mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... At Crysis på hard var så nemt. Bosserne var sygt nemme. Den koreanske leder skulle bare have et par slag i hovedet, og så var han færdig. Ved sidstebossen skal man bare løbe frem og tilbage, indtil man kan skyde nuken.
Jakob Jakobsen (6954) skrev:Jeg troede at Gøg & Gokke var døde?!?
heh ham der optager det gør jo heller ikke meget for at stoppe dem :p Tilgængæld lyder han ikke synderlig meget mere intelligent end dem i gravkoen :D
http://jegtilstaar.dk/?id=87129879831 skrev:Jeg tilstår at jeg er bange. Jeg er bange for hvad der skal ske med mig. Jeg er dum som en dør og er fed og klam..
Jeg tilstår at jeg har anoreksi og jeg ville ønske nogen vidste det så jeg kunne få hjælp.
Jeg tilstår at jeg elsker dig, og jeg ville ønske at jeg var din, og du var min - ingen andres.
K 16
Tænk, jeg læste det som: Jeg tilstår at jeg har android og jeg ville ønske nogen vidste det så jeg kunne få hjælp...
LinguaIgnota (6957) skrev:http://jegtilstaar.dk/?id=87129879831 skrev:Jeg tilstår at jeg er bange. Jeg er bange for hvad der skal ske med mig. Jeg er dum som en dør og er fed og klam..
Jeg tilstår at jeg har anoreksi og jeg ville ønske nogen vidste det så jeg kunne få hjælp.
Jeg tilstår at jeg elsker dig, og jeg ville ønske at jeg var din, og du var min - ingen andres.
K 16
Tænk, jeg læste det som: Jeg tilstår at jeg har android og jeg ville ønske nogen vidste det så jeg kunne få hjælp...
Obvious troll is obvious? Eller dårlig joke er dårlig? :P
Ontopic: at people of walmart stadigvæk kan få mig til at gå WTF http://www.peopleofwalmart.com/?p=28492
T-Hansens fyrværkerside
Knaldperler 0,5 m? Deres billedgallerier er også gode. Man får et helt andet syn på fyrværkeriet når man ser det i forskellige vinkler.
Først står de op, så ligger de ned. Og så står de op igen. Divine.
Eller hvad med den gribende historie om crackling ball'en der bliver udstødt?
Knaldperler 0,5 m? Deres billedgallerier er også gode. Man får et helt andet syn på fyrværkeriet når man ser det i forskellige vinkler.
Først står de op, så ligger de ned. Og så står de op igen. Divine.
Eller hvad med den gribende historie om crackling ball'en der bliver udstødt?
markjensen (6960) skrev:Eller hvad med den gribende historie om crackling ball'en der bliver udstødt?
De to første billeder af disse crackling balls. Den ene er photoshopped så støbemærker er fjernet. Så T-Hansens produktbilleder er falske. hmm... Hvad bliver det næste? At McDonalds piller ved billederne af deres burgere?
Dreadnought (6961) skrev:De to første billeder af disse crackling balls. Den ene er photoshopped så støbemærker er fjernet. Så T-Hansens produktbilleder er falske. hmm... Hvad bliver det næste? At McDonalds piller ved billederne af deres burgere?
Var faktisk til foredrag med en mad-fotograf/photoshop fyr, som forklarede at i Danmark og resten af Norden, gjorde man salaten på usunde madvarer (såsom burgers etc) meget grønnere i forhold til USA, hvor salatfarven bliver nedtonet.
Det samme gjorde sig gældende på billeder af kød i udsalgsaviser, hvor der i danmark tit er grønt med i billedet, mens i USA er der sjældent grønt, men derimod et billede af en ko eller noget andet.
Alt i alt var det utroligt sjovt og skræmmende at høre, hvor meget magt mad-fotografen har over forbruget.
XorpiZ (6963) skrev:Jeg kendte engang en madfotograf, og det er skræmmendeså mange tricks de bruger. Olier, kemikalier og alt muligt andet pjat.
Fixed!
Fixed.XorpiZ (6963) skrev:Jeg kendte engang enmadfotograf, og det erskræmmende så mange tricksde bruger.Olier, kemikalierog alt muligt andet pjat.
http://politiken.dk/tjek/ECE1156484/advarsel-aarsskiftet-slog-alarmen-i-iphone-ihjel/ skrev:En iPhone er en kombineret mobiltelefon, kamera og minicomputer.
Disse såkaldte smartphones er mere og mere dominerende på markedet for mobiltelefoner og fås i mange forskellige udgaver fra mange forskellige producenter.
Hahahahahhhaaha!!!11oneeleven!1
Hahahahaa...
Ørhm... Hahahaha. Øh. Ha. Hæhæ.
John Edwards
Der er 2 ting man skal ha i tankerne..
1. Han kan snakke med de døde. Så han er en fusker.
2. Uanset om han er en fusker, så hjælper det jo de folk han taler med, på vejene af deres "afdøde"
Der er 2 ting man skal ha i tankerne..
1. Han kan snakke med de døde. Så han er en fusker.
2. Uanset om han er en fusker, så hjælper det jo de folk han taler med, på vejene af deres "afdøde"
#6972: Han blev kåret til Biggest Douche in the Universe
Og nej jeg er ikke enig i punkt 2. Han gør grin med dem, mens de har brug for at tale om deres savn, i stedet for at få at vide at deres nærmeste stadig er "levende"...
Og nej jeg er ikke enig i punkt 2. Han gør grin med dem, mens de har brug for at tale om deres savn, i stedet for at få at vide at deres nærmeste stadig er "levende"...
http://2.bp.blogspot.com/_VSrnkiWaqSQ/TMdBQsCZScI/AAAAAAAAAZI/r7M0LAXkxW0/s1600/forever+alone+face.pngDaniel-Dane (6965) skrev:Middelværdi: Neutral
http://skymania.com/wp/2010/12/mission-planned-to-probe-uranus.html skrev:Mission planned to probe Uranus
SlettetBruger (6979) skrev:Shit brix
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs782....
ja, damen har sorte trusser på... Det er altså ikke noget nyt at kvinder bruger sorte trusser!
bevis
OxxY (6984) skrev:Fuck han ævler! Han laver sin pointe efter maks 2 minutter
Bop-bop. Indenfor de første 2 minutter taler han om kosmologi og multiverser. Men pointen er vel at verden kan forstås rationelt, hvilket først præciseres til sidst. Synes faktisk han taler meget godt til de misforståelser som mange kristne baserer deres tro på. Men det vil naturligt nok virke overflødigt hvis man ikke er troende.
OxxY (6984) skrev:Fuck han ævler! Han laver sin pointe efter maks 2 minutter og så ævler han ellers bare løs, nogen mennesker er for glade for deres egen stemme og burde lære moderation.
Det er meget muligt at han er glad for sin egen stemme. De fleste der prøver at lave sig et navn på youtube er generelt glade for sig selv. Men nu er det de religiøse han primært taler til, og der skal tingene ofte skæres lidt ud:)
http://ruthevensen.dk/ Ruth synger dejligt. Hun har altid været en fornuftig tøs:)
Ironisk nok, så er Ruth det ideelle eksempel på at aborten skulle være gjort lovlig tidligere.
Ironisk nok, så er Ruth det ideelle eksempel på at aborten skulle være gjort lovlig tidligere.
"kilowatt-time" (aka kWh) er en enhed for energi, som ingeniørene bruger. Det er sådan set bare 3,6 megajoule. Jeg ser ikke noget problem i det, hun har sagt. Men ja, gigawatt-time havde været bedre.
Daniel-Dane (6992) skrev:"kilowatt-time" (aka kWh) er en enhed for energi, som ingeniørene bruger. Det er sådan set bare 3,6 megajoule. Jeg ser ikke noget problem i det, hun har sagt.
At vedkommende, en mandlig oplæser, hvis navn jeg har glemt, siger MEGAkilowatttimer - altså, MKWh.
Jeg er bange for, at du vil blive slæbt ud i gården og skudt ved førstkommende lejlighed, hvis du brugte det i en fysikopgave. :)
Daniel-Dane (6994) skrev:Det er en ingeniørenhed og har intet med fysik at gøre.
Øh, hvad?
Kan du virkelig ikke se, at vedkommende bruge to (2!) SI-præfixer? Det har da intet med en ingeniørenhed at gøre, men en kæmpe bøf, som vedkommende gentog flere gange.
EDIT: Hvis jeg tager fejl, så må I gerne skyde mig i stedet for nyhedsoplæseren.
EDIT 2: Det lader til, at jeg tager fejl jf. Spiderboys indlæg. Bruger man virkelig en enhed som MKWh?
vandfarve (6993) skrev:Jeg er bange for, at du vil blive slæbt ud i gården og skudt ved førstkommende lejlighed, hvis du brugte det i en fysikopgave. :)
Jeg er gymnasiefysiklærer, og jeg ville krumme tæer hvis jeg læste eller hørte det fra mine elever. ;-)
Daniel-Dane (6994) skrev:Det er en ingeniørenhed og har intet med fysik at gøre.
Jo det har. Det er en enhed for en fysisk størrelse.
Det er så muligt, at ingeniører bruger den oftere end fysikere.
Ja. Men INGENIØR har intet med fysik at gøre.Spiderboy (6997) skrev:Det er en enhed for en fysisk størrelse.
Jeg kan sgu da ikke gøre nar ad ingeniørene, når fysiklærerne går og retter på jokes.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.