyderiet er som sådan ikke slem. Men han bringer vanære over V'et
Og hvad sker der for tasken? xD
Skyderiet er som sådan ikke slem. Men han bringer vanære over V'et
Og hvad sker der for tasken? xD
Ja. Jeg ville bare poste videoen. :Pqw_freak (6823) skrev:Daniel-Dane (6821) skrev:Følgende:[video]3940[/video]
Det er til en Iphone, som du ved, så nej,det er god grafik i den sammenhæng!
googletranslate af en spansk sang min kærestes familie synger juleaften:
I aften er juleaften
og i morgen er jul,
får boot, Mary
Jeg har tænkt mig at få drukket.
Ande, Ande, ande
bryder løs,
gå, gå, gå
Det er juleaften.
Se hvor blondine
Se hvordan brun
Åh, hvad en god nat
Det er juleaften!
Men se, hvordan de drikker
fisk i åen
men se hvordan de drikker
at se Gud født.
Drik og drikke
og drikke igen
fisk i åen
at se Gud født.
Makes me go hmm.
I aften er juleaften
og i morgen er jul,
får boot, Mary
Jeg har tænkt mig at få drukket.
Ande, Ande, ande
bryder løs,
gå, gå, gå
Det er juleaften.
Se hvor blondine
Se hvordan brun
Åh, hvad en god nat
Det er juleaften!
Men se, hvordan de drikker
fisk i åen
men se hvordan de drikker
at se Gud født.
Drik og drikke
og drikke igen
fisk i åen
at se Gud født.
Makes me go hmm.
At MythBusters afslører halvdelene af handlingen i en film der først kommer i biografen til januar (Green Hornet).
Det er mere eller mindre en ren reklame for filmen. Der bliver desuden brugt mange klip fra filmen i afsnittet, så mon ikke de har fået lidt penge fra producenten.
Det er mere eller mindre en ren reklame for filmen. Der bliver desuden brugt mange klip fra filmen i afsnittet, så mon ikke de har fået lidt penge fra producenten.
Arh. Lovely. Man skulle tro producenten ikke ville spoile sin egen film :D
Altid noget de gør det transperent.
Pyt., Så længe man stadig kan stole på Mytbusters !
Altid noget de gør det transperent.
Pyt., Så længe man stadig kan stole på Mytbusters !
Den er vel så forudsigelig som alle andre Hollywoodfilm.
Han blir green hornet, han nyder sine nye kræfter, han beslutter at bruge dem til gode ting, en farlig farlig trudsel kommer og truer med at udslette jorden men han afværger det i sidste sekund presset til det yderste, måske er han endda i et moralsk dilemma.
Han blir green hornet, han nyder sine nye kræfter, han beslutter at bruge dem til gode ting, en farlig farlig trudsel kommer og truer med at udslette jorden men han afværger det i sidste sekund presset til det yderste, måske er han endda i et moralsk dilemma.
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1472776.ece skrev:Casper og jeg har det sådan - og det er med hånden på hjertet - at når vi tæller sammen hvad vi er blevet snydt for af penge, så er det ikke piraterne der har snydt os. Det er distributørerne og producenterne der har snydt os, det er ikke jer søde piratgrupper, lyder den altfavnende kommentar fra Frank Hvam[...]
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.