mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg sad i toget og forsøgte at komme på deres gratis net (som selvfølgelig aldrig virker). Pludselig rammer jeg "diagnosticer" og får dette:
http://peecee.dk/uploads/122010/arsumarsumarsum.pn...
Daniel-Dane (6904) skrev:Jeg sad i toget og forsøgte at komme på deres gratis net (som selvfølgelig aldrig virker). Pludselig rammer jeg "diagnosticer" og får dette:
Jeg gætter på, at tazimn har været på spil her...
[quote=SlettetBruger (6902)]Suicidal bunnies!
Sluk lyden på Suicidal bunneis og hør dem med denne! :)
There you go
Sluk lyden på Suicidal bunneis og hør dem med denne! :)
There you go
Var du i færd med at læse noget damnyouautocorrect.com?pewbe (6907) skrev:Sport på engelsk...?
Daniel-Dane (6908) skrev:Var du i færd med at læse noget damnyouautocorrect.com?
Jep :p
Men gad godt det var foregået på engelsk den gang jeg gik til sport XD
Daniel-Dane (6910) skrev:... at pewbe skulle slå ordet "hymen" op.
Heyhey, jeg har ikke engelsk mere :P
.. at jeg savner min gamle MBP som snildt kunne komme op på 45-50 grader ved tasturet, i modsætning til min nye kun lige sniger sig over 28 grader... Mine fingre fryser jo!
http://img.clubic.com/photo/0258000003170298.jpg
Jeg forestiller mig de bare sidder og glor i kameraet og griner. En time hver dag.
Jeg forestiller mig de bare sidder og glor i kameraet og griner. En time hver dag.
Shopped?
Prisen er ikke centreret, ville være hvis der havde stået 10kr.
Stykprisen viser at prisen skulle være 10kr.
EXIF er fjernet fra billedet.
Shopped?
Nope, taget i formiddags med det skodkamera, der sidder i telefonen.
Nope, taget i formiddags med det skodkamera, der sidder i telefonen.
Jakob Jakobsen (6916) skrev:#15
Shopped?
Der er også gratis ler i vores lokale fakta (1 stk for 0 kr)...
Jakob Jakobsen (6922) skrev:Trafikstyrelsen
I radioen sagde de, at det var fordi at hvis det så ikke var lovpligtigt at have sommerdæk på om sommeren, så ville der ske flere ulykker om sommeren, da vinterdæk er dårlige om sommeren.
Ja har læst undersøgelserne, men da de er baseret på meget gamle undersøgelser, er de ikke relevante i dag.
For det første er man idiot hvis man kører på vinterdæk om sommeren. Den største grund til at de står bedre fast på is og sne, er at de er lavet af meget blødere gummi. Sommerdæk bliver næsten som plastik i vinterkulden.
Af samme grund vil dækkene blive slidt ekstremt hurtigt i sommervarmen og en af mine veninder, måtte netop købe nye vinterdæk igen, for andet år i træk, da hun ikke mente at der skete noget ved at køre på vinterdæk.
Med hensyn til hvor godt de står fast, så står vinterdæk i mange tilfælde lige så godt, eller bedre fast end sommerdæk, selv om sommeren. Men på grund af det ekstreme slid, vil man hurtigt miste alt mønsteret.
Personligt mener jeg at det burde være lovpligtigt at have vinterdæk på i vintermånederne, da sommerdæk er ekstremt livsfarlige, ligemeget hvor god en billist er.
Desuden er langsomkørende billister på sommerdæk, tit skyld i overhalingsulykker på grund af at de trækker køer hvor utålmodige billister kan finde på at lave hasarderede overhalinger.
Ja har læst undersøgelserne, men da de er baseret på meget gamle undersøgelser, er de ikke relevante i dag.
For det første er man idiot hvis man kører på vinterdæk om sommeren. Den største grund til at de står bedre fast på is og sne, er at de er lavet af meget blødere gummi. Sommerdæk bliver næsten som plastik i vinterkulden.
Af samme grund vil dækkene blive slidt ekstremt hurtigt i sommervarmen og en af mine veninder, måtte netop købe nye vinterdæk igen, for andet år i træk, da hun ikke mente at der skete noget ved at køre på vinterdæk.
Med hensyn til hvor godt de står fast, så står vinterdæk i mange tilfælde lige så godt, eller bedre fast end sommerdæk, selv om sommeren. Men på grund af det ekstreme slid, vil man hurtigt miste alt mønsteret.
Personligt mener jeg at det burde være lovpligtigt at have vinterdæk på i vintermånederne, da sommerdæk er ekstremt livsfarlige, ligemeget hvor god en billist er.
Desuden er langsomkørende billister på sommerdæk, tit skyld i overhalingsulykker på grund af at de trækker køer hvor utålmodige billister kan finde på at lave hasarderede overhalinger.
Jakob Jakobsen (6924) skrev:#23
Er fuldkommen enig, var bare for at pointere hvad grunden var til de ikke synes det var en god idé.
Jeg tror dog også at det kun var spekulationer, da det var på Pop FM..
Ordet spinning forbudt i danske fitnesscentre.
Der synes det noget pis at sådan noget går over landegrænser.
Rasmus064 (6927) skrev:Ordet spinning forbudt i danske fitnesscentre.
De har jo bare betalt for at det er globalt.. Er der jo ikke noget galt i..
Man kan dog så diskuttere om man overhovedet burde kunne købe licens på et sådan udbredt navn..
What!? Nogen politkere, der siger noget fornuftigt. Det er sjældenheder i disse tider.
Systran (6929) skrev:What!? Nogen politkere, der siger noget fornuftigt. Det er sjældenheder i disse tider.
Tænk så på, fra hvilken blok udtalelsen kommer. I de sidste 9 år har alle med lidt forstand på makroøkonomi skreget til himlen over det ene dumme forspil efter det andet.
Så sent som i sidste malede S og SF det hele sort ved konsekvent at påstå, at regeringen har skåret i velfærden (hvilket er direkte og 100% forkert), og at regeringen var skyld i de største velfærdsforringelser i mands minde (ditto). Og nu kommer der en udtalelse som denne?!
Det er utroligt, at medierne ikke har kastet sig over det ekstreme hykleri. Min forklaring? De udtaler det fuldstændigt intentionelt op til jul, så ingen lægger mærke til det, men så de senere kan referere til det.
Det er fandme hyklerisk.
http://newz.dk/newz-dk-oensker-alle-en-glaedelig-j...Jakob Jakobsen (6934) skrev:@Daniel-Dane
Link til det tidligere indlæg?, kan umidelbart ikke finde det.
Ok, man skal altså lede samtlige tråde på siden igennem før man poster et link?!?. Virkeligt genialt.
Det ændrer da ikke på, at det er en gentagelse. (;Jakob Jakobsen (6936) skrev:Ok, man skal altså lede samtlige tråde på siden igennem før man poster et link?!?. Virkeligt genialt.
Nej det er ikke en gentagelse.
For at det er en gentagelse skal det, medmindre det spammes i samtlige tråde, være fra samme tråd.
Synes ikke man kan gå og straffe folk for ikke at have gennemlæst samtlige tråde på siden.
Nej det er ikke en gentagelse.
For at det er en gentagelse skal det, medmindre det spammes i samtlige tråde, være fra samme tråd.
Synes ikke man kan gå og straffe folk for ikke at have gennemlæst samtlige tråde på siden.
Jeg drømte at der var flere af jer der havde samme fornavn, og så skulle jeg bedømme hvem der var lækrest ud fra profilbilleder. Meget svært!
#6941 o.m.f.g. newz er markjensens candy shop! (jeg er dog tydeligvis lækrest se selv ---> )
Anders Feder (6942) skrev:#6941 o.m.f.g. newz er markjensens candy shop! (jeg er dog tydeligvis lækrest se selv ---> )
Jeg venter stadig på newz' svar på en gone wild-sektion :(
... At Crysis minder så meget om Half-Life. Der er flere gange, hvor scenen kunne have være kopieret direkte fra Half-Life (1 og 2 inkl. episoderne).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.